Minulla on juuri tuo MSI B550-A Pro käytössä Corsair 3600 muisteilla. Ei ole ollut mitään moitittavaa, hyvin on toiminut. Kotelona Fractal Design Define R4 ja ilma kiertää hyvin.
Itselleni on riittänyt emolevyn äänipiiri peli ja muussakin käytössä. Kuulokkeilla pelaan (joko langalliset tai langattomat bluetooth) ja olen jopa silloin tällöin käyttänyt Windows Sonic kuulokkeille -tilaääntä. HUOM! Emossa ei ole wifi/bluetooth ominaisuutta vaan sen minulla hoitaa PCI -väylään asennettu TP-Link TX3000e wifi/bt sovitin. M.2 levyä en ole vielä hankkinut mutta on suunnitelmissa.
Mitkähän muistit tarkemmin? Muistakin 3600 kiinnostaa kuulla tietty. Mitä emoon tulee niin taidan tuon halpis A-Pro:n puolelle mennä. Oishan tuo B550-E varmaan kiva mutta makselee lähemmäs 300 enkä tiedä mikä siinä niin paljon maksaa. Varmaan tuo "strix" tarra eniten =D nojuu onhan siinä speciaali äänipiiri, wifi, bt jne mutta kahta viimeisintä kun ei edes tartte niin tuntuu hölmöltä maksaa emosta saman verran kuin prossusta. Vähän sama kyllä muisteissa, jos 3200 ja 3600 välillä nopeuserot jotain muutamaa prosenttia mutta hinta 100% niin MEH.