Joo. Tuli luettua huolimattomasti. Itsekin odottelen, että jollain olisi tilaus mennyt läpi ja juomat kotona.En ole tilannu ku vasta meinasin tilata. Kuhan kartoittelen viimeaikaisia kokemuksia.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo. Tuli luettua huolimattomasti. Itsekin odottelen, että jollain olisi tilaus mennyt läpi ja juomat kotona.En ole tilannu ku vasta meinasin tilata. Kuhan kartoittelen viimeaikaisia kokemuksia.
Oliko Drinksulla tölkkipanttia tai pakkauskuluja?Drinksut. Sieltä löytyy Hartsun lonkkua ja hintataso on kilpailukykyinen suhteessa Alksiin. Sivusto ohjaa myös suoraan perille.eu rahtiin, joka on myös edullinen ja vaikuttaa nopealta.
Tilasin puolilavan lonkerojuomia 30.4, tilaus noudettu 2.5 ja perille.eu lupasi toimitusajaksi 5-7 päivää.
Oliko Drinksulla tölkkipanttia tai pakkauskuluja?
Ja taas lähtee. Selaa edes pari sivua taakseppäin, juuri oli näistä iso vääntö.Mitkä kaupat tarjoaa etämyyntiä ei etäostoa? Koitin tutkia näistä useampia läpi, mutta ainakin alks, netpris, alkostore kaikki neuvoo itse järjestämään kuljetuksen.
Mitkä kaupat tarjoaa etämyyntiä ei etäostoa? Koitin tutkia näistä useampia läpi, mutta ainakin alks, netpris, alkostore kaikki neuvoo itse järjestämään kuljetuksen.
Jep. Ite kans joskus saksasta pikkusikareita tilaillut. Riippuu kai vähän tuurista.Tuskin haistavat. Olen tilannut kokonaisia ja tupakan lehtiä useasti useamman kilon. Eikä ikinä lähetystä olla ja avattu. Tosin eipä niitä lain mukaan luokitella tupakka tuotteiksi kun on eivät ole jauhettuna.. vähän asian vierestähän tämä koko aihe on mutta tuolta saa edullisesti tupakan lehtiä 50/50 Virginia & Burley Rohtabak - Eurotabak.de, 10,00 €
Mitkä kaupat tarjoaa etämyyntiä ei etäostoa? Koitin tutkia näistä useampia läpi, mutta ainakin alks, netpris, alkostore kaikki neuvoo itse järjestämään kuljetuksen.
Oletko miten jauhanut nuo lehdet puruiksi? Itselle on aihe ihan uusi tuttavuus.Tuskin haistavat. Olen tilannut kokonaisia ja tupakan lehtiä useasti useamman kilon. Eikä ikinä lähetystä olla ja avattu. Tosin eipä niitä lain mukaan luokitella tupakka tuotteiksi kun on eivät ole jauhettuna.. vähän asian vierestähän tämä koko aihe on mutta tuolta saa edullisesti tupakan lehtiä 50/50 Virginia & Burley Rohtabak - Eurotabak.de, 10,00 €
Jos ne jauhaa niin periaatteessa silloin pitäisi itse maksaa tupakka vero valtiolle. Kyllähän ne puhuu et moni niin tekee siellä on koneita myytävänä samassa paikassa jotku kuulemma käyttää varovasti sauva sekotinta.itse tietenkin toimin lain mukaan ja valmistan niistä tuoksu kynttilöitä ja koriste esineitä.. lisään vielä että jos itse jauhasin ostasin tuolta koneen jauhantaan tai koneen koneen joka leikkaaOletko miten jauhanut nuo lehdet puruiksi? Itselle on aihe ihan uusi tuttavuus.
Mulla taas Superalkolle tilaus sisään 11.4., FBS:ltä tilattu toimitus ja hiljaista on ollut. DHL:n seurantakoodi tuli viime viikolla ja 27.4. ainoa merkintä että toimitustilaus tehty. Superalkolta ilmoitettiin että kaksi tuotetta jäänyt pois ja Paypaliin tulikin toissapäivänä 38 euron hyvitys.
Piti laittaa FBS:lle kyselyä toimituksen tilasta, Superalkosta ei olla enää vastailtu, liekö kiirettä päällä. Tiedän että lavatilauksissa seurantatiedot päivittyvät harvemmalla tahdilla, mutta aika jännä että mitään ei ole viikossa tullut sinne.
Jos olisi muuten tiennyt Shippiistä niin olisi saanut saman lavan 200 euron toimituksilla kun nyt tuli maksettua FBS:lle 369 euroa.. Noh, oppiihan seuraavalle kerralle ja eiköhän tuossa kokonaisuudessa silti säästä hinnassa.
Mites sinä ja sen lavan oisit 200e saanut kun shippin hinnasto näyttää halvimmillaan ja 250e superalkosta?
En ainakaan shippiin kautta tilatessa ilmoittanut. Shippii loi spostin alkostoreen jossa ilmoitettiin tilauksen noudosta tilausnumeroineen. Tästä tuli kopio myös itselle.Tuli eilen Alkostore24 ilmoitus " Tilauksesi on pakattu noutovalmiiksi." Kai se shippii sen menee automaattisesti hakemaan, eikä mun tarvi mitään ilmotella mihinkään? 870kg tulee kesäjuomia, useampi tilaaja mukana.
Ei tarvitse ilmoittaa.Tuli eilen Alkostore24 ilmoitus " Tilauksesi on pakattu noutovalmiiksi." Kai se shippii sen menee automaattisesti hakemaan, eikä mun tarvi mitään ilmotella mihinkään? 870kg tulee kesäjuomia, useampi tilaaja mukana.
Näinhän se on.Ei tarvitse ilmoittaa.
Juuri näin myös superalkosta tilattaessa eli shippiiltä kun tilas kuljetuksen, lähtee maili superalkolle jossa itse cc:näEn ainakaan shippiin kautta tilatessa ilmoittanut. Shippii loi spostin alkostoreen jossa ilmoitettiin tilauksen noudosta tilausnumeroineen. Tästä tuli kopio myös itselle.
Shippii esittää kyllä nuo kaikki listallaan, mutta kaikki noista kaupoista ei pakkaa valmiiksi Shippiille.Shippiin sivut ei taida suoraan näyttää missään listaa kaupoista, mutta sourcesta näyttää löytyvän.
247kiosk.se
Alko24plus
Alkojuomat
Discandooo EN
Discandooo.fi
Juomavarasto
Netpris.dk
Netpris.net
NielsenOnline DK
NielsenOnline FI
Viinikauppa
Alkostore24
BerlinBottle
SpritXXL
Alks.fi
Alkokauppa
Viinahuuto
Drinkology Finland
Berevita
Spritbox
BerlinBottle Sweden
BerlinBottle Finland
BerlinBottle Denmark
SuPerAlko
Vingrossen
1001spiritsdk
1001spirits se
Maylispirits
Dryckeslaget se
täälä tuli alkostore24:sen tilluus ja ihan nappiin ei menny mutta ei jaksa alkaa vääntämään mistään...
Tilasin 2 laatikkoa tavaraa, 24 paikkaa ja kaikki näyttikin menevän ookoo mutta shippiin bigbucksia kun tilasin niin rahdin hinta pomppas 48€ vaikka piti olla 35€ ja laatikkomääräkin muuttu 3 lootaksi + tilauksen painokin nousi alkostoren noin 44 kilosta 50kg...
Silti täytyy kyllä ihailla noiden pakkaustaitoja kun joka pullo ja viinitonkkakin on omassa pahvikääreessään ja lisäksi on pahvihaitaria sun muuta töffeliä ettei mee mikään rikki. Tuli vaan mieleen kun katoin tuota Habatuksen kuvaa missä pullot on jotenkin suojattoman näköisenä vaikka ohuet pahvit onkin ympärillä.
Berlinbottlessa hyvät viskivalikoimat.Tätä aihetta sivuten, niin näitä firmoja alkaa olla jo aika paljon jotka toimittaa suomeen, niin mikä näistä olisi semmoinen mistä saisi jotakin erikoisempaa? Minulla siis olisi hakusessa ainakin Campbeltownin alueen viskit (esim. Springbank 15yo), vanhemmat single-grain -viskit ja mahdollisesti vähän erikoisemmat ginit. Kun näitä firmoja on tässä selannut jokusen niin tarjonta on pääsääntöisesti aika bulkkia, missä nyt siis ei ole mitään vikaa mutta sitä tosiaan tarvittaessa löytää.
Berlinbottlessa hyvät viskivalikoimat.
Muutaman kerran tilannut tuolta Kuhnsilta, ei ole ollut valittamista. Ainakin aiemmin sai uutiskirjeen tilaamalla jonkin rabatin.Tätä aihetta sivuten, niin näitä firmoja alkaa olla jo aika paljon jotka toimittaa suomeen, niin mikä näistä olisi semmoinen mistä saisi jotakin erikoisempaa? Minulla siis olisi hakusessa ainakin Campbeltownin alueen viskit (esim. Springbank 15yo), vanhemmat single-grain -viskit ja mahdollisesti vähän erikoisemmat ginit. Kun näitä firmoja on tässä selannut jokusen niin tarjonta on pääsääntöisesti aika bulkkia, missä nyt siis ei ole mitään vikaa mutta sitä tosiaan tarvittaessa löytää.
Muutaman kerran tilannut tuolta Kuhnsilta, ei ole ollut valittamista. Ainakin aiemmin sai uutiskirjeen tilaamalla jonkin rabatin.
Campbeltown | Kuhns Trinkgenuss
www.shop-whisky-vodka-rum.com
Jos jollekulle on tullut vastaan myös Bittereitä noita kauppoja selatessaan niin saa vinkata, suomesta saa vain Angostura Aromatic Bitteriä ja sen appelsiini-versiota, niin huvittaisi kokeilla joskus muitakin jos samaan kuormaan saisi.
Kiitokset, hyvän oloinen putka.
Jep...Siinä mitä viimeks alksista tilasin. Tosin taitaa olla puolikuivaa valkkarit..Vaimoke pyysi tilaamaan viinejä, mutta esimerkiksi alksin valikoimasta ei hänen lemppareita löytynyt, joten onko jotain suositeltavia makeita/ puolimakeita valkkareita?
Joo vaimo kovin toivoi makeita viinejä. Itse en noista valkkareista niin tiedä, että onko tuon puolikuivan ja makean välillä isoakin eroaJep...Siinä mitä viimeks alksista tilasin. Tosin taitaa olla puolikuivaa valkkarit..
No kyllä puolikuivan ja makean välillä jo taitaa olla selkeä ero. En vaan heti "rekisteröinyt" tuota makea vaatimusta.Joo vaimo kovin toivoi makeita viinejä. Itse en noista valkkareista niin tiedä, että onko tuon puolikuivan ja makean välillä isoakin eroa
Tämä kuiva-makea erottelu riippuu myös maasta ja rypäleistä. Esim Saksalainen kuiva valkkari on Ranskassa vasta puolikuivaa kun taas Ranskalainen kuiva on Saksassa "extra trocken" eli todella kuivaa valkkaria.Joo vaimo kovin toivoi makeita viinejä. Itse en noista valkkareista niin tiedä, että onko tuon puolikuivan ja makean välillä isoakin eroa
Springbankin ja sen johdannaisten pullotteiden hinnat ovat kuluneen vuoden, kahden aikana nousseet huimasti. Pienet tuotantomäärät ja suosittu tislaamo. Muita tislaamoita Campbeltownissa ei oikein olekaan noiden mainittujen lisäksi.No mutta siellähän sitä olisi, mutta ilmeisesti toi Springbank on jossakin alemmuustilassa kun ainoat pullotteet tuollakin maksaa tonnista kolmeen.
Mitenkäs tuolla Alks menee nuo tilavuusyksiköt? En ole aiemmin huomannutkaan, kun alkostoressa jne. on se että vaikka yksi hanapakkausviini vie 2 paikkaa, eli niitä mahtuu yhteen pakettiin 6 kpl.
Kuitenkin Alks laskuri näyttäisi että yhteen pakettiin mahtuu 8 kpl kolmen litran hanapakkausviiniä. Onko näin?
8kpl mahtuu yhteen laatikkoon. Testattu on.Mitenkäs tuolla Alks menee nuo tilavuusyksiköt? En ole aiemmin huomannutkaan, kun alkostoressa jne. on se että vaikka yksi hanapakkausviini vie 2 paikkaa, eli niitä mahtuu yhteen pakettiin 6 kpl.
Kuitenkin Alks laskuri näyttäisi että yhteen pakettiin mahtuu 8 kpl kolmen litran hanapakkausviiniä. Onko näin?
8kpl mahtuu yhteen laatikkoon. Testattu on.
Tuolta pullon otin testiin, hieno on pullo.Rammsteinin rommia tekisi aavistuksen mieli tilata. Oliko joku muu luotettava lafka mistä saisi rommit tilattua? Berlinbottle.de tarjosi valikoimaksi pelkkää giniä.
Tämä kuiva-makea erottelu riippuu myös maasta ja rypäleistä. Esim Saksalainen kuiva valkkari on Ranskassa vasta puolikuivaa kun taas Ranskalainen kuiva on Saksassa "extra trocken" eli todella kuivaa valkkaria.
Muistaakseni kuulin tämän väitteen eräältä viiniasiantuntijalta eräässä viinitilaisuudessa. Tilaisuudestakin on kohta 4 vuotta aikaa joten voin aivan hyvin muistaa myös väärinkin, mutta näin hän muistaakseni luennoitsi, että maiden kesken eroja on ja tässä uskossa olen ollut kun viinejä olen useamman vuoden harrastanut.Teksi mieli sanoa että höpöhöpö, mutta kysytään nyt ensin että mistä tälläinen tieto ja mitä alueita/viinityyppejä/rypäleitä tämä koskee? Edelleen puhutaanko nyt absoluuttisesta sokerimäärästä, jonkun viinialueen laatuluokan määräämistä rajoista vai mistä?