Ajopeliketju

Liittynyt
09.06.2018
Viestejä
2 858
iRacingissä parasta juuri tuo, että voi ajaa publalla koska vaan siistejä kisoja oman tasoisia kuljettajia vastaan, koska ratingin perusteella splitataan kisaan ilmoittautuneet eri lähtöihin.
iRating juu mutta ei safety rating.
Monta kertaa olen yrittänyt uudelleen aloittaa iRacing online kisoja, mutta yli puolessa kisoissa on ollut joku joka onnistuu pilaamaan kisan ja vitutus vaan sen verran kovaa etten jaksa.
Vika on varmaan myös itsessä kun en osaa tarpeeksi hyvin välttää tilanteita eli päästää ohi jos toiselle tärkeintä on vain ohittelu ja voittaminen riippumatta miten sen tekee.
Yli 2000 iR ei takaa siistejä ajoja, vaan voi olla täysin muita kunnioittamaton paskiainen.
 

Kridedude

Näkymätön tukijäsen
Liittynyt
22.11.2016
Viestejä
510
Samat kokemukset kuin Make73:lla. 2kk aikana muutama ok kisa ja sitten myöskin enemmän huonoja kisoja väkisin kolaroitsijen takia. Mutkaan sukeltajia löytyy sieltäkin.
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
1 244
Itsellä tulee niin vähän ajotunteja vuodessa että kausimaksut ei ole mun juttu. Esimerkiksi Assetto Corsa olen ostanut early accessina kun se tuli joskus 7v sitten ja mulla on siinä tunteja yhteensä 49h ja niistäkin n. puolet on mun kavereiden pelaamia. Ja se on sentään mun eniten pelattu ajopeli.

Nyt ajattelin kyllä mennä ajaan kisan tai kaks AC tai pc2 tai rre.
 
Liittynyt
02.12.2020
Viestejä
180
iRating juu mutta ei safety rating.
Monta kertaa olen yrittänyt uudelleen aloittaa iRacing online kisoja, mutta yli puolessa kisoissa on ollut joku joka onnistuu pilaamaan kisan ja vitutus vaan sen verran kovaa etten jaksa.
Vika on varmaan myös itsessä kun en osaa tarpeeksi hyvin välttää tilanteita eli päästää ohi jos toiselle tärkeintä on vain ohittelu ja voittaminen riippumatta miten sen tekee.
Yli 2000 iR ei takaa siistejä ajoja, vaan voi olla täysin muita kunnioittamaton paskiainen.
Itse olen taas ajellut aktiivisesti taas syksystä lähtien ja ihan loistavat meiningit on ollut varsinkin viime aikoina.

En edes muista milloin joku olis pahasti viimeksi törttöillyt. Ja siis tiukkoja taisteluita rintarinnan positioista on koettu, eikä mitään sunnuntaiajelua.

Voi olla, että riippuu sarjastakin. F3 on ainakin huonossa maineessa. Samoin rookie ovaalit on lähinnä wreckkien välttelyä.

Toki ne kaikkein alimmat splitit ei varmaankaan oo siistejä, koska tuskin autokontrolliakaan on, jos on todella paljon vauhdista jäljessä.
 
Liittynyt
14.12.2017
Viestejä
336
Raceroomin ranked servut on jo lähempänä iracingia. Ihan hyviä kisoja on ollut vaikka muutaman vasta ajanut.
Iracing ei itselle ole iskenyt vaikka monta kertaa yrittänyt sitä kehittää... Ehkä jos jonkun ratapaketin sais suht halvalla niin voisi vaikka skippyjä ajella jonkun kk.
Mutta onneks nyt muita ja mielestäni paremmalta tuntuvia simuja on.
 
Liittynyt
09.08.2019
Viestejä
382
Pitää ottaa tuo Raceroom tässä kokeiluun. Se vaan että kuukauden sisällä on 2 iRacingin 24H endurance kisaa. Kattoo miten tuohon Raceroomiin ehtii tutustumaan.
 
Liittynyt
09.06.2018
Viestejä
2 858
Voi olla, että riippuu sarjastakin. F3 on ainakin huonossa maineessa. Samoin rookie ovaalit on lähinnä wreckkien välttelyä.
Hyvä että on ollut puhtaita kisoja, ajatko koskaan Skippy kisoja?
Niissä olin kakkos tai kolmos splitissä ja erityisesti jos vastustajia oli paljon Espanjan suunnalta niin härskiä menoa ja viihdearvo nolla.
Sarjoissa joissa vaaditaan korkea SR niin meno on parempaa.
Ovaaleja en ole ajanut kertaakaan.

Pitää kesälomalla yrittää taas uudestaan.
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
1 244
Eilen testasin Raceroomia pitkästä aikaa. Ekan kisan eka kierros oli erittäin romurallia ja kun autoni kierroksen loppupuolella kolarissa sammui, en saanut sitä enään käyntiin kun en muistanut käynnistysnappia. Toka kisa oli Silhouette Series autoilla. Lähdön hässäköistä selvittyä kisa oli melko puhdas, mutta melkein kaikki spinnanneet lähtivät serveriltä ja vain puolet autoista jäi ajamaan kisan loppuun.

Uusi FFB tuntui muuten ihan ok, mutta mun G27:lla liian tehoton vaikka 100% eikä mahdollisuutta säätä yli sataan sitä.

Täytyy joskus testata sitä rankedia. Onko sinne joku minimum leveli mikä pitää hakea muualta vai pääseekö rankediin suoraan?
 
Liittynyt
02.12.2020
Viestejä
180
Hyvä että on ollut puhtaita kisoja, ajatko koskaan Skippy kisoja?
Niissä olin kakkos tai kolmos splitissä ja erityisesti jos vastustajia oli paljon Espanjan suunnalta niin härskiä menoa ja viihdearvo nolla.
Sarjoissa joissa vaaditaan korkea SR niin meno on parempaa.
Ovaaleja en ole ajanut kertaakaan.

Pitää kesälomalla yrittää taas uudestaan.
Skippyä on tullut ajettua pari edellistä kautta, nyt yritän keskittyä Radicaliin. Hyviä kisoja, mutta kyllä joissain Watkinsissa, jossa skippyn korostettu imuefekti pitää autot lähekkäin kolisee huomattavasti herkemmin kuin ns. klubi-radoilla.

Semmonen tuntuma kyllä on, että meno parani, kun nous sinne yli 2000 oma irating, mikä lienee kakkossplitti vauhti suosittuihin kellonaikoihin ja ykkosplittiin joutuu vähemmän populaarina ajankohtana.

Oman "racecraftin" parantaminen ollut kyllä varmaan kuitenkin se tärkein osuus.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
14.12.2017
Viestejä
336
Eilen testasin Raceroomia pitkästä aikaa. Ekan kisan eka kierros oli erittäin romurallia ja kun autoni kierroksen loppupuolella kolarissa sammui, en saanut sitä enään käyntiin kun en muistanut käynnistysnappia. Toka kisa oli Silhouette Series autoilla. Lähdön hässäköistä selvittyä kisa oli melko puhdas, mutta melkein kaikki spinnanneet lähtivät serveriltä ja vain puolet autoista jäi ajamaan kisan loppuun.

Uusi FFB tuntui muuten ihan ok, mutta mun G27:lla liian tehoton vaikka 100% eikä mahdollisuutta säätä yli sataan sitä.

Täytyy joskus testata sitä rankedia. Onko sinne joku minimum leveli mikä pitää hakea muualta vai pääseekö rankediin suoraan?
FFB: mullakin todella isolla nuo forcet dd1llä ja silti joutuu autokohtasesti nostamaan ffb multiplieriä pelin sisällä. Siis sitä ehdotan sullekin. Löytyy jokasen auton säätösivulta oikealta laidasta. Ja tipsinä kannattaa laittaa se multiplier nappien taakse, jotta voi säätää sitä lennosta ylös tai alas. FFB meter myös, jotta näät missä ne menee ja clippaako ne.
Tuolla guideja ym eri rateille koskien uutta ffbtä

Ranked: sieltä löytyy ranked rookie servuja, joissa ei ole leveliä. Ajelin muutaman semmosen suht puhtaasti ja sitten pääsin minimal 80levelin servuille jo.

Ja yleisesti crew chief ja otterhud kehiin raceroomiin. Ne parantaa kokemusta aikalailla
paljon.
edit. Tommone tuli vastaa joka vois auttaa logi ja tm rattien kanssa:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
09.08.2019
Viestejä
382
Ja yleisesti crew chief ja otterhud kehiin raceroomiin. Ne parantaa kokemusta aikalailla
paljon.
Itse käytän Crew chiefiä iRacingissä ja auttaa huomattavasti välttämään turhia kolareita. Ennen kun sieltä tulee CLEAR LEFT/RIGHT auto ei liiku millään tavalla poikittain. Menettää ehkä sijan mutta parempi se on ku menettää 15 sijaa typerän kolarin vuoksi mikä ois ollu vältettävissä.

Aika usein se lopulta menee niin että se joka ajaa kisan puhtaasti ja pysyy jotenkuten radalla nousee joka tapauksessa sijoja vaikkei varsinaisesti ohittaisi kuin 1-3 autoa ajamalla
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 382
Itselle täysin hämärää, eikä steamin selityksistä tietenkään selviä mitään hyödyllista, eli pitääkö nämä ostaa erillään season pass 20-22'sta joka itsellä on, ainakaan ne eivät ole automaattisesti menneet peliin kuten muut lisut.

Automobilista 2 Premium Track Pack
12,99€

34,99€
Automobilista 2 - Racin´ USA Full Expansion Pack

59,99€
Automobilista 2 Premium Expansion Pack
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
1 244
FFB Multiplier löyty Raceroomista ja kävin rankedissa vetään pari kisaa. Piti ihan ostaa GT4 että pääsi ajamaan. Se kisa meni ihan hyvin ja olin neljäs. Seuraavaan kisaan lähdin Tatuus formulalla, jolla en ole ennen ajanut. Qualissa joku ei tykännyt mun opetteluvauhdista ja kirjaimellisesti työnsi mulle vauhtia melkein kierroksen verran kun itse en edes painanut kaasua. Joukon hänniltä sitten kisaan ja oli hyvää skabaa siellä peräpäässä, kunnes vikalla minuutilla joku kilkkas kurvissa perään ja spinnasin takaa tulevien eteen ja sitten rytisi sillä seurauksella, että lensin kisasta. Noh eiköhän se rankki sieltä nouse jos innostuu ajaan enemmän, mutta oli kiva ajaa kun suurin osa yritti ajaa puhtaasti :tup:

Vaikka RRE ajotuntuma ja fysiikat ei mun mielestä ole se realistisin, niin kivaa skabaa siellä saa näköjään rankedissa aikaiseksi :smile:

Mites muuten se tallipäällikkö ja joku otterhud? onko ne jotain modeja, kun en aasetuksista löytänyt?
 

Kridedude

Näkymätön tukijäsen
Liittynyt
22.11.2016
Viestejä
510
Itselle täysin hämärää, eikä steamin selityksistä tietenkään selviä mitään hyödyllista, eli pitääkö nämä ostaa erillään season pass 20-22'sta joka itsellä on, ainakaan ne eivät ole automaattisesti menneet peliin kuten muut lisut.

Automobilista 2 Premium Track Pack
12,99€

34,99€
Automobilista 2 - Racin´ USA Full Expansion Pack

59,99€
Automobilista 2 Premium Expansion Pack
Vähän epäselvää tuo delsujen jaottelu, MUTTA ei tartte enään ostaa erikseen jos omistaa Season pass 2020-2022. Racin' USA packistähän on vasta julkaistu vasta pt1 (kokonaisuudessaan kolme osainen), joka näkyy kyllä ladatuissa delsuissa itselle muiden lisäksi.
Olen ostanut "vain" pääpelin ja Season pass 2020-2022.

Noi muut delsut on vaan jaoteltu erikseen tuosta Season pass läjästä, jollei halua aivan kaikkea omistaa

edit:
1625280288951.png
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
09.06.2018
Viestejä
2 858
Tollanen tulossa vielä tässä kuussa ilmaisena kaikille:
1625291234463.png

Oli hetki taukoa pelaamisessa ja kyllä tuli taas wow fiilis kun illalla testailin korjattua tuulisimua AMS2:lla.
Hieno peli VR:llä ja rigissä kaikki tarpeellinen riittävän immersion luomiseen, hienoa touhua tää simuilu :cool:
 
Liittynyt
14.12.2017
Viestejä
336
Pakko vielä kerran kehua sector3 panosta uuteen ffb:n rakennukseen. Hauskaa kuinka paljon ffb vaikuttaa auton painon tunteeseen, joka itellä oli raceroomin heikkous ennen. Samat fysiikat mutta uudet forcet ja simu saa aivan uudet kasvot!!
Vielä kun siirtyvät huhun mukaan jossain vaiheessa unreal graffamoottoriin niin saataisiin simu näyttämään vielä paremmalta.
 
Liittynyt
09.06.2018
Viestejä
2 858
Aiemmin täällä mainittu, mutta kannattaa AMS2:lle myös viritellä FFB:tä.
Custom FFB:n modeksi pelissä ja täältä vaihtoehtoinen tiedosto, jota voi tarvittaessa hieroa mieleisekseen jos innostusta.
Itellä rFuktor 4.4 josta tykkään enemmän kuin uusimmista.

Sijainti johon tiedosto laitetaan:
1625323064821.png
 
Liittynyt
09.06.2018
Viestejä
2 858
Mulla nykyään ams2 default ffb toimii paremmin ku customit(muutamia koittanut)
Pitääpä kokeilla ja tietty pitäs aina uusien päivitysten myötä defaulttiakin välillä testailla kun aktiivisesti pelintekijät tätä ehostavat monella tapaa.
Olen kyllä tosi tyytyväinen nykyiseen rFuktor 4.4 customiin ja sen mukaan säädetty kaikki muut niin pelin sisällä kuin ratistakin.

edit:
Nyt Default FFB testattu ja ihan hyvältä tuntuu.
Pitäs verrokkina vielä enemmän mutustella kumpaakin vuoronperään.

Tälläiset säädöt itsellä nykyisen peliversion Defaultille (DD1):
AMS2 FFB DD1.jpg
AMS2 FFB Game.jpg
Pientä hienosäätöä toki autosta riippuen.

Laittakaahan omia hyväksi todettuja, niin kiva testata muitakin ;)
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
05.11.2020
Viestejä
46
Pitää vissiin pitää itsensä kanssa joku palaveri. Vuodenvaihteessa päivitetty simuiluvehkeet ja ikinä näin vähän ajellut. Nyt oli n. 2kk taukoa joka oli varmaan pisin tauko 12 vuoteen.
Kuitenkin tulee katseltua direct drive wheel arvosteluja ja tekisi mieli semmoinen hommata.
Tietysti päivityslistalla olisi sitten tietokone ja näyttö myös kun alkaa niissäkin olemaan viimeinen käyttöpäivä.
Olisi pitänyt vaan pysyä siinä g25 ja playseat yhdistelmässä. Jos ei paremmasta tiedä niin sekin oli ihan ok.
Ei varmaan mene päivääkään etten miettisi simuvehkeiden myyntiä. Toisaalta taas mitä sitä sitten tekisi himassa.
Viikon päästä tulee 60v mittariin ja ehkä tämä on joku murrosiän kriisi kuka tietää.
Hyviä simuiluja kaikille.
 

Henkka77

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 068
Mulle tää kesä aiheuttaa ihan normaalin katkon ajeluun, eikä tässä 30-asteisessa huoneessa viitti muutenkaa istua VR päässä.. :darra:
 
Liittynyt
09.06.2018
Viestejä
2 858
...Viikon päästä tulee 60v mittariin...
Isot Onnittelut jo etukäteen :smile:

Ei muuta kuin pappavaihde päälle, nykyiset myyntiin ja päivität sitten kaikki kerralla kun taas intoa riittää ;)

Mitä lämpöön tulee, niin Indexissä tuuletin, rigissä tuulisimu, pään päällä kattopuhallin, vieressä pöytäpuhallin siirtämässä viileää makkarista jossa 2-putkiseksi modattu ilmastointilaite...siis ei haittaa menoa sen puolesta, toki ulkonakin olis suotavaa liikkua :)
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
09.08.2019
Viestejä
382
Eilen tuli kokeiltua Raceroomia. Pakko myöntää että se on huippusimu. :smile: FBB on tosiaan huippu.

Jos iRacing on selkeästi paras mitä allekirjoittanut on ajanut niin kyllä Raceroom on yhtä selkeästi toiseksi paras. Voittaa esimerkiksi Project Cars pelit 100-0.

VR toimii loistavasti sen jälkeen kun sitä eilen pari tuntia säädin (piti kikkailla ja ohittaa Steam VR käynnistyminen pois päältä) itse simu käynnistyy näin ollen paljon nopeammin ja muutaman kisan ajoin.
 
Liittynyt
09.06.2018
Viestejä
2 858
Saako tuota Raceroomia kokeiltua ilmaiseksi?
Rahaa en laita nyt enempää, AMS2 ja iRacing ne joita pelaan eikä niitäkään tule tarpeeksi pelattua.
rFactor 2, AC, ACC ym jääneet pelaamatta vaikka on ostettu ja lisämateriaaliakin.

Wreckfest olis varmaan vaihtelua ja sais -50% kesäalesta, vaan onko se ihan puhdasta arcade rälläilyä, sellaset ei enää iske, nuorempana meni nekin.
ei VR tukea joten saa olla
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
11.11.2016
Viestejä
1 311
Kaikkia autoja saa kokeiltua sillä yhdellä radalla. Ite ostin alkuvuodesta koko paketin, nyt siellä olisi taas uusia autoja ja pari rataa joita en vielä hankkinut.
VR kanssa joutuu vähän jumppailee koska dx9. Radeonilla pitää msaa ottaa pois kun on joku bugi ettei esim varjoja ole autojen alla vaikka ne on päällä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 124
Itsekin tuli koklailtua viikonloppuna tuota Raceroomia tämän ketjun ansiosta. Jotenkin aina sivuuttanut kyseisen "pelin", jos termi sallitaan. Ja maistui kyllä. Testailin hieman niitä ilmaisia kunnes ostin koko paketin. Yksin lähinnä ajellut ja kokeillut eri autoja/ratoja. Se ruotsin mikälie hillclimb oli kiva painella Ladalla.
Yhden kisankin kokeilin Itävallassa jollain DTM autolla, tosin oli vain kolme kuskia. Oma kisani päättyi varikolle kun en osannut tankata eikä ollut nappuloita nappuloita bindattu rattiin jotta olisin moisen toimenpiteen voinut suorittaa. Vähän rotsi auki tuli lähdettyä, mutta mukavaa oli niin kauan kuin sitä kesti.
VR itsellä myös (Oculus Rift).
 
Liittynyt
14.12.2017
Viestejä
336
Kaikkia autoja saa kokeiltua sillä yhdellä radalla. Ite ostin alkuvuodesta koko paketin, nyt siellä olisi taas uusia autoja ja pari rataa joita en vielä hankkinut.
VR kanssa joutuu vähän jumppailee koska dx9. Radeonilla pitää msaa ottaa pois kun on joku bugi ettei esim varjoja ole autojen alla vaikka ne on päällä.
Nykyään saa testailla kaikkia autoja 4 tai 5 ilmaisradalla. Mm. Portimao
Tuolla listaus

Tällä starter packilla taitaa päästä suht pitkälle ja ranked servuja löytyy missä vaan tätä sisältöä
 
Viimeksi muokattu:

Hapatsu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
01.10.2017
Viestejä
584
Missähän simussa olisi paras moninpeli (eniten pelaajia?) jos nyt jätetään iRacing ja Assetto Corsa pois laskuista tällä kertaa?
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
1 244
Raceroom Racing Experience taitaa olla aika hyvin pelaajia. Eilen illalla piti mennä sitä ajamaan rankediin, mutta kaikki ranked serverit, joille olisi päässyt ennen kuin on rank kunnossa, ajattivat autoja, joita minulla ei ollut vaikkakin saman luokan autoja olisi löytynyt.

Kävin sitten ajamassa yhden Public kisan RRE:tä ja sen jälkeen pari publiccia AC:tä.
 
Liittynyt
09.06.2018
Viestejä
2 858
Pelasin illalla Automobilista 2:sta AI:ta vastaan Bathurstissa eli Australian Mount Panorama radalla joka yksi omista suosikeista.
Olivat saaneet hierottua sen viimeisimmässä päivityksessä todella hyväksi ja nyt tulee loistavia kisoja jo AI tasolla 95 kun ennen piti nostaa yli sadan.
 
Liittynyt
13.02.2019
Viestejä
322
Näyttää kyllä pirun hyvältä kisaaminen AI:ta vastaan Bathurstissa. Tässä on Boosted Median anti aiheesta ja pitää kyllä testata itsekkin tuota.
 
Liittynyt
09.08.2019
Viestejä
382
Vaikka näyttö pinta-alaa olis miten pajon niin ei siitä saa samaa immersiota kun VR setillä.
 
Liittynyt
14.12.2017
Viestejä
336
Ei saa samaa immersiota mutta kun kaikki ei halua ajaa vrllä! Joidenki sitä on vaikea uskoa en tiedä miksi. Mulla on vrlasit kaapin perällä. Siellä lojuu käyttämättä. Muutama tunti ajeltuna niillä. Pahaa oloa ei tule ja hienoa on sekin... Mutta ei o mun juttu. Mielummin ottasin triplat. Tällä hetkellä superultrawide käytännöllisyyden ja tilan takia.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
11.11.2016
Viestejä
1 311
Ite haluasin kokeilla kunnon triple settiä, joskus oli 3 x 25" mutta ei niitä saanut viritettyä kunnon kulmiin, samassa paikassa piti töitä tehdä.
Palasin vr pariin jossa tunteja arviolta 1500h. Nyt tuon rigin jälkeen olisi ehkä mahdollista vaan ei ole tilaa ei edes pelkälle näytölle joten vr jatkuu. Täytyy kuitenkin kokeilla tolla 35 laajiksella jossain kohti nyt kun sen saa lähemmäs rattia. Ja siis näillä helteillä jää ajot kokonaan VRn kanssa näytöllä olisi vielä jotenkin mahdollista kun naama ei sula :D
 
Liittynyt
02.12.2020
Viestejä
180
Yllättävän hyvin pystynyt VR:llä itse pelaamaan vain pienellä pöytätuulettimella, vaikka hikoilen ilman helteitäkin kuin sika ja ratin asetuksetkin on sellaiset, että saa kunnolla vääntää.

CV1 tason resoluutio ei ollut mielestäni riittävä vielä, ei nähnyt kaikkea kauempana selkeästi, mutta nyt G2:lla on kyllä mahtava kisailla.
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
1 244
Kävin tänään koittaan RREtä, niin kyllä söi motin kun ratin asteet yhtäkkiä jonkun päivityksen jälkeen vaihtunut 180 asteeseen.

Yritin perinteiset ratti irti kiinni koneen uudelleen käynnistys logitech profiler säädöt yms. Sitten oli pakko Google ottaa avuksi ja muutamien lankojen selaamisen jälkeen löysin ratkaisun Grafiikka asetuksista! Sieltä se RRE ratin asteet löytyy :facepalm:

Piti nopeesti ottaa kisa tai kaks ja 45min jälkeen sain vasta pelin toimiin.

Sitten rankediin ja ekaa kertaa Suzukaan ajaan Tatuus formulalla. Eka kisa opetellessa rataa ja autoa siellä häntäpäässä. Sitten tokaan kisaan practisen ja qualifyn kautta kisaan ja ekalla kierroksella hyvän lähdön jälkeen jossain sijoitus puolivälin paikkeilla sain niin komeat kyydit rengaspinoon takaa tulijalta, että hännille ja 20s viimeisen perään takaisin radalle. Oli kello ja v käyrä sen verran paljon että päätin poistua pelistä ja yrittää joskus paremmalla ajalla uudelleen.
 
Liittynyt
14.12.2017
Viestejä
336
F1 2021 simcaden tarinapelimoodi lämmittää lajin rakastajan sydäntä ja on hauska pelimuoto muutenkin. Tämä on hieman mukavampi peli ajaa kuin viime vuotinen.
 
Liittynyt
07.10.2018
Viestejä
2 494
F1 21 on saanu varsin hyvät arvostelut ja pelaajatkin kehuneet uusinta..
 
Liittynyt
28.06.2018
Viestejä
44
Uusin F1 peli polttelis kovasti. Onko porukka tykännyt ajomallinnuksesta? Tuntuu ettei youtuben vähät arvostelut pelistä ota hirveesti kantaa ajettavuuteen ja fysiikoihin.
F1 fanina tekis mieli hypätä mukaan, ihan jo lisensoidun materiaalin takia, mutta pettyykö sitä kun on AC:ssa ajellut RSS formula autoilla päivät pitkät ja muuten ykkös simun virkaa on toimittanut ACC? :smoke:
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 227
Viestejä
4 195 055
Jäsenet
70 875
Uusin jäsen
Lorenz997

Hinta.fi

Ylös Bottom