Alkoholin tilaaminen ulkomailta netin kautta

Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
126
Tarkoitus olisi tilata kolmen jannun juhannusjuomat tässä pikkuhiljaa. Normaalisti olen tilaillut Alks kautta, mutta sieltä on originaalit loppu. Mikä muu kauppa, josta lonkeroa saa, on hyväksi todettu. Superalko Latviasta ja kuljetus alkoovelle.com?
 
Liittynyt
10.04.2021
Viestejä
218
Mainostavat nykyään shippiitänki sivuillaan, jos se tuntuu luotettavammalta. :D ja halvempikin?
No shippiin halpuuden kanssa on vähän niin ja näin tänne susirajalle. Jos tuohon alkoovelle 50 kilon tilaukseen esim. tähtää, niin se on siellä 50.90 ja shippiillä 60.99. Toisaalta jos 40 kiloon tähtää, niin shippii muutaman euron halvempi.
 
  • Tykkää
Reactions: jll
Liittynyt
29.05.2020
Viestejä
14
Tarkoitus olisi tilata kolmen jannun juhannusjuomat tässä pikkuhiljaa. Normaalisti olen tilaillut Alks kautta, mutta sieltä on originaalit loppu. Mikä muu kauppa, josta lonkeroa saa, on hyväksi todettu. Superalko Latviasta ja kuljetus alkoovelle.com?
Ei ole hetkeen täällä ollut enää juttua näistä, mutta ainakin Tulivesi ja MyDrink.ee myy harmaata Latvian SuperAlkon lisäksi. Ei kokemuksia itsellä (vielä).
 
Liittynyt
10.06.2021
Viestejä
15
Tarkoitus olisi tilata kolmen jannun juhannusjuomat tässä pikkuhiljaa. Normaalisti olen tilaillut Alks kautta, mutta sieltä on originaalit loppu. Mikä muu kauppa, josta lonkeroa saa, on hyväksi todettu. Superalko Latviasta ja kuljetus alkoovelle.com?
Tilasin originaalia ja muita lonkerotuotteita puolilavan verran Drinksut-sivustolta ja perille.eu:sta kuljetus, jonka sai kätevästi hoidettua "samalla tilauksella", kun nuo tekevät tiivistä yhteistyötä.

Tilaus sisään 29.4 ja eilen 10.5 puolilava saapui kotipihalle Postnordin kyydillä. Kaikki tilatut tuotteet mukana. Suosittelen.
 
Liittynyt
10.04.2021
Viestejä
218
Superalkossa painolaskuri antaa kaikille puolen litran pulloille painoksi 0,5 kiloa, litran pulloille 1,8 kiloa....
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
569
Tätä aihetta sivuten, niin näitä firmoja alkaa olla jo aika paljon jotka toimittaa suomeen, niin mikä näistä olisi semmoinen mistä saisi jotakin erikoisempaa? Minulla siis olisi hakusessa ainakin Campbeltownin alueen viskit (esim. Springbank 15yo), vanhemmat single-grain -viskit ja mahdollisesti vähän erikoisemmat ginit. Kun näitä firmoja on tässä selannut jokusen niin tarjonta on pääsääntöisesti aika bulkkia, missä nyt siis ei ole mitään vikaa mutta sitä tosiaan tarvittaessa löytää.
 
Liittynyt
06.06.2019
Viestejä
541
Alkaa pikkuhiljaa näyttämään siltä, että vakiokauppa alks.fi vaihtuu superalko.de kaupaksi. Kunhan nyt saavat varaston pelittämään kunnolla. Mukavasti rahtifirmallakin halpoja kuljetuksia. Lonkerot sitten latvian vastaavasta.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
296
Ensimmäistä kertaa Alkostar ei ole toiminut kuin junan vessa ja Saku export oli vaihtunut Saku originaaliin. En kuole.
 
Liittynyt
18.04.2022
Viestejä
122
Toimiko shippii Latvian SuperAlkon kanssa ja jos ei niin mikä ois toimivaksi todettu kuljetus ko putiikista (30kg 50kg / lava 899kg)?
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
498
Toimiko shippii Latvian SuperAlkon kanssa ja jos ei niin mikä ois toimivaksi todettu kuljetus ko putiikista (30kg 50kg / lava 899kg)?
Shippii toimii pelkästään Saksan SuperAlkosta.
Nämä kuljettaa latvian superalkosta.
 
Liittynyt
02.11.2018
Viestejä
266
Hemmetti, taas unohdin tuon shippiin.. eilen tilaus alkostore24:sta ja norrlogin kautta taas. Taitais hieman halvemmalla päästä shippiin kanssa? Ja ehkä nopeammin.. viimeks meni parisen viikkoa koko toimituksessa. Vähän hitautta, muttei vielä kovin paha. Joskus se kuukauden venttaaminen otti vähän päähän.
 
Liittynyt
21.11.2017
Viestejä
134
Koitin eilen tilata 4 pakkaus laatikkoa saksan superalkosta shippiillä, mutta en saanut millään onnistumaan big bucks tilausta vaan shippii näytti rahdin hinnaksi 141e. Muilla ollut samanlaisina ongelmia?
 
Liittynyt
19.11.2018
Viestejä
1 257
Koitin eilen tilata 4 pakkaus laatikkoa saksan superalkosta shippiillä, mutta en saanut millään onnistumaan big bucks tilausta vaan shippii näytti rahdin hinnaksi 141e. Muilla ollut samanlaisina ongelmia?
Sulla on siellä vahingossa tullut ostettua lasipulloja yksi keissi, ei neljä BigBucks-laatikkoa pitäisi painaa kuin sata kiloa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
03.06.2021
Viestejä
51
Voiko olla mahdollista, että Kronenbourgin lasipullo 24-pack vain 10,99€ Superalko.de.

Mikä kuljetus olisi näille edullisin? Taitaa yksi lasipullo keissi mahtua yhteen pakkauslaatikkoon?
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
327
17.4 tilattu Alkostore24:sta 899,6kg raikasta kesäjuomaa. Shippii ensimmäistä kertaa valittu toimittajaksi, kaikki meni hienosti ja mukavan paljon edullisemmin vs. Norrlog. Shippii kyseli tosiaan jotain laskua tullia varten tms. En laittanut heille mitään ja heidän puoleltaan ei myöskään asiaan ole palattu.

Poika.jpeg
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
1 504
Vähän samalla asialla kuin @Crsbb yllä, eli osaisiko joku selventää superalko.de kuljetushintoja?
Meneekö painon vai paikkojen mukaan ja mitä kustantaa?

En löydä sivulta kuin listauksen mahdollisista kuljetusliikkeistä enkä ole tuolta koskaan tilannut.

Toisekseen joku oli laskenut vertailuhintoja ketjuun budbeen ja big bucks kuljetuksen väliilä.
En löydä sitä enää, osaisiko joku linkata sen uudelleen?

EDIT: Löysin jo ton budbee vs Big Bucks vertailun.

Olen nyt tekemässä tilausta tonne superalko.de mut yritän maksaa paypalilla niin ohjaa aina suomalaisten pankkien sivulle?!?

Whaaat? Miks en osaa?

EDIT2: Firefoxilla ei onnistunut chromella toimi kuten pitääkin.
Tilaus sisällä.
 
Viimeksi muokattu:

eba

Liittynyt
04.09.2018
Viestejä
181
Ei nyt sama kauppa, mutta Saksanmaalta kuiteski... Itellä Alks/Fransberg tilaus laitettu tulille kuun ensimmäinen päivä ja neljä työpäivän jälkeen liikku jo johonkin ainakin.

The shipment arrived at the post office
Date 5/6/2022 11:32 AM
LocationPI-18 Post24 Europe
Keskiviikkona oli tullutkin jo paketit (11pv meni Saksan varastolta), tosin yksi likööripullo oli mennyt rikki. Alks/Fransberg ainakin vastaillut nopeasti sposteihin, katotaan mitä Matkahuollon kanssa käy ja saako rahat takas rikkinäisestä pullosta.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8
Tuli ilmeisesti aika monen muun tavoin testattua superalko.de:tä, jonne tein tilauksen 26.4.

Hirveän hyvää kuvaa ei luo että kahteen viikkoon ei tapahdu mitään eikä tule mitään yhteydenottoa, kunnes eilen illalla päätin viimein itse kysäistä mistä viivästys johtuu. Tänään puolen päivän maissa sain vastauksena viiveen johtuvan Tre Kronorin saatavuudesta, joita oli tilauksessa jokusen kymmentä laatikkoa.

Vaihtoehtona tarjosivat niiden jättämistä pois ja niiden osuuden hyvittämistä tilauksesta tai Germania Pilsneriä, jonka erotuksen (huimat 0,99e/laatikko) olivat luonnollisesti valmiit kustantamaan itse. Lisäksi pyysivät ylipäätään ilmoittamaan pikimmiten mitä tehdään.

Koska vajaa lavakuljetus ei hirveästi miellytä eikä tuo heidän vaihtoehtoinen pilsnerinsä ole itselleni tuttu, niin kysyin tunnin sisään tuon viestin saapumisesta josko noiden vaihto A. Le Coqiin onnistuisi, jos maksan itse jonkun osuuden erotuksesta. Tähän sain alle puolen tunnin sisään vastauksena pelkästään "Shippii will take the pallet tomorrow 9.00".

Vähän tässä nyt jännittää tuleeko sieltä Tre Kronoria, Germania Pilsneriä, A. Le Coqia vai ei mitään näiden sijaan...
Tämähän meni ainakin juuri saapuneen viestin perusteella paremmin kuin hyvin:
Hello,
your "Tre Kronor" has been replaced with the same amount of "A. Le Coq Premium 5,2%".
Best regards,
SuperAlkoDE
Eikä tullut mitään pyyntöä maksaa tuosta ekstraa, vaikka tuo 3 euron erotus (Tre Kronor 6,99e / A. Le Coq 9,99e) jokusessa kymmenessä laatikossa jo jonkun verran onkin.
 
Liittynyt
10.06.2021
Viestejä
15
Superalko.de kokemuksia:

04.05 lavatilaus sisään, rahti shippiiltä

10.05 viestiä perään ja vastauksena tieto, että osa puuttuu. Vaihtoehdoksi tarjottiin noin 90e palautusta tai korvaavia tuotteita.
Vastasin korvaavat tuotteet, enkä saanut mitään vastausta, enkä rahapalautuksia.

13.5 Tänään aamulla laitoin kyselyä perään, että mikä tilanne. Äsken erehdyin kurkkaamaan Shippiin ja Postin seurantaan niin siellähän on joku lähetys jo saapunut Vantaalle..

Mielenkiinnolla odotan, että millainen lava sieltä tulee.. Korvaavat tuotteet tuskin ovat ehtineet siihen mukaan, ellei sitten tämänkin kohdalla ole laitettu saman verran jotain muuta tilalle..
 
Liittynyt
23.05.2018
Viestejä
238
Täällä n. kolme viikkoa sitten myös tilaus Superalko.de:stä. Mikään ei ole liikkunut, viesteihin ei vastata. Pinnahan tässä alkaa palamaan pikkuhiljaa.
 
Liittynyt
20.04.2022
Viestejä
17
Täällä n. kolme viikkoa sitten myös tilaus Superalko.de:stä. Mikään ei ole liikkunut, viesteihin ei vastata. Pinnahan tässä alkaa palamaan pikkuhiljaa.
Oliko kuljetus Alkoovelle.comilta? Itsellä viikkoa vaille kuukausi tilaukseta ja lähetetty 29.4. Viime viikolla olisi pitänyt olla jo perillä alkovi aspan mukaan.
Lainaus spostista:

"Saatte tilauksenne ja tuotteenne varmasti ensi viikon aikana"
"Teidän tilauksenne on kuitenkin jo kuljetuksessa matkalla ..."
 
Liittynyt
23.05.2018
Viestejä
238
Oliko kuljetus Alkoovelle.comilta? Itsellä viikkoa vaille kuukausi tilaukseta ja lähetetty 29.4. Viime viikolla olisi pitänyt olla jo perillä alkovi aspan mukaan.
Lainaus spostista:

"Saatte tilauksenne ja tuotteenne varmasti ensi viikon aikana"
"Teidän tilauksenne on kuitenkin jo kuljetuksessa matkalla ..."
Shippiillä.

Kuten usein aiemminkin, täällä manaamisen jälkeen kilahti heti viestiä spostiin :D Muutama tuote loppu varastosta, ja tarjottiin rahoja takaisin tai vaihtoehtoisia tuotteita. Tuli myös ehdotuksia mihin olisi mahdollista vaihtaa. Parit ehdotetut vaihdot hyväksyin, ja pariin laitoin omat ehdotukset takaisin. Saa nähdä miten käy. Sikäli erikoista toimintaa, että kahta loppu olevaa tuotetta pystyy edelleen tilaamaan.
 

jll

Liittynyt
21.02.2020
Viestejä
372
Nielsen Onlinen sivuillekkin näköjään shippiin mainos tullut.

Itselläkään ei kyllä nyt ihan hyvin mennyt tilaus nielsen+shippii kun mennyt kuukausi eikä tilattuja Påskebrygejä näy. :D Ei siinä ihan hyvin shippiikin viimeiset pari viikkoa selvitellyt asiaa ja viimeksi tänään nyt sanoivat että jos odottaa hetken tai sitten aloittaa rahojen palautuksen. Kysyin itsekin vielä nielseniltä ja sanoivat että olisi lähetetty, mutta näyttää seuranta kyllä vielä ready for pickup... no odottellaan hetki. :hmm:
 
Liittynyt
25.06.2017
Viestejä
21
Tänään tuli superalko de:stä 9 olulaatikon tilaus. Yhden merkin kodalla, jota olin tilannut kolme laatikkoa oli varasto ehtynyt. Sen tilalle oli vaihdettu 2 laatikkoa toista olutta ja 0,5 litran Saarenmaa vodka. Onko mielestänne aihetta rekkuliin?
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 722
Tänään tuli superalko de:stä 9 olulaatikon tilaus. Yhden merkin kodalla, jota olin tilannut kolme laatikkoa oli varasto ehtynyt. Sen tilalle oli vaihdettu 2 laatikkoa toista olutta ja 0,5 litran Saarenmaa vodka. Onko mielestänne aihetta rekkuliin?
Eihän toi pieni vodka pullo voi korvata laatikkoa kaljaa vaikka olisi saman hintainen. Reklamaatiota vetämään vaan, varsinkin kun on olut merkkikin vaihtunut noissa kahdessa laatikossa.

Edit. Oisivat voineet laittaa vaikka 0,7l tai 1l vodka pullon korvaukseksi tuosta vaihdosta :)
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.05.2021
Viestejä
465
Tänään tuli superalko de:stä 9 olulaatikon tilaus. Yhden merkin kodalla, jota olin tilannut kolme laatikkoa oli varasto ehtynyt. Sen tilalle oli vaihdettu 2 laatikkoa toista olutta ja 0,5 litran Saarenmaa vodka. Onko mielestänne aihetta rekkuliin?
Toisella suunnilleen samanlaisella tuotteella korvaaminen ok. Mutta ei sitä vodkalla voi korvata. Palautetta kannattaa antaa ja vaatia puuttuvaa olut laatikkoa
 
Liittynyt
21.11.2017
Viestejä
134
Täällä n. kolme viikkoa sitten myös tilaus Superalko.de:stä. Mikään ei ole liikkunut, viesteihin ei vastata. Pinnahan tässä alkaa palamaan pikkuhiljaa.
Soita sinne, itse soitin ja siellä vastasi suomea viron aksentilla vääntävä mies joka oli oikein ystävällinen ja kaikki hoitui välittömästi.
 
Liittynyt
19.11.2018
Viestejä
1 257
Toisella suunnilleen samanlaisella tuotteella korvaaminen ok. Mutta ei sitä vodkalla voi korvata. Palautetta kannattaa antaa ja vaatia puuttuvaa olut laatikkoa
Ei ole, jos jotain tiettyä haluaa on jokseenkin käsittämätöntä jotta saatkin jotain aivan muuta. Toki ihmiset haluaa postikuluilleen katetta, mutta kauppojen alustan pitäisi olla alustaalkaen sellainen jossa myydään vain varastossa olevaa tavaraa.

Ei noilla kaupoilla tunnu mitään moraalia näissä olevan, missään muussa tilailussa ei kyllä tulisi kauppiaalle kysymykseenkään lähetellä vääriä tuotteita. Asiakkaan ei lähtökohtaisesti pitäisi näitä hyväksyä jos asia yhtään vaivaa.
 
Liittynyt
19.11.2018
Viestejä
1 257
Tuntuu vähän siltä, et testaavat huvikseen josko pääsis pälkähästä näin helposti
Alks myi, olisko joku vuosi sitten, vanhentunutta olutta systemaattisesti useille tilaajille. Maksoi toki takaisin niille jotka vaivautuivat valittamaan, mutta varmaan siinäkin kokeiltiin ilmaisilla oluilla saadaanko hommaa puljattua kannattavaksi.
 
Liittynyt
18.04.2022
Viestejä
122
Vitun paypal - kusee kaikki tuon kuppasen firman takia. Kaikki maksut menee pendaan ja error-tilassa sitte myyjäliikkeellä ja tulee turhaa viivettä. Ongelmista ei voi ku soittaa, onkohan sielä joku muutos tapahtunu ku vuosia sitte kaikki toimi ja nyt on kolmas kerta tälle vuotta ku käy näin..
 
Liittynyt
25.06.2017
Viestejä
21
Jos tilaa tuotteita paikasta missä sanotaan korvaavien tuotteiden olevan vaihtoehto, jos tilattu tuote on loppu, se ei ole millään lailla käsittämätöntä, moraalitonta, tai hyväksymätöntä toimintaa. Kukaan ei pakota heiltä tilaamaan ja asiakas hyväksyy tämän vaihtoehdon olemassaolon, tilaamalla tuotteita, ko paikasta. Se ei ole sama asia, jos koppa kaljaa vaihtuu puoleen litraan väkeviä, mutta kyllä kannattaa olla tilailematta noista paikoista, jos menee tunteisiin se et sattu nyt joku lava bisseä vaihtumaan toiseen. Tilaamalla hyväksyt ennalta ilmoitetut ehdot ja heillä se on ihan selkeästi kyllä ilmoitettu.
Kyllä mulle on ihan fine et vaihdetaan kalja toiseen, mutta anoppi appiukkoon vaihto ei maistu.
 
Liittynyt
19.11.2018
Viestejä
1 257
Jos tilaa tuotteita paikasta missä sanotaan korvaavien tuotteiden olevan vaihtoehto, jos tilattu tuote on loppu, se ei ole millään lailla käsittämätöntä, moraalitonta, tai hyväksymätöntä toimintaa. Kukaan ei pakota heiltä tilaamaan ja asiakas hyväksyy tämän vaihtoehdon olemassaolon, tilaamalla tuotteita, ko paikasta. Se ei ole sama asia, jos koppa kaljaa vaihtuu puoleen litraan väkeviä, mutta kyllä kannattaa olla tilailematta noista paikoista, jos menee tunteisiin se et sattu nyt joku lava bisseä vaihtumaan toiseen. Tilaamalla hyväksyt ennalta ilmoitetut ehdot ja heillä se on ihan selkeästi kyllä ilmoitettu.
Kyse ei ollut siitä, että myyntiehdoissa olisi sellainen sanottu. Jos myyyntiehdoissa ei asiasta mainita, on sekä hyväksymätöntä että moraalitonta vaihtaa tuote aivan joksikin muuksi. Erikoisoluissa ihmisillä saattta olla hyvinkin spesifisiä tarpeita tietyille oluille. Saati jos olutta vaihdetaan viinapulloon kysymättä.

Jos myyntiehdoissa asia on sovittu, ei ketään pitäisi harmittaa jos halpisbulkki vaihdetaan toiseen vastaavan kuraolueen. Kauppojen siis pitää joko rakentaa myynti sellaiseksi että asiakas tietää mitä saa, tai selkeästi ilmoittaa että tuotteita saatetaan vaihtaa.


Ps. Vaikka asia menee selvästi tunteisiin, kannattaa lukea viesti kahdesti ennen kuin avautuu.
 
Liittynyt
06.08.2020
Viestejä
1 432
Jos tilaa tuotteita paikasta missä sanotaan korvaavien tuotteiden olevan vaihtoehto, jos tilattu tuote on loppu, se ei ole millään lailla käsittämätöntä, moraalitonta, tai hyväksymätöntä toimintaa.
Kyllä on. Tuotteen tulee vastata kuvausta, eikä tuollaiset ehdot vesitä sitä vaatimusta. Kyse on kuluttajansuojalaista. Ja jos EU-alueen kauppias tarjoaa suomalaisille suunnattua kaupallista palvelua, yrittäjää sitoo Suomen kuluttajansuojalainsäädäntö.

Itselle toki on lähes aina tullut tuotteet tilatun mukaan. Ja silloin kun ei ole tulut, on kyse ollut siitä että saman juoman 0,7l pullo on vaihtunut litraiseksi. Ja kuten arvata saattaa, tuollaiset vaihdokset eivät minua kuluttajana haittaa yhtään.
 
Liittynyt
06.08.2020
Viestejä
1 432
No kaipa se on sitten ihmisestä kiinni, kuinka pahasti asiat ottaa, eikä voi käsittää asiaa esimerkiksi ihan vaan vääräksi. Itte varmaan räjähtäisin parkkisakosta, jos ottaisin tälläiset asiat näin vakavasti. En myöskään lähtis mitään vääntöä firman kanssa pitämään, jos heillä kuitenkin sanottu miten asia menee ja olen ne tilaamalla hyväksynyt. Kokisin itteni aika mulkuksi henkilöksi, sano Suomen lainsäädäntö sitten mitä tahansa. Sitä rankkaa oman mielenterveyden korkeammalle, kuin jonkun turhanpäiväisen väännön, joka saattaa kestää parhaimmassa tapauksessa useita vuosia, vailla mitään varmuutta siitä, mikä tulee olemaan lopputulos, mut kukin tosiaan tavallaan ja tää on vaan mun kuplan yhteenveto siitä mikä on ok ja mikä ei. Tuo täällä väännetty asia 0.5l vaihtamisesta 24bissen tilalle on sitten ihan jo myyjänkin sääntöjen puitteissa väärin toimittu ja selvyydeksi tässä en puhu siitä asiasta, vaan tästä yleisestä elämän tuskasta, jota täälläkin nähtävästi monella tulilla, aina kun oma kupla ei kohtaa toisen kanssa.
Ei se mikään vuosien vääntö ole. Reklamaatiota vaan firmaan ja sen jälkeen tarvittaessa luottokorttiyhtiölle tai PayPalille. Noin tietenkin tilanteessa, jossa kokisin vaihdoksen häiritseväksi. Ja se häiritsevyys voi kyllä syntyä ihan halvoissakin tuotteissa. En esim. olisi tyytyväinen, jos halpaa olutta tilaessa saisin tilaamani tilalle paketillisen Slotsia, koska sitä kuraa en yksinkertaisesti pysty irvistelemättä juomaan.

Tai toisena esimerkkinä, jos tilaan kaupasta sinällään edullisia Havana Club -rommipulloja, käytän kyseistä kauppaa vain siksi, että ko. merkkiä ei yleensä suosimistani väkevien juomien kaupoista saa. Ei todellakaan olisi ok saada liki samanhintaluokan Bacardeja tilalle. Ne minä osaan tilata muualta edullisemmin tarpeen mukaan.

Mutta edelleen korostan, että minulla ei ole yhtään negatiivista kokemusta tuotevaihtojen suhteen ja edelliset esimerkit olivat puhtaasti teoreettisia. Toisaalta, minä en myöskään tilaile yhtään arvokkaampia juomia sellaisista kaupoista, joiden tiedän harjoittavan aktiivisesti tuotevaihtoja tai joiden kohdalla esim. lähetysten särkyminen uhkaisi jäädä asiakkaan vastuulle.

Tuotehajomisista yms on sitten enemmän kokemusta. Tällä sivulla kirjoittelin äskettäin puhtaasti rahtiliikkeesä johtuvista ongelmista TCM Gourmetin tilauksen kanssa. Siinä lähetyksessä oli yksi pullo hajalla, ja korvaus tuli tällä viikolla asiallisesti tilille. BerlinBottlen tilauksesta on joskus puuttunut yksittäinen pullo, ja korvaus tuli myös asiallisesti. Netprisin kanssa on kahdenlaisia kokemuksia: kerran särkyi kokonainen pakkauslaatikko matkalla, ja Netpris sekä Shippii maksoivat ongelmitta oman osuutensa tuosta paketista. Toisaalta kerran aiemmin sain Netprisiltä kaljalaatikon, jossa oli selkeästi tölkkejä vaurioitunut jo ennen pakkaamista. Sen tiesi siitä, että itse ulommassa pakkauslaatikossa ei ollut mitään viitteitä kosteudesta. Siihen liittyvään korvauspyyntöön Netpris ei vastannut mitään järkevää, joten reklamaatio PayPalin kautta. Kohta oli rahat palautettu ja Netpris lähetti vielä jotain narinaa sen jälkeen, mikä ei kamalasti enää jaksanut kiinnostaa. Viinikauppa.com on myös hyvitellyt oluita, joissa on päiväykset olleet ihan ovella. Näin silti, vaikka olen asiasta huomauttanut ilman mitään vaatimuksia asiakaspalautteen hengessä ja rahojen palauttaminen on firman suunnalta esitetty ratkaisu asiaan.
 
Liittynyt
25.06.2017
Viestejä
21
Tänään tuli superalko de:stä 9 olulaatikon tilaus. Yhden merkin kodalla, jota olin tilannut kolme laatikkoa oli varasto ehtynyt. Sen tilalle oli vaihdettu 2 laatikkoa toista olutta ja 0,5 litran Saarenmaa vodka. Onko mielestänne aihetta rekkuliin?
Soittivat ja palauttavat rahat yhdestä laatikosta. Saarenmaan saan pitää for free. Asiallista.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
577
Onko jotain edullista paikkaa mistä löytyy hartwallin ginilonkkua? Alksilla näköjään edelleen varastot tyhjänä, jos sitä sinne enää edes tulee.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
237 367
Viestejä
4 158 690
Jäsenet
70 411
Uusin jäsen
allun90

Hinta.fi

Ylös Bottom