Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lake House traileri julkaistiin äskettäin.
Itse olen ollut aina ns. screamer jump scareja vastaan joka median muodossa mutta tässä pelissä ne vaan.. toimii hyvällä tapaa? Itselle ainakin. Peli antaa ensin kuumottavan tilanteen joka vähän kokeilee kanttia edetä, menet eteenpäin, mitään ei tapahdu ja luo jopa turvallisuuden tunteen ja sitten kun sitä vähiten odottaa niin räpsäytetään pelaaja hereille. Tässä trailerissakin haistoin tuon jo kaukaa mutta silti se yllätti, luulin että se olisi tullut aiemmin. Hörähdin että "kiinni jäin".Ne ei oo malttaneet pitää screamereita pois edes trailerista...
Toivottavasti screamerit poistava modi toimii delsussakin. Säikky näytti tutulta, voi olla samoja mitä pääpelissäkin oli.
Makunsa ja sietokykynsä kullakin. Mulle ne screamerit teki AW2:sta lähes pelikelvottoman ja ne on uskomattoman typerä tahra loistavassa pelissä. Pelin oma asetus rääkyjien "intensiteetin" vähentämiseksi ei toimi ollenkaan, joten pitänee toivoa että modi pelaa vielä.Itse olen ollut aina ns. screamer jump scareja vastaan joka median muodossa mutta tässä pelissä ne vaan.. toimii hyvällä tapaa? Itselle ainakin. Peli antaa ensin kuumottavan tilanteen joka vähän kokeilee kanttia edetä, menet eteenpäin, mitään ei tapahdu ja luo jopa turvallisuuden tunteen ja sitten kun sitä vähiten odottaa niin räpsäytetään pelaaja hereille. Tässä trailerissakin haistoin tuon jo kaukaa mutta silti se yllätti, luulin että se olisi tullut aiemmin. Hörähdin että "kiinni jäin".
Kyllä Epic usein pistää tarjouksia. 32,5 egee halvin hinta historiasta.Onko tätä saatavissa jostain edullisemmin tai onko Epic Gamesissa välillä tarjouksessa? 50€ tuntuu vielä vähän suolaiselta hinnalta. Ei tosin ole ongelma odottaa esimerkiksi Black Friday -tarjouksia, jos niitä tuolla alustalla edes on.
Onko tätä saatavissa jostain edullisemmin tai onko Epic Gamesissa välillä tarjouksessa? 50€ tuntuu vielä vähän suolaiselta hinnalta. Ei tosin ole ongelma odottaa esimerkiksi Black Friday -tarjouksia, jos niitä tuolla alustalla edes on.
Halvemmallakin on lähtenyt. Epicin alekampanjoissa annetaan monesti kuponkeja, joilla hintaa voi kikkailla vielä alemmas. IsThereAnyDeal ei varmaan osaa seurata tuollaisia.Kyllä Epic usein pistää tarjouksia. 32,5 egee halvin hinta historiasta.
![]()
Alan Wake 2
isthereanydeal.com
Joko tähän on joku AMD:llä toimiva FSR3 modi olemassa?
Tee hintahälytys gg.dealsiin, niin ei mene tarjoukset ohi. Paras tarjous näyttää olleen Epiciltä ja varmaan kupongin kanssa, tasaisesti muuten näyttäisi olleen alennuksessa.Onko tätä saatavissa jostain edullisemmin tai onko Epic Gamesissa välillä tarjouksessa? 50€ tuntuu vielä vähän suolaiselta hinnalta. Ei tosin ole ongelma odottaa esimerkiksi Black Friday -tarjouksia, jos niitä tuolla alustalla edes on.
Modi näyttäisi olevan joka muuttaa DLSS Frame genin FSR frame geniksi:Toivottavasti AFMF2 toimii hyvin tässä, kun FSR 3.1:sta ei ole mitään huhujakaan. Olisi kiva saada vähän säteenseurantaa peliin.
Nyt Epicissa 24,90 €Kyllä Epic usein pistää tarjouksia. 32,5 egee halvin hinta historiasta.
No piru vieköön. Ostin tuon peruspelin ja Deluxe Upgraden. Suunnitelmana oli säästää tämä joululomalle pelattavaksi, mutta kyllähän tuo pari kuukautta säilyy. Kuitenkin historiallisesti halvin hinta tähän asti, niin en usko, että ennen joulua tulee halvemmallakaan myyntiin.
Toivottavasti AFMF2 toimii hyvin tässä, kun FSR 3.1:sta ei ole mitään huhujakaan. Olisi kiva saada vähän säteenseurantaa peliin.
Mukava tempaus huomenna
Tuohan on vain suomivitsien suomivitsi: mitä vain ilmaisen tai "ilmaisen" ämpärin tähden. Peli saa tällä uutisotsikoita Suomessa ja hieman ulkomaillakin.Ei nyt oikein lähde. Voisi kuvitella, että tämä on Konsolinetin oma tempaus, heidän oma tuotteensa, eikä Remedyn lisensoima fanituote? Eihän tuota oikein voi sitoa tarinaan mitenkään?
Lake House linjoilla 30 min päästä, illalla testiin:
Mäkin siihen ekaan puzzleen jumahdin ja totesin että antaa olla ja katoin vastauksen. Olin ihan oikeilla jäljillä mutta just se kombinaatio mikä oli oikea jäi kokeilematta. Kaikkia kombinaatioon tarvittavia numeroita olin kyllä jo kokeillut väärin...Onhan tuo Lake House kauhupuolella peruspeliä huomattavasti kammottavampi. Jump scareja ei niinkään mutta kuumottavia tilanteita kun pitää väistellä ja juosta karkuun vihuja joille et vielä voi mitään, ammuksiakaan ei liiemmin jaella. Puzzlet olleet vähän sekavia, varsinkin pelin alun ensimmäinen otti hävettävän pitkään tajuta osa taasen klikannut heti. Hissin kerroksissa pääsin neloseen asti kunnes tuli seinä vastaan jota pitää huomenna virkeämmin silmin katsella. Jokaisen dokumentin luin ajatuksella ja kävin aukomassa kaikki ovet aiemmissa kerroksissa joihin oikeudet aukesi pelin edetessä. Joka tapauksessa, kyllä näissä kahdessa DLC:ssä pelattavaa on hintansa puolesta.
Juu toi oli kyllä huono kun vaikutti ihan randomilta mitä siinä käy. Näissä lisäreissä ois toivonu lisää pituutta molempiin, muistelisin että Controlin lisärit oli pidempiä vai muistaako väärin sitten.Läpi. Keksikö kukaan, miten ne maalimiesten väijytyspaikat voi tunnistaa? Seiniin on maalattu tusinoittain tikku-ukkoja, mutta vain pieni osa alkaa mölistä ja käy päälle - ja tappaa Hardilla kerrasta. Viimeinen sokkelo kohotti verenpainetta, kun siinä on pakko juosta läheltä noin viidentoista maalauksen ohi ja ainoassa pyssyssä joka toimii niitä vastaan oli mulla kaksi ammusta. Ja jos kuolee niin koko perhanan sokkelo alusta
2-4h lisää pelattavaa. En kyllä täyttä hintaa maksaisOnko Deluxe upgrade hintansa väärti? En ole ennen juuri lisäosia ostellut ja 20e (xboxilla) kuullostaa aika paljolta.
Jos kone käynnistyy uusiksi vika ei ole pelissä, vaan sun koneessa. Kokeilisin eri virtalähdettä. Tämä peli on raskaampi ehkä kun muut mitä pelaat.Itsellä on sellainen harmitus tämän pelin kanssa, että kaatuilee jatkuvasti 5-30minuutin välillä, tai sitten hyvin harvoin täysikuun aikaan pystyn pelaamaan useita tunteja putkeen niin että itse sammun ennen kuin kone. Oon tätä nyt melkein 30tuntia hakannut tällä tavoin. Ostin pelin jo ilmestyessään, annan sille illan tai kaks aikaa kunnes menetän hermot kaatuiluun, laitan pelin sivuun ja tuun takasin kun on tullut päivityksiä jne siinä toivossa että toimisi. Kaatuilu on siis niin rajua vielä että kone käynnistyy uusiks, mutta ei windowsiin vaan johonki vikatilaan ja joudun napista käynnistämään hard resettinä uudestaan jotta pääsee windowsiin.
Oon asentanu windowsin uusiksi, kaikki on päivitetty biossia myöten tureimpaan, kiintolevyn firmistä en ole vielä päivittänyt, mutta saan ens viikolla uuden niin laitan niin katotaan miten se toimii. Olen koittanut erilaisia alikellotuksia jne, graffa-asetuksia säätänyt pienimmästä isoimpaan, ei mitään vaikutusta. Lämmöt on aivan normaalit, ei nouse koskaan pahimmissakaan piikeisä yli 70c näyttis tai cpu.
Tämä on ainoa peli joka ei tykkää mun koneesta, onhan tää jo vanha mutta ei kai sentää nyt vielä niin vanha etteikö AW2 toimis. CPU 5950x ja näyttis 6900xt vesijäähdytetty malli vielä.
Mutta tuota pientä harmitusta ei lasketa nii aivan älyttömän hyvä peli kyllä.![]()
Juu, virtalähde on seuraavaksi hankintalistalla. Nykyinen on Asus ROG THOR 850 W, 80 PLUS Platinum ja jotenki sinisilmäisesti ajattelin että se riittää mutta ois pitäny lähtee suoraan 1000WJos kone käynnistyy uusiksi vika ei ole pelissä, vaan sun koneessa. Kokeilisin eri virtalähdettä. Tämä peli on raskaampi ehkä kun muut mitä pelaat.
Okei, no sit voin olla väärässä. Kyllä 850 W riittää, ellei sitten kyseinen yksilö ole viallinen. Kannattaa yrittää ehkä kattoo mitä event viewer näyttää kaatumisista? Josko löytyisi tarkemmin mistä kiikastaa.Juu, virtalähde on seuraavaksi hankintalistalla. Nykyinen on Asus ROG THOR 850 W, 80 PLUS Platinum ja jotenki sinisilmäisesti ajattelin että se riittää mutta ois pitäny lähtee suoraan 1000W![]()
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.