Oma kokemukseni toki ovat myös huonoja. Näiden pakettienkin piti tulla jo tiistaina. Kun keskiviikkona aloin kyselemään niiden perään, niin ensiksi ne oli matkalla tullattavaksi ja kun väänsin asiakaspalvelijan kanssa aiheesta, niin seuraavana päivänä ne olivatkin sitten jo kadonneet. Ihmeen kaupalla kolme neljästä paketista löysi perjantaina perille, mutta tämä yksi oli kuulemma hajonnut matkalla. Ja kuulemma oikein pahasti. Mutta nyt sitten selviääkin, että hajalla on vain yksi likööripullo.
Eka kokemus firmasta oli aikoinaan se, että toimitusta ei niin ikään tullut sovittuna päivänä. Lähetysseurantaan kuitenkin ilmaantui, että pakettia on yritetty toimittaa, vaikka olin takuulla kotona sinä aikana. FedExiin ei meinannut millään saada yhteyttä, mutta kuitenkin sen paketin toimituksen sai sitten sovittua. Ei toki sen enempää samalle kuin seuraavalle arkipäivälle vielä.
Kaiken kaikkiaan mulla on kolme kokemusta FedExistä ja vain kerran on hommat menneet hyvin. Tällä kertaa meni kyllä hermot totaalisesti. Ja tänään sanoinkin asiakaspalvelijalle aamupäivällä, että kun te ette suostu sitä tuhottua pakettia sen enempää toimittamaan kuin kuittaamaan lähettäjälle sen vaurioitumista, niin tässähän täytyy kohta tehdä rikosilmoitus. No en tietenkään olisi tehnyt, koska valitettavasti tuollainen perseily ei ole rikollista, mutta kuten sanottu, sen verran hankalan asiakkaan kuvan haluan nyt antaa, että tämä keissi saadaan maaliin.