Boldaus omani. Vastaus kysymykseen: kyllä tulisi. Ei kannata alkaa vääntää ja tuhlata omaa aikaa ja hermoja yhtään enempää. Ja siis hyvitysprosessin tarkoitus ei ole motivoida myyjää/kuljetuksen välitysyhtiötä/kuljetusyhtiötä hoitamaan hommaansa vaan se, että saat rahasi takaisin. Tilaat sitten muualta jatkossa.
Oman kokemukseni perusteella ei kannata alkaa vääntää sellaisen osapuolen kanssa, jota ei kiinnosta. Otat rahat takaisin ja viet ne semmoiselle myyjälle jota kiinnostaa asiakaspalvelun alkeet.
" Sinähän se olet Shippiin kanssa sopimusosapuoli, ei Discandoo. "
- Mistä voin tietää, että tuotteet on pakattu & haettu (varsinkaan kun Shippii:ltä ei saa mitän vastauksia) ?
"Oman kokemukseni perusteella ei kannata alkaa vääntää sellaisen osapuolen kanssa, jota ei kiinnosta. Otat rahat takaisin ja viet ne semmoiselle myyjälle jota kiinnostaa asiakaspalvelun alkeet."
- josko ei ensi viikolla kuulu mitään (Shippii), niin annan Visan ostoturvan hoitaa selvittelyn....^selvitelkööt keskenään, onko mitään paketteja lähtenyt