Se on ehkä se ainoa asia mitä oikeasti kaipaan sillä tuo näppäimistö on aika perseestä millä kirjoittaa viestejä ja valmispohjat ovat valmispohjia.
Sama juttu oli auton kanssa; vaikka autossa on AAOS niin WA puuttuu ja siksi käytän AA:ta(, joka ei siis ymmärrä suomenkielistä sanelua joten sanelen vastaukset englanniksi).
Itse kun en ole moista kaivannut kun kannan puhelinta aina mukanani, ja urheilussa ei edes vastaanota mitään hälytteitä puhelun lisäksi, niin miten iso käyttötarve erillisille sovelluksille on( niiden lisäksi mitä Garminissa on: Spotify, Komoot, Youtube Music, Amazon music, Deezer, Maps4Garmin, + lukuisia urheilusovelluksia)? Itse keksin lähinnä autosovellukset ja autotallioven ohjaus mutta ymmärtääkseni nekin ovat aika vajavaisia jopa Applessa.
Tässä kun seuraavaa kelloa olen metsästänyt jo jonkin aikaa niin ei ole löytänyt Sampan tai muiden kelloista sellaista piirrettä mitä jäisin Garminissa kaipaamaan mutta kun ne ovat taas huomattavasti Garminia halvempia, olisivat ne edelleen harkittavia vaihtoehtoja( nykyinen 6Pro tosin on ollut aika hyvä renki, ja välillä isäntäkin).