• Live: io-techin pikkujoulu- ja hyväntekeväisyysstriimi tänään alkaen klo 19. Pelataan io-techin toimituksen kesken PUBGia ja tavoitteena saada 10000 euroa täyteen Pelastakaa Lapset ry:n joulukeräykseen! Tule mukaan katselemaan ja keskustelemaan! Linkki lähetykseen >>

AliExpress, eBay yms. tilaaminen ja kokemuksia

Olisi tarvetta uuteen akkuun vanhalle släbälle, esim tällainen. Onko näistä tarvikeakuista mihinkään? Ja muistelisin, että välttämättä lentopostilla ei akut tule perille. Onkohan asianlaita vielä näin?
Ainakin omassa thinkpadissä on KingSener:in akku toiminut nätisti: KingSener TD06 Laptop Battery for HP 6930P 8440P 8440W 6530B 6535B 6735B 6730B HSTNN IB69 6500B 6440B 6550B 6445B 6450B 6540B 65-in Laptop Batteries from Computer & Office on Aliexpress.com | Alibaba Group
 
Menee hiukan offtopicikiksi, mutta asun itse Kiinassa ja vaikka en ole tuota nähnyt missään niin en kyllä epäile hetkeäkään etteikö tuo pitäisi paikkansa. Jopa länsimaalaiset kauppaketjut kuten Carrefour, Walmart yms. myyvät täällä supermarketeissa lemmikeiksi tuollaisia pieniä kilpikonnia äärimmäisen pienissä muovilaatikoissa (yleensä 5-10 tungettuna terraarioon joka ei ole riittävä edes yhdelle) joissa ei ole mitään kasvillisuutta ja happireikiäkin on aivan liian vähän. Kyse ei useimmissa tapauksissa ole kuitenkaan tarkoituksellisesta julmuudesta eläimiä kohtaan vaan ennemminkin ymmärtämättömyydestä ja kulttuurista joka on vasta muutama vuosikymmen sitten auennut suljetusta kommunistivaltiosta nyky-Kiinaksi. Kiinalaisessa mentaliteetissä eläimet nähdään valitettavan monesti samallalailla kuin länsimaissa nähdään esim. kukkaruukku tai kasvi eli siis se elää ja siitä pitäisi pitää huolta, mutta "ei se nyt ole niin justiinsa". Tämä on muuttumassa kokoajan (eteenkin suurissa kaupungeissa), mutta 1.4 miljardin ihmisen maassa muutos ei tapahdu aina ihan silmänräpäyksessä.

Olisi tarvetta uuteen akkuun vanhalle släbälle, esim tällainen. Onko näistä tarvikeakuista mihinkään? Ja muistelisin, että välttämättä lentopostilla ei akut tule perille. Onkohan asianlaita vielä näin?
Olisin äärimmäisen varovainen akkuja ja eteenkin halpa-akkuja tilatessa Kiinasta.

En tiedä miten AliExpress asiat hoitaa, mutta henk. koht. täällä Kiinassa en ole koskaan pystynyt lähettämään akkua ulkomaille postitse tai mitään laitetta missä on akku kuten läppäri. Viimeisimmästä yrityskerrasta on tosin aikaa joten asiat ovat saattaneet muuttua.
 
Viimeksi muokattu:
Toinen Hermeksen paketti saapui tänään, nyt jopa tuli PostNordin saapumisilmoitus ihan sähköpostilla.

Vielä kun tietäisi missä se ensimmäinen paketti on matkalla.
2018-10-15_18-52-29.png
 
AliE Myyjä myi 5kpl tuote-erää mutta lähetti vain 1 kappaleen. Tein disputen mutta AliE meni myyjän puolelle vaikka kyseessä ilmiselvä huijaus.
Hävisin kaupassa vajaa 5€. Maksoin Visa debit kortilla. Onko vielä mahdollisuutta saada rahoja takaisin? Alkoi vituttamaan nuo kiinan kusipäät sen varran että olen valmis näkemään jopa vaivaa. Ei tuon summan takia vaan periaatteesta ja vittuillakseni takaisin.

Kaikki toiminut tähän mennessä kuin missä tahansa länsimaisessa kaupassa. Disputet menneet kaikki läpi aikaisemmin. Nytkin meni aluksi mutta muuttivat tuomiota myöhemmin. Yli 200 tuotetta ostanut. Tästä lähtien pyrin tilaamaan muualta koska AliE ilmiselvästi oli mukana tuossa huijauksessa tai hyväksyi sen. Myyjä ei edes vaivautunut poistamaan tai korjaamaan myynti-ilmoitustaan ja huijausilmoitus on siellä edelleen. Ilmeisesti tiesivät etukäteen miten homma menee.
 
Viimeksi muokattu:
AliE Myyjä myi 5kpl tuote-erää mutta lähetti vain 1 kappaleen. Tein disputen mutta AliE meni myyjän puolelle vaikka kyseessä ilmiselvä huijaus.
Hävisin kaupassa vajaa 5€. Maksoin Visa debit kortilla. Onko vielä mahdollisuutta saada rahoja takaisin? Alkoi vituttamaan nuo kiinan kusipäät sen varran että olen valmis näkemään jopa vaivaa. Ei tuon summan takia vaan periaatteesta ja vittuillakseni takaisin.

Kaikki toiminut tähän mennessä kuin missä tahansa länsimaisessa kaupassa. Disputet menneet kaikki läpi aikaisemmin. Nytkin meni aluksi mutta muuttivat tuomiota myöhemmin. Yli 200 tuotetta ostanut. Tästä lähtien pyrin tilaamaan muualta koska AliE ilmiselvästi oli mukana tuossa huijauksessa tai hyväksyi sen. Myyjä ei edes vaivautunut poistamaan tai korjaamaan myynti-ilmoitustaan ja huijausilmoitus on siellä edelleen. Ilmeisesti tiesivät etukäteen miten homma menee.
Onko AliExpress ottanut suoraan sanallisesti kantaa tuohon asiaan vai ainoastaan vain blokannut disputesi? Jos ei ole niin suosittelen ottamaan suoraan yhteyttä aspaan ja selittämään asia juurtajaksaen. Firmoilla kuten AliExpressillä on tonnikaupalla ulkoistettua aspaporukkaa joita hyvin todennäköisesti ei kiinnosta duuni vittuakaan vaan he vain randomilla klikkailevat ja hoitavat dispute/yms asioita sen kummemmin niitä tutkimatta. Kiinassa huolimattomuus ja välinpitämättömyys on valitettavan yleistä ja paljon yleisempää kuin suora "rehellinen" kusetus.

Btw. jos ei ole liian henk. koht. asiasta kyse niin viitsitkö laittaa linkin tuotteestasi tähän?
 
Mikä eBayssa mahtaa olla dispute/rahojen takaisinpyytämisen takaraja tätä nykyä? Kiinasta olisi jo kuukauden ja päivän tuloillaan paketti ja kohta toinenkin.
 
Näyttää olevan 180 päivää? Joka itselle tulee tarpeen sillä yli kuukausi sitten norjasta tilattu paketti ei oo vieläkään tullu niin odotan tämän viikon loppuun ja sitten pyydän rahat takaisin. Liekkö norjalla maailman hitain posti tai paketti on kadonnu matkalla, myyjäkin kuitenkin ihan legitti.
 
Tilasin untuvatakin Aliexpressistä. Tuli helsinkivantaalle 16.10 ja eilen 22.10 on skannattu ulkomailla?! Mitähän p*rklettä siellä on mahdettu tunaroida? 2 muutakin pakettia on ollut nyt helsinkivantaalla päiviä, menee tunteisiin mikäli sama kohtelu tapahtuu niillekin. Alle 22€ paketti, eikä mitään skannausta tullissa tai minkäänlaista lappua ole tullut postiin
 
Tilasin untuvatakin Aliexpressistä. Tuli helsinkivantaalle 16.10 ja eilen 22.10 on skannattu ulkomailla?! Mitähän p*rklettä siellä on mahdettu tunaroida? 2 muutakin pakettia on ollut nyt helsinkivantaalla päiviä, menee tunteisiin mikäli sama kohtelu tapahtuu niillekin. Alle 22€ paketti, eikä mitään skannausta tullissa tai minkäänlaista lappua ole tullut postiin
Oliko toimitustapa Yanwen? Niiden seurantaan ei voi oikein luottaa, voi olla alle viikossa muka Suomessa, todellisuudessa huitelee vielä pitkin maailmaa.
 
Oliko toimitustapa Yanwen? Niiden seurantaan ei voi oikein luottaa, voi olla alle viikossa muka Suo mmmessa, todellisuudessa huitelee vielä pitkin maailmaa.
China post registered airmail
Aliexpressin seurannassa 16.10 13.51 HKI VANTAA, ULKOMAANTERMINAALI "started customs clearance process"
16.10 16:51 Shipment with local shipping company
Postin seurannassa taas näkyy vain että 16.10 tullut helsinkivantaalle ja että 22.10 skannattu ulkomailla, viimeisintä skannausta ei näy kiinan postin seurannassa
 
Yanwenin tracking muutaman muun kanssa on kyllä ihan pimeä nykyään. Lisäksi niissä on usein (ei aina) ne tacking tapahtumat tasatunnein. Ei kannata kuitenkaan heti huolestua. Itellä tullut aika hyvin perille vaikka noi trackingit ovatkin näyttäneet mitä sattuu.

Nyt oli muuten DHgatella hyvä asiakaspalvelu myöhästyneen disputen kanssa. Vastasivat henkilökohtaisesti jossa oli selvitetty vähän miten olivat asiaa tutkineet. Yleensähän näissä on tullut vaan se vakiovastaus. Näyttää myös että heivasivat myyjän samalla ulos kun katosi heti disputen jälkeen. Kyseessä oli feikki tracking number ja mahdollisimman pitkä estimated toimitusaika, jotta fake numberista ei pääsisi ilmoittamaan ajoissa.
 
Onko kukaan kysellyt yrittäjätutuilta, yms, että miksi Ebaysta ei löydy tavaraa suomalaisilta yrityksiltä?

Esim nytkin tilasin yhden pienen letkuliittimen Latviasta ja toisen Briteistä, koska Google ei suomalaisista kaupoista kyseistä liitintä löydä, eikä löytynyt myöskään paikkakunnan kaupoista kysymällä. Tilaamalla varmasti olisi saanut, mutta samalla vaivalla tilaan suoraan kotiin.

Meneekö kaikki Suomen Postin syyksi? Kotimaisilla ostajilla ei kata kuluja ja ulkomaille ei kannata lähettää, koska postikulut on niin kalliit?
 
Meneekö kaikki Suomen Postin syyksi?
Menee. Täältä ei yksinkertaisesti kannata lähettää mitään oikein mihinkään.

Esim. Suomalaiset omakustannevinyylilevyt on harvinaisuuksia joista maksetaan hyvin maailmalla jo pelkästään siksi että lpn:n lähettäminen täältä on niin kallista.
 
15. päivä tilattu Aliexpressistä muutaman euron kuulokkeet. Tilauksen seurannassa viimeisin tapahtuma on 17.10. "outbound in sorting center". Tracking paskana ja ovat kuitenkin matkalla vai menetetty tapaus?

/Haa, 17track näytti että olisivat jo lentokoneeseen asti 8 päivää sitten päässeet...
 
Ilmeisesti Aliexpress konsolidoi lähetyksen/lähetyskulut vaikkei siltä alkuun näytäkään? Loppusummassa näyttäkiin että säästät x euroa rahdeissa?
 
Njooh, puoltoista kuukautta ollu norjasta paketti matkalla eikä ole näkyny niin lähti refundia menemään, kumma kyllä ettei tuohon seurantaa ole voitu laittaa, kuitenkin joutu jonku verra posteja maksamaan valmiiksi. Nyt pitää vain toivoa ettei tuo rupea hirveämmin mitään vänkäämään vastaan.
 
Onko kukaan löytänyt kauppasivustoa jossa olisi Intialaisia myyjiä?
Aliexpress,dhgate,ebay ja muut tavalliset kahlattu läpi ja vähän nihkeästi löytyy...
 
Onko kukaan kysellyt yrittäjätutuilta, yms, että miksi Ebaysta ei löydy tavaraa suomalaisilta yrityksiltä?

Esim nytkin tilasin yhden pienen letkuliittimen Latviasta ja toisen Briteistä, koska Google ei suomalaisista kaupoista kyseistä liitintä löydä, eikä löytynyt myöskään paikkakunnan kaupoista kysymällä. Tilaamalla varmasti olisi saanut, mutta samalla vaivalla tilaan suoraan kotiin.

Meneekö kaikki Suomen Postin syyksi? Kotimaisilla ostajilla ei kata kuluja ja ulkomaille ei kannata lähettää, koska postikulut on niin kalliit?

Eiköhän se mene niin.
max 11cm korkea paketti maksaa saksaan 22.90 €
max 19cm korkea paketti maksaa saksaan 26.90 €
max 11cm korkea paketti maksaa japaniin 42.90 €
max 19cm korkea paketti maksaa japaniin 56.90 €

Toki suuret määrät lähettävät saa halvemmalla, satunnaiselle myyjälle on nuo maksut (käyttäen halvempaa nettipalvelua)

Jos joudut palauttamaan liittimen on postit 22.90€, tosin 3 cm paksulla kirjeenä ilman seurantaa on maksut vielä ok, alle 5€

Eli karkeasti verollinen 4€ liitin maksaa saksaan ebayn kautta myydessä posteineen n. 27 euroa. Lisäksi myyjä ottaa katteestaan 1€ pahvilaatikon ja kuljetuksen postiin pois tai lisää hintaan jolloin se maksaa n. 30€ ostajalle.
Toinen vaihtoehto on saksalaiselle ostajalle tilata liitin saksasta jolloin se maksaa sille n.9€ posteineen.
Tämän vuoksi ei suomesta kannata myydä.

Toki siellä voisi myydä vain suomeen. Mutta jos vertaa että saksalainen ja suomalainen myy samaa 10€ maksavaa tuotetta saa saksalainen käteen 8.20€ verojen ja ebay maksujen jälkeen ja suomalainen 7.20€. joista vähennettävä myyjän kulut ja ostohinta.
Todennäköisesti suomalainen myyjä on maksanut tuotteesta suuremman hinnan kun on laittanut myyntiin, eli voisi arvioida katteksi suomalaiselle 1€ ja saksalaiselle 2.20€.
(tarkkoja prosentteja en ole tarkistanu, tuo vain suuntaava arvio, lisäksi postit jotka suomessa suuremmat Saksassa sisällä n.4€, suomen sisällä n.6€)

tässä tuleekin kilpailu, suomalainen myy posteineen suomeen 16€, saksalainen pudottaa katteen samaan ja tuote saksasta suomeen maksaa 15.70€ (suomen posteja nostaa postimaksun verotus).
Suomalainen voi alkaa tehdä hyväntekeväisyyttä 15€ tai lopettaa myynnin.

Onko kukaan löytänyt kauppasivustoa jossa olisi Intialaisia myyjiä?
Aliexpress,dhgate,ebay ja muut tavalliset kahlattu läpi ja vähän nihkeästi löytyy...

Intialla on usein omat kauppapaikat, ebay näköjään on loppunut jostain syystä nykyään. Tosin tilaaminen sieltä ei ole halpaa kun ei ole kiinan postit käytössä.
Transition FAQs

brass india nautical - Google-haku

Voi olla vaikea löytää suurempaa myyntipaikkaa.

kokeile tuota TradeIndia Indian Exporters, Manufacturers, Suppliers Directory, B2B Business Directory

sieltäkin vaikea löytää esim. https://www.replicamuseum.com/nautical.html
 
Viimeksi muokattu:
max 11cm korkea paketti maksaa saksaan 22.90 €
max 19cm korkea paketti maksaa saksaan 26.90 €
max 11cm korkea paketti maksaa japaniin 42.90 €
max 19cm korkea paketti maksaa japaniin 56.90 €

Toki suuret määrät lähettävät saa halvemmalla, satunnaiselle myyjälle on nuo maksut (käyttäen halvempaa nettipalvelua)

Jos joudut palauttamaan liittimen on postit 22.90€, tosin 3 cm paksulla kirjeenä ilman seurantaa on maksut vielä ok, alle 5€

Pieniä määriä tai satunnaisesti lähettävät voivat käyttää 3. osapuolen palvelua kuten shipit.fi, josta Y-tunnuksellisella tilillä esim. 1 kg postipaketti Saksaan on 9.83 € + ALV = 12.19 € ja Japaniin 26.17 €, huomattavasti halvempaa kuin Postin kautta suoraan (ilman sopimusta). Yksityishenkilölle hinta on 15.10 € (sis. alv) ja 28.51 € (EU:n ulkopuolelle lähetys on alviton).

Kevyelle mutta paksulle tavaralle myös Postin maksikirje on vaihtoehto.

Mutta onhan tuo silti selvästi kalliimpaa kuin Saksasta eli loppuviestisi pitänee paikkaansa.
 
Onko kukaan kysellyt yrittäjätutuilta, yms, että miksi Ebaysta ei löydy tavaraa suomalaisilta yrityksiltä?

Esim nytkin tilasin yhden pienen letkuliittimen Latviasta ja toisen Briteistä, koska Google ei suomalaisista kaupoista kyseistä liitintä löydä, eikä löytynyt myöskään paikkakunnan kaupoista kysymällä. Tilaamalla varmasti olisi saanut, mutta samalla vaivalla tilaan suoraan kotiin.

Meneekö kaikki Suomen Postin syyksi? Kotimaisilla ostajilla ei kata kuluja ja ulkomaille ei kannata lähettää, koska postikulut on niin kalliit?

Sanoisin mututuntumalla, että Suomesta ei kannata Kiinaan lähettää kuin yli 500€ kamoja. Koska postit maksaa niin helvetisti.
 
Mites kun Aliexpress tilaustieto-sivulla sanotaan:
1. If your order does not arrive on 2018-11-28 , you can apply for a refund by opening a dispute.

Sitten kuitenkin tilaus-emailissa:
The Purchase Protection of order will end on 2018.11.28 20:44.

Eli 28. päivän jälkeen voi avata disputen, mutta se on liian myöhäistä koska Puchase Protection on jo loppunut.:cigar2:
 
Mites kun Aliexpress tilaustieto-sivulla sanotaan:
1. If your order does not arrive on 2018-11-28 , you can apply for a refund by opening a dispute.

Sitten kuitenkin tilaus-emailissa:
The Purchase Protection of order will end on 2018.11.28 20:44.

Eli 28. päivän jälkeen voi avata disputen, mutta se on liian myöhäistä koska Puchase Protection on jo loppunut.:cigar2:
Aina voi pyytää myyjältä lisäaikaa purchase protectioniin ja jos ei anna ja tuotetta ei näy niin tekee disputen ennen ajan loppua.
Miksi ite nuo ajat samat, en osaa sanoa näillä tiedoilla.
 
myyjä ilmoittanut toimitusajaksi saman kuin disputeaika on?
En tiedä mitä tuo tarkoittaa.

Tässä on ensin tilausvahvistus sähköpostiin:

Your Order 94957580720353 has been shipped

This is an e-mail notification to inform you that your order .94957580720353 has been shipped by the seller on 2018.09.29 20:44. You are advised to contact the seller for shipment information.

The Purchase Protection of order .94957580720353 will end on 2018.11.28 20:44.
......

Ja tässä Aliexpressin sivulta, tilauksen yksityiskohdat:


My AliExpress > Order List > Order Detail

Order Number:
94957580720353

Status:
The seller has shipped your order

Reminder:
Your order should arrive within 22-41 Days, Factors such as delayed logistics and customs clearings may have an impact on the delivery time.
1. If your order does not arrive on 2018-11-28 , you can apply for a refund by opening a dispute.
2. To extend the Buyer Protection for this order, please click here .

Onko teidän tilauksissa sitten eri päiväys noissa kohdissa?
 
Onko teidän tilauksissa sitten eri päiväys noissa kohdissa?

Ei.

This is an e-mail notification to inform you that your order xxx has been shipped by the seller on 2018.11.01 20:25. You are advised to contact the seller for shipment information.

The Purchase Protection of order xxx will end on 2018.12.31 20:25.

Your order should arrive within 20-39 Days, Factors such as delayed logistics and customs clearings may have an impact on the delivery time.
1. If your order does not arrive on 2018-12-31 , you can apply for a refund by opening a dispute.

Eiköhän ole vain paska käännös ja tarkoitus ole sanoa että jos tuote ei meinaa tulla niin voi avata disputen.
 
Pitkästä aikaa (eli taas) disputea menemään. Varmaan joka toinen tavara tulee risana tai on muuten vaan jotain ihan muuta. Disputen hyväksymisprosentti on onneksi ollut 100%. Nyt kyseessä puiset lasinaluset :joy:

KAitosta liimalla tai saksimalla toisenkin saisi jotain, mutta koska ainahan nää tulee lahjaksi. Ittelle.

IMG_4905 (768x1024).jpg IMG_4906 (768x1024).jpg
 
Pitkästä aikaa (eli taas) disputea menemään. Varmaan joka toinen tavara tulee risana tai on muuten vaan jotain ihan muuta. Disputen hyväksymisprosentti on onneksi ollut 100%. Nyt kyseessä puiset lasinaluset :joy:

KAitosta liimalla tai saksimalla toisenkin saisi jotain, mutta koska ainahan nää tulee lahjaksi. Ittelle.

IMG_4905 (768x1024).jpg IMG_4906 (768x1024).jpg
Eli lasinalusten kotelosta yksi pääty murtunut, paljonko tuo maksoi?
Pitääkö se lähettää takaisin? Itse liimaisin ennemmin.
 
Eli lasinalusten kotelosta yksi pääty murtunut, paljonko tuo maksoi?
Pitääkö se lähettää takaisin? Itse liimaisin ennemmin.
Voit saada myös hinnanalennuksen.
Ite tilasin cad renderin mukaan tuotteen ja sain jonku cnc-koneistajan ensimmäisen prototyypin.
Valitin myyjälle, ei kuulunu mitään, valitin paypalille ja sanoin että voin hyväksyä tuotteen arvoksi 2usd että saisko 11usd takas.
Tuli seuraavana päivänä hyväksyvä päätös myyjältä.
 
kerranki joutu nakkaa viestiä alin myyjälle, kun 2 viikkoo ei oo saanu tuotetta postitettua
 
Eli lasinalusten kotelosta yksi pääty murtunut, paljonko tuo maksoi?
Pitääkö se lähettää takaisin? Itse liimaisin ennemmin.
Myyjä tarjosi jotain lahjakorttia tms. kun laitoin viestiä. Pistin "full refund" disputen. En odottele liikoja. Jotain 7€ taisi maksaa.
 
Onko kukaan tilaillut Flipkartista tai Snapdealista? Molemmat siis isoja Intialaisia nettikauppakeskittymiä.

Yleensä olen suosinut Geekbuyingia ja AliExpressiä, mutta tekisi mieli kokeilla muitakin välillä.
 
Laitoin eilen tulemaan vajaat 20 tilausta kaikenlaista pikkutilpehööriä Aliexpressin kautta eri myyjiltä. Saas nähdä millaisella prosentilla tulee kamaa perille rikkinäisenä/puutteellisena ja milloin?

Jotenkin huvittavaa tilata kiinasta saakka jotain 5e kikkareita, mutta kun kerran toimittavat useimmista paikoista ilman postikuluja, niin mikäs siinä.

Edellisestä tilauksesta on jokunen kuukausi ja silloin oli vielä vanha luottokortti käytössä. Palvelu halusi sitkeästi että annan sen vanhan kortin expire päivät ennen kuin päästi tilaamaan, enkä keksinyt mistä saisi muutettua kortin tietoja. Onneksi oli vielä tiedot tallella ja vanha kortti hetken aikaa voimassa.
 
Toimii. Ainut näistä "isoista" mitä EI voi suositella on iOffer.com. Huijjareitten ylläpitämä kusetus jossa ei ole mitään takeita juuri mistään... toisaalta ei myöskään sääntöjä. Ihme että toi on edes pystyssä. Noh, aina joku uusi...
 
Monellako teistä oli Aktia Wallet käytössä Alissa ja muissa? minkä palvelun hankitte tilalle, nyt, kun lopettivat?
 
Tänään tuli viimein Elokuun 28 päivä tilaamani kuvauskopterin laukku, eli 73 meni toimitukseen. Noh, eipä siinä, kiva että tuli. Laukussa oli jonkin verran naarmuja sekä painaumia kun ei oltu pakattu mitenkään hyvin, käytännössä vedetty teipit ympärille. :D Myyjällä oli että FullRefund jos ei tuote ole 39 päivän sisällä toimitettu. Mutta mites kun tuo dispute aika on mennyt umpeen?

EDIT: Ja en siis ole käynyt kuittaamassa Alissa että olisin ottanut tavaran vastaan. Vaan tila on jo aikoja sitten muuttunut vaan "Finished".
 
Tänään tuli viimein Elokuun 28 päivä tilaamani kuvauskopterin laukku, eli 73 meni toimitukseen. Noh, eipä siinä, kiva että tuli. Laukussa oli jonkin verran naarmuja sekä painaumia kun ei oltu pakattu mitenkään hyvin, käytännössä vedetty teipit ympärille. :D Myyjällä oli että FullRefund jos ei tuote ole 39 päivän sisällä toimitettu. Mutta mites kun tuo dispute aika on mennyt umpeen?

EDIT: Ja en siis ole käynyt kuittaamassa Alissa että olisin ottanut tavaran vastaan. Vaan tila on jo aikoja sitten muuttunut vaan "Finished".
eikö noilla ohjeilla löydy mistä voi disputen avata? Tutorial 14 - Open Dispute on Aliexpress
 
Kymmenen minuuttia sitten alkoi 48h kestävä 11.11 alennusmyynti. Olin kerännyt pari tuntia kaikkea tarpeellista ostoskoriin, mutta nyt ei toimi maksaminen ja ostoskorikin näyttää tyhjää! :rage:

Toivottavasti ostoskori on vielä jossain tallessa ja sivusto vain bugittaa.

EDIT: Huh, on ne tuolla tavarat My Ordersissa.

EDIT2: Jaahas jäi sanomatta että kyse on www.aliexpress.com ja onnistuihan se maksaminen viimein!
 
Viimeksi muokattu:
Olisi kyllä luullut alin panostaneen rautaan, kun tämä päivä tulee. Nyt ei pysty edes kirjautumaan sisään. Tuotteita voi sentään selata.
Niinpä, taisivat onneksi äsken lisätä kapasiteettia kun sain ostettua euron VR-lasit puhelimelle aivan normaalisti.
 
Mitäs tuolta alista tai ebaystä saatavaa magneettikiinnitteistä voisitte suositella?
Nokia 6 ja 7+ tulis kiinni.
 
Löytyykö tuolta ipad air 2 alkuperäisiä nahkakoteloja? Tai vastaavan laadun nahkakoteloja?
 
Katselin Aliexpressistä vanhoja tilauksia ja mitä maksavat myt alennuksessa. Peruskusetus, nostivat hinnat ja nyt sitten ”alennuksessa” samoilla hintatasoilla kuin aikaisemmin.

Ei syytä laittaa leikkialennustilauksia. :)
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
262 443
Viestejä
4 556 707
Jäsenet
74 964
Uusin jäsen
LinogeFly

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom