Toimiiko Alkostore24 sekä Shippii/Budbee yhdistelmä nykyään moitteettomasti?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Toimiiko Alkostore24 sekä Shippii/Budbee yhdistelmä nykyään moitteettomasti?
Juu, joskaan en ole ymmärtänyt, että juuri Budbee toimittais Alkostore24-kamaa, vaikka Shippiin piirissä onkin.
Okei. Meinaatko että Shippii delegoi toimituksen jollekin muulle yhtiölle?
Shippiin sivulla kuitenkin näyttää toimitusvaihtoehdoksi "Budbee-iltatoimitus".
Sain hynvityksen koko summalle- myös 4€ pakkauskulut. En siis tehnyt pyyntöä vaan sen teki alko24plus kauppa. Sain vahvistuksen paypal ilmoituksella, itse kauppa ei koskaan vastaillut mihinkään viesteihin S-postilla.Saitko myös hyvityksen pakkauskustannuksista? Paypalilla kun hyvityspyyntöä tekee niin juomat kyllä saa valittua hyvitettäväksi, mutta 4 euron pakkauskustannusta ei näy.
Vain alko24plus laitoin 3x viestiä ja 6. Päivänä sain yhtäkkiä paypal hyvityksen koko summasta. Kauppa ei vastannut viesteihin eli se juuri hermostutti minua. Kaikki hyvin nyt siis mutta luotto meni tohon puljuun.Okei. Ompa jännä kun alko24plus toiminut aiemmin useaan otteeseen täysin ilman ongelmia. Pitää laitella viestiä sinne. Otitko itse yhteyttä Paypaliin vain alko24plus ?
Niin siis eihän Shippii muutenkaan ole toimittaja, vaan tavallaan välikäsi ja toimituksen hoitaa esim Budbee, UPS tms. No siis mä oon elänyt siinä käsityksessä, että Budbee kyl toimii Shippiin kautta joistain muista paikoista ostettuna kuin AS24:stä, mut just AS24:n kohdalla se ei tarjoo just Budbeeta kuriiriksi. Tosin muistelen suht vasta lukeneeni, että ehkä tässä olis tullut muutostakin, mut esim viimeks kun tilasin, niin lähinnä UPS:ää siellä tarjottiin just AS24:n kohdalla.
Itse oon siis mennyt Shippiillä lähinnä AS24+UPS Home Big Buck$ -kombolla.
A: Hieno homma B: OnAjattelin tilata alksista isomman satsin (yli 10 pakettia) kerralla. Ensimmäistä kertaa tilailen ja kuumottaa nuo tullihommat. Onko joku aiemmin tilannut ja vastaanottanut isompia paketteja?
Ajattelin tilata alksista isomman satsin (yli 10 pakettia) kerralla. Ensimmäistä kertaa tilailen ja kuumottaa nuo tullihommat. Onko joku aiemmin tilannut ja vastaanottanut isompia paketteja?
Oliko muita jotka teki viime viikolla tilauksen gourmet en casaan? Meitin vaan että tilauksesta on nyt viikko eikä toimituksesta ole kuulunut mitään. Tilaussivulla ei näy seurantakoodia.
Maanantaina tein tilauksen ja huomenna näyttäisi olevan toimituspäivä.
Mikäs tilanne sulla tilauksen kanssa? Nielsen ilmoitti jo tyyliin 1 päivän päästä tilauksesta että paketti ois valmiina! Muttei shippii ole nyt vieläkään noutanut. Toki nuo pyhät varmaan vähän sekoitti ja hidasti.Pitää luottaa, että Tuborgin påskebryg on samaa tasoa kuin firman julebryg ja laitoin kolme salkkua tulemaan Nielseniltä. Kuljetus shippiin ups big bucks ja täyttelin jo sen noutolomakkeen myyjän sivuilta. Sormet ristiin ettei aikaisemmin ketjussa mainittua riesaa asiasta synny (allekirjoittaneen tuurilla todennäköisesti pidempi).
Yritin löytää vastausta, mutta en löytänyt usean sivun jälkeen, että mikä on nykytilanne.
Lasketaanko alks ja alkostar vielä etämyynniksi, kun poistivat tilauskohdasta maininnan fransbergiin kuljetukseksi?
Kuitenkin fransbergin sivuilla aluksi ilmoitetaan alksista tai alkostarista saatu tilausnumero ja fransberg mainitaan yhtenä kuljetusvaihtoehdoista alksissa ja alkostarissa kuljetukseen liittyvällä sivulla.
Jep, juuri näin. Itsellänikin pari tilausta vetämässä. Toinen saapuu tänään kroatiasta ja toisesta juuri odotteln vahvistuksia.Tilaa pois, niin muutkin tekevät. Anna hevosen murehtia, sillä on isompi pää.
Oliko muita jotka teki viime viikolla tilauksen gourmet en casaan? Meitin vaan että tilauksesta on nyt viikko eikä toimituksesta ole kuulunut mitään. Tilaussivulla ei näy seurantakoodia.
Itse tilasin 21.4. ja eilen tuli kysymys mitä haluan tehdä yhden loppuneen tuotteen kohdalla. Ilmoitin mihin halusin vaihtaa ja pari tuntia myöhemmin tuli viesti, että laittavat vaihtopyynnön eteenpäin. Vielä ei ole tullut toimituksesta infoa.
Sivukommenttina Fedexin seuranta viime Gourmetin tilauksessani näytti tavaran tulevan arvioidussa ajassa ja arvio muuttui vasta kun aika oli mennyt umpeen. Seuranta sanoi ensin että tiettynä päivänä klo 18 mennessä, vaikka tavara oli kyseisenä päivänä tullut vasta Helsingborgiin. Seurasin seurantaa ja klo 18 jälkeen luki tulevan saman päivän loppuun mennessä. Ei tullut ja sitten ei enää ollutkaan ajasta arviota. Loppujen lopuksi noin pari päivää oli arviosta myöhässä. Toki vähän ärsytti päivystää kotona. Eivät soittaneet ennen tuloa. Nyt jätin tilaukseen kommentin, että jos haluavat minulta kantoapua, kannattaa kilauttaa ensin, eikä alkaa yksin roudaa tavaraa rappusia ylös ja sitten soittaa ovikelloa.
Viimeisenä steppinä Netprisin sivuilla kun teet/maksat tilausta niin on tilauksen numero + paino ja linkki Shippiin sivuille. Linkistä Shippiille ja siellä kun syöttää nuo tiedot niin homma menee eteenpäin.Miten Netpris nykyään kun tekee tilauksen ohjaako sen jälkeen Shippiiseen vai pitääkö ite jotain älytä?
Alks.fi tomii kuin pitääkin, pääsiäis pyhinä tilattu, tänään noidossa. Vain 1 laatikko ( 30 kg ).
Täällä on ollut hitaampaa toimitusta Alks.fi:stä
- 13.4. tilaus
- 20.4. lähtenyt varastolta
- 25.4. viimeinen sijainti kohteessa "PI-18 Post24 Euroopa"
Ehkä pääsiäinen vähän hidasti, mutta yli kahden viikon tulee menemään tämä toimitus. Myöskään jostain syystä en saanut seurantakoodia kuin erikseen pyytämällä vaikka Fransbergin lähettämässä vastauksessa tiedusteluun näkyi koodi lähetetyn jo 20.4., mutta ei näkynyt alkuperäistä viestiä posti- eikä spämmilaatikossa.
21.04 11:02 tuolla post 24 eli virossa ilmeisesti ja huomenna pitäisi olla jo täällä kotona.Hei..kuinka kauan menee vielä kun paketti ilmestyy seurataan kun paketti on tällä hetkellä post24 europalla?
Itselläni oli kanssa melkoista säätöä FedExin kanssa taannoin VinosOnlinesin tilauksen toimituksen kanssa. Gourmetin edellinen tilaus tuli ok perille, ja kuski soitto ennakkoon. Tänään pitäisi tulla taas paketti, mutta tuskin tulee, kun lähetysseurannan mukaan lähetys on edelleen Turussa. Syvältähän tuollainen toimintamalli on, että ensinnäkin toimitusaikaikkuna on "kello 18 mennessä" ja sitten ne toimitukset eivät toteudu edes päivän tarkkuudella.
Näissä saattaa olla paikallisia eroja riippuen siitäkin kuka kollit hoitaa perille asti, se kun ei välttämättä taida aina olla FedEx? Näin ainakin omien kokemusten perusteella. Minulle FedEx paketit ovat seurannan perusteella tulleet Tampereen kautta ja muistaakseni Enset Oy on lukenut ne perille asti toimittaneiden pakujen kyljissä. Voi olla että olen vain ollut onnekas, mutta tähän mennessä ei mitään valittamista ja paketit tulleet juuri silloin kun pitikin.FedExin kanssa hommat näemmä menee ihan yhtä perseelleen kuin viime vuonna ensimmäistä kertaa firmaa käyttäessä. Toimitus tosiaan piti olla eilen ja eilistä "kello 18 mennessä" toimitusaikaa seuranta tarjosi vielä eilisiltaan asti. Nyt "Päivitetty toimitus: odottava", eli ei mitään arviota toimituksesta. Paketit näemmä jumittaa kolmatta päivää Turussa. On tuon firman touhut kyllä käsittämättömän syvältä.
Näissä saattaa olla paikallisia eroja riippuen siitäkin kuka kollit hoitaa perille asti, se kun ei välttämättä taida aina olla FedEx? Näin ainakin omien kokemusten perusteella. Minulle FedEx paketit ovat seurannan perusteella tulleet Tampereen kautta ja muistaakseni Enset Oy on lukenut ne perille asti toimittaneiden pakujen kyljissä. Voi olla että olen vain ollut onnekas, mutta tähän mennessä ei mitään valittamista ja paketit tulleet juuri silloin kun pitikin.
Sain hynvityksen koko summalle- myös 4€ pakkauskulut. En siis tehnyt pyyntöä vaan sen teki alko24plus kauppa. Sain vahvistuksen paypal ilmoituksella, itse kauppa ei koskaan vastaillut mihinkään viesteihin S-postilla.
FedExin kanssa hommat näemmä menee ihan yhtä perseelleen kuin viime vuonna ensimmäistä kertaa firmaa käyttäessä. Toimitus tosiaan piti olla eilen ja eilistä "kello 18 mennessä" toimitusaikaa seuranta tarjosi vielä eilisiltaan asti. Nyt "Päivitetty toimitus: odottava", eli ei mitään arviota toimituksesta. Paketit näemmä jumittaa kolmatta päivää Turussa. On tuon firman touhut kyllä käsittämättömän syvältä.
Alksin Kroatian varastolta ainakin tässä vaiheessa hyvää sanottavaa - viimeksi tilannut Alkc-aikoihin Viron varastolta, Kroatiassa pakattiin oiskohan 8 keissiä saman päivän aikana kyytiin ja tuli jo seurantanumerot sähköpostiin, jotka Omniva.ee:stä on seurattavissa. Katellaan nyt vielä minkälaisella vauhdilla ne lopulta kotiin asti pääsee, mutta verrattuna vaikkapa Spritboxiin ja Alkostoreen niin pakkausvaihe meni huomattavasti nopeammin. Harmi sinänsä tuo varastojen jako, kun Saksasta ei taas saanut sitten mitään ronkeloa ja olutvalikoimakin olisi ollut sinänsä houkuttelevampi, mutta lonkero+olut -tilauksella Kroatian varasto oli paljon järkevämpi vaihtoehto.
Enset viimeisenä toimittajana ja Poriin tuli.
Itse tilasin 21.4. ja eilen tuli kysymys mitä haluan tehdä yhden loppuneen tuotteen kohdalla. Ilmoitin mihin halusin vaihtaa ja pari tuntia myöhemmin tuli viesti, että laittavat vaihtopyynnön eteenpäin. Vielä ei ole tullut toimituksesta infoa.
Sama homma, Enset ja Pori, 2 kertaa tilannut, ensimmäinen toimitus helmikuussa tuli sovitusti ajallaan, mutta pari viikkoa sitten tiistaille sovittu toimitus tulikin keskiviikkona ilman mitään ilmoituksia, kuski ei edes soittanut. Onneksi olin kotona. Saapa nähdä seuraavan tilauksen kanssa, kuinka käy.
Neljättä päivää jumittaa Gourmetin paketti Turussa. Mitään toimitusaika-arviota lähetykselle ei enää anneta. Enset ja FedEx ei myöskään jaksa sähköposteihin vastata.
Mulla tuli toissapäivänä Netprisin tilaus ja oli jotain ~16-17pvä (jouduin siirtämään monta päivää eteenpäin niin en ihan niin tarkkaan katsonut millon se alunperin oli). Oli varmaan pisimpiä aikoja mitä on viime vuosina mennyt mutta jälleen kerran kaikki tuli perille, erittäin hyvin pakattuna jne. Mua ei pienet viiveet haita kun tilaan melkeinpä heti seuraavan satsin edellisen tultua joten en oo yhdessä tilauksessa mitenkään kiinni.Netpris tilaukset tehty 13.4. ja 17.4., toimitus huomenna.
Eli 11-15 päivää tilauksesta maahan.
Onkos kellään tullut vastaan Saint Clair Vicar's Choice -kuohuviiniä? Vaimo tykkää tuosta, alkossa 16,99e/pullo niin alkaa olemaan jo siinä rajalla että ehkä jostain tilaamalla voisi säästää jonkin euron. Laatikon-pari voisi hyvinkin tilata.
Saint Clair Vicar's Choice Sauvignon Blanc Bubbles Brut 2021
Erittäin kuiva, hapokas, herukkainen, karviaismainen, päärynäinen, greippinen, sitruksinen, yrttinenwww.alko.fi
Aloittaessa hyvinkin herkästi, mutta lisä hapokkuus ja kuivuus kyllä kääntyy itseään vastaan ja tapauksesta tulee ihan siedettävä.Kuvaus: erittäin kuiva ja hapokas. Toivottavasti juoja ei ole.
Mulla lähetys Vantaalla "jumissa", piti eilen tulla, laitoin FedExsille chatissa viestin, että milloin on tulossa, huomenna kuulema toimitetaan.