Aktiivisuusranneketta ostamassa

Viestiketju alueella 'Älypuhelimet, tabletit, älykellot ja muu mobiili' , aloittaja Team_Slow, 01.07.2017.

1. ddude

ddude

Rekisteröitynyt:
    22.10.2016
    Onko noissa mi bandeissa jo parempi toi nauha kuin 1:ssä?
    Mulla se 1:n nauha löystyi ja se putosi aina se itse laite milloin mihinkin.

2. mikkelson

mikkelson

Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Ainakaan kolmosessa ei ole itsellä laite rannekkeesta lähtenyt kertaakaan itsestään irti. 11kk kesti kellon mukana tullut ranneke kunnes se katkesi. Kiinasta tilasin uusia rannekkeita ja nykyisestä on hankala saada laitetta irti edes latausta varten vaikka on ollut 3kk jo käytössä.

ddude tykkää tästä.
  3. Datsyuk13

Datsyuk13

Rekisteröitynyt:
    02.02.2017
    Mulla lensi kakkosmalli useaan otteeseen rannekkeesta pihalle. Onneksi löytyi joka kerta. Kolmonen ei ole lentänyt kertaakaan, joten parempaan suuntaan on menty.

ddude tykkää tästä.
  4. Monologi

Monologi

Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Mi band 2:sta lentänyt se itse laiteosa tuonne jonnekin luontoon ja kolmosesta on parhaillaan rannekkeen solki poikki, että irtoilee välillä, että saa laittaa uusiksi kiinni. Pistin jo aikaisemmin tilaukseen pari ranneketta. Eihän nuo juurikaan mitään maksa.
    1S kesti parhaiten akunkin puolesta, mutta pikkasen liian spartalainen näytön osalta(3-4 lediä).

ddude tykkää tästä.
  5. otaar

otaar

Rekisteröitynyt:
    16.10.2016
    miband2 sai pidempiä hihnoja jotka kesti ainakin itellä paremmin, kun normihihna riitti vaan ensimmäisiin reikiin joten aukeili aika usein

Miband3 ennoo pidempiä löytänyt, mutta ei aukeile kuten mb2sen. Kolmosessa kesti eka remmi 8kk, uusi oli toki tilattu heti kun rannekkeen osti, koska epäilin että käy samallalailla.

6. Monologi

Monologi

Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    miband3:sen hihnassa on myöskin tiheämmin reikiä (12) kuin aikaisemmassa(9) ettei sitten ole liian tiukalla tai liian löysällä. Hieman pidempi hihnakin kolmosessa.

7. GadnenMulkoSilmä

GadnenMulkoSilmä

Rekisteröitynyt:
    20.11.2018
    Mistäs Suomesta saisi Samsungin SM-R720:lle, eli Gear s2:lle nahkaista/metallista ranneketta?
    Tässä siis vielä ne klipsikiinnitteiset remmit, ei ne uudemmat mihin saa normaalit kellon rannekkeet sopimaan.
    Vituttaa tuo silikoninen kaikin puolin. Hiostaa ja näyttää vitun hölmöltä:rage:
    Kysellyt puhelinkaupoista ja suutareilta, niin ejoleeh.

Toki vanhempi malli mutta en jaksaisi randomilla Kiinasta tilailla 5 viikon odotuksella.

Jos jollain ylimääräisiä lojumassa, saa YV:tä pistää. Tai edes tietoa mistä näitä löytyisi.

8. Team_Slow

Team_Slow

Rekisteröitynyt:
    18.10.2016
    Viimeksi muokattu: 27.08.2019
  9. otaar

otaar

Rekisteröitynyt:
    16.10.2016
    eiköhän miband4 saa blackfriday/singlesday aikoihin 20$+kulut, jos jaksaa ootel

10. Team_Slow

Team_Slow

Rekisteröitynyt:
    18.10.2016
    Ei kyllä noin kauaa jaksa odotella. Kovaa vauhtia noissa kyllä hinnat laskee.

Onko porukka tilannut noihin jotain erilaisia rannekkeita vai onko vakio hyvä?

11. Villelj

Villelj

Rekisteröitynyt:
    21.02.2019
    Itsellä ei ainakaan jäänyt tulliin ja olisiko ollut joku viikko puolitoista niin ranneke kotiutui.

Vakio ranneke ihan ookoo,pysyy paremmin kiinni mielestä kuin Miband3 ranneke.

Ostin silti vaihtelun vuoksi myös tälläsen kangas/metalli rannekkeen joka myös ihan ookoo vaikka laadusta heti Kiinan halpiskama leima näkyykin Online Shop Rovtop Strap For Xiaomi Mi Band 4 Bracelet For Xiaomi Mi Band 3 Sport Strap Wrist Bracelet Miband 3 4 Wriststrap Canvas Strap | Aliexpress Mobile

Viimeksi muokattu: 27.08.2019
  12. Team_Slow

Team_Slow

Rekisteröitynyt:
    18.10.2016
    Tilasitko siis tuolta samalta minkä linkkasin? Tuo sinun linkkisi ei toimi.

13. TkmS

TkmS

Rekisteröitynyt:
    18.10.2016
    Itse tilasin eilen Multitronicilta hintaan 49e sisältäen rahdin.

14. Villelj

Villelj

Rekisteröitynyt:
    21.02.2019
    Linkki pitäisi olla nyt kunnossa.

Ostin oman Miband4:n Xiaomi mc store myyjältä jolta tullut myös aiemmin Miband2 ja Miband3 eikä mikään ole jäänyt tulliin ja toimivia laitteita.

Maksoi näemmä 30,93€ sis postit

15. tjkoo

tjkoo

Rekisteröitynyt:
    20.10.2016
    Mulla on ollut Mi Band 3:ssa tälläinen ranneke, noista tuo "Mi Band 3 Black"

US $3.94 26% OFF|Stainless steel wrist strap for xiaomi mi band 3 4 metal watch band smart bracelet miband 3 belt replaceable watch straps mi 3-in Smart Accessories from Consumer Electronics on Aliexpress.com | Alibaba Group

Hiton hyvä, oon tykännyt.. Tuollainen gunmetal värinen itellä, vaikuttaa ihan tyylikkäältä kun tulee kuitenkin
    pidettyä pitkin päivää kädessä että huomaa puhelimen notifikaatiot töissä jne. Tuo on velppo kiinnittää ranteeseen
    ja saa lataukseen irti ihan klipsillä eikä tartte repiä.

16. belmont

belmont

Rekisteröitynyt:
    28.01.2017
    Kiinan verkkokaupoista on turhaa odottaa mitään alennusten toivossa erikoispäiviä. Siellä kilpailu on niin kovaa että mitään oikeita alennuksiin ei ole paljon varaa enää. Jos hinta laskee niin se on valmistajan ohjeistama/antama alennus tukkuhintaan

17. Stunned

Stunned

Rekisteröitynyt:
    23.11.2016
    Itse kaupat antaa kuitenkin yleensä erikoiskuponkeja, esim alista on aina saanut jonkun 2e alennusta 20e ostosta erikoispäivinä

18. sm81

sm81

Rekisteröitynyt:
    30.12.2017
    Onko tuo Xioami MC store paras paikka ostaa tuo Mi band 4?

19. trema

trema

Rekisteröitynyt:
    19.10.2016
    Laitoin lahjaksi tilaukseen oheisen, meni 8 päivää saapua Suomeen ja nyt odottelee ulkomaanterminaalissa. Pari dollaria kalliimpi, mutta ebaystä on tullut rahat takaisin automaattisesti jos tuotteessa ollut jotain pielessä, lisänä myös paypalin suoja. Kesällä tilasin global-version tästä, myyjä laittoi kiina-version, tein disputen ja ebay palautti rahat kyselemättä mitään. Kuvat toki laitoin disputeen perusteiksi. Myyjä mussutti jotain parin dollarin alennuksesta, mutta petoshan tuollainen on.

Xiaomi Mi Band 4 Smart Bracelet Watch 0.95" AMOLED Color Screen 50M Waterproof | eBay

20. Blondie

Blondie

Rekisteröitynyt:
    20.10.2016
    Siis tuoltako ostit minkä linkkasit? Pitää pistää harkintaan jos tuo noin halpa tosiaan on...

21. trema

trema

Rekisteröitynyt:
    19.10.2016
    Juurikin tuon kyseisen, ostoshistorian kautta kaivoin linkin.

Kesti hetki kahlata ilmoituksia, tuo oli silloin halvin luotettavan näköisistä ilmoituksista. Ärsyttää kiinalaisten tapa kikkailla jonkun halvemman roinan avulla ilmoituksen hintaa alemmas, näitäkin selatessa tulee vanhempaa mallia tai jotain nobrand-kamaa samassa ilmoituksessa, ja se mitä etsit on kalliimpi kuin viereinen listalla. Näkee myös, että kuva on oikeasta ja ilmoituksen tarkemmat tiedot mitä sattuu, mikä herättää heti epäilykset. Tuossa ilmoituksessa on listattu merkki ja malli oikein, eli jos tulee mitään muuta niin ei tarvitse miettiä saako rahat takaisin.

Päivitin itse Mi Band 2:sta tähän, ja kannatti kyllä. Värikosketusnäyttö ja paljon lisää ominaisuuksia. Käytän usein lenkkien tallentamiseen puhelimen gps:n kautta, ja näyttää toimivan siinä oikein hyvin. Kosketusnäyttö näyttää kestävän hyvin käyttöä, olen kolhinut sitä lähes päivittäin johonkin, eikä näy selkeitä naarmuja vielä. Näyttö on herkkä, kosteammalla kelillä ottaa herkästi takin hihan sisäpinnasta kosketuksia. Ottaa myös kosketuksia nahkaisten työhanskojen läpi. Akkua tällä hetkellä 16% jäljellä, viimeksi ladattu 48 päivää sitten, tosin käytän lähinnä kellona, askelten seurantaan ja lenkkien tallennukseen.

Blondie tykkää tästä.
  22. rautakanki

rautakanki

Rekisteröitynyt:
    06.04.2018
    Notify & Fitness for Mi Band- sovelluksen kun asentaa, niin ei tarvitse Mi Bandin omaa appia, paljon ominaisuuksia tulee lisää. Mulla oli kiina-versio, mutta tällä sai rannekkeen englanniksi vaikka puhelin on suomeksi.
    Pitää ensin kikkailla tällä jutulla: Free my band, lisäksi Notify appilla voi kellotauluun lisätä haluamansa kuvan galleriasta.

23. Villelj

Villelj

Rekisteröitynyt:
    21.02.2019
    Notify & Fitness for Mi Band- sovellukselle +1

Paljon parempi kuin oma äpsi ja kun integroi Sleep with Androidin niin pystyy seuraamaan unta huomattavasti paremmin (esim vuorotyötä+päikkärit )

24. Moloch

Moloch

Rekisteröitynyt:
    07.09.2018
    Tilasin elokuun alussa Alista Honor Band 5 aktiivisuusrannekkeen global version (Honor Band 5-8F8).

Alkuun olin hieman pettynyt kun siinä ei mainoksista poiketen ollutkaan veren happitason mittausta eli SpO2 toimintoa (löytyy ilmeisesti vain Kiina versioista). Mutta nyt parin kuukauden käytön jälkeen olen kyllä ollut tyytyväinen. Toimii hyvin Honor puhelimen ja Huawei Health appin kanssa. Akku kestää noin viikon kun ei ole jatkuva sykkeenmittaus päällä. Unen analysointi tuntuu melko tarkalta.

Ja tänä aamuna tuli päivitys 1.1.0.96 mikä lisäsi tähän global malliin SpO2 mittauksen sekä musiikin ohjauksen.

Kaiken kaikkiaan hyvä ranneke noin 30 euron hintaan.

25. Manager2k

Manager2k Tukijäsen

Rekisteröitynyt:
    18.12.2016
  26. GadnenMulkoSilmä

GadnenMulkoSilmä

Rekisteröitynyt:
    20.11.2018
    Upataan nyt kysymys. Edelleen tarvetta vähemmän hiostavalle kuin tuo silikonipaske.