Tuli ilmeisesti aika monen muun tavoin testattua superalko.de:tä, jonne tein tilauksen 26.4.
Hirveän hyvää kuvaa ei luo että kahteen viikkoon ei tapahdu mitään eikä tule mitään yhteydenottoa, kunnes eilen illalla päätin viimein itse kysäistä mistä viivästys johtuu. Tänään puolen päivän maissa sain vastauksena viiveen johtuvan Tre Kronorin saatavuudesta, joita oli tilauksessa jokusen kymmentä laatikkoa.
Vaihtoehtona tarjosivat niiden jättämistä pois ja niiden osuuden hyvittämistä tilauksesta tai Germania Pilsneriä, jonka erotuksen (huimat 0,99e/laatikko) olivat luonnollisesti valmiit kustantamaan itse. Lisäksi pyysivät ylipäätään ilmoittamaan pikimmiten mitä tehdään.
Koska vajaa lavakuljetus ei hirveästi miellytä eikä tuo heidän vaihtoehtoinen pilsnerinsä ole itselleni tuttu, niin kysyin tunnin sisään tuon viestin saapumisesta josko noiden vaihto A. Le Coqiin onnistuisi, jos maksan itse jonkun osuuden erotuksesta. Tähän sain alle puolen tunnin sisään vastauksena pelkästään "Shippii will take the pallet tomorrow 9.00".
Vähän tässä nyt jännittää tuleeko sieltä Tre Kronoria, Germania Pilsneriä, A. Le Coqia vai ei mitään näiden sijaan...