Ajopeliketju

Liittynyt
17.04.2017
Viestejä
145
Tuli tunnin verran tätä AMS2:a testattua VR:ä (Rift S, G2 odotellessa). Aika vähänlaisesti tuntui olevan porukkaa moninpelissä ja pääasiassa noita GT-sarjoja tunnutaan ajettavan. Vähän sellainen arcade-meininki ensi vaikutelmana tuosta moninpelistä verratuna Iracingiin eikä välttämättä tosiaan huonossa mielessä. Tätä voisi ajella "huviajeluna".

Heti kyllä tuntuu tulevan tarvetta laittaa lisää rahaa, kun himottaisi ajaa Spa-rataa formuloilla. Täytyypä miettiä josko tämän pitäisi.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
496
Tässä kun lueskellut tuosta ams2:sta, joka oli itselle ihan uus tuttavuus niin tuli mieleen, että missä pelissä on tällä hetkellä eniten online kisoja tarjolla? Ihan noita free4all, eli kone auki ja kisoihin.
 
Liittynyt
09.06.2018
Viestejä
2 856
Ostin tuon Spa:n ja onhan se hieno, ei kuitenkaan tarjoa sen kummoisempaa kuin iRacing:n Spa.
Paitsi kun siihen tulee se vanha Spa myöhemmin tänä vuonna.

Jos pelistä tykkää, niin ainakin Nordscleifen ostaisin nyt alesta.

Testasin tänään AMS2:lla kaikki radat ja autot.
Siellä on hauskoja niitä vähemmän tunnettujakin ratoja ja autoista ehkä puolet tulee ajettua joskus toistekin.
Super V8:lla kiva heittää hallittuja sladeja :)

Open wheelereissä on mun mielestä hyvä valinnanvara niistä pitäville.
Osassa autoja ei ole ilmeisesti lisenssiä valmistajalta, mutta kyllä sieltä tuttuja autoja löytyy eri nimen alta.

Omalle kohdalle ei päivitys aiheuttanut ongelmia, eikä näin ollen \Tiedostot\Automobilista 2\ kansiota tarvinnut poistaa.

Kas kun Super Cart:ssa ei autot savuttanut itse kisassa, mutta uusinnassa sitäkin enemmän...
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 360
iRacing? Vähän niinkuin se online-grand daddy. ACC, iR ja rfactor 2/AMS 2 melkeinpä ne. Toki jotkut kisaa Raceroomissakin, erityisesti Dtm-kalustolla. Mutta kyllähän iR ja ACC varmaan kaksinaan vievät jonkun 90% ainakin globaalista online-kisaamisesta.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 360
Ai siitäkö oli kyse. Tosin muistakin joutuu simun ostamalla maksamaan.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
496
iR:n kuukausimaksu sapettaa kyllä satunnaista simuilijaa. En ole pelannut niin en tiedä onko siellä kokoajan kisoja vai pitääkö olla määrättyyn aikaan koneenääressä.
Ilmeisesti jatketaan AC:llä pelailua. Tai ehkä jossain vaiheessa ACC:tä alle.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
199
Minä ymmärsin tuon "free for all" että on avoin kaikille, en niin että olisi ilmainen. Siinä mielessä iRacing on free-for-all, mutta toki pelin sisäinen lisenssisysteemi rajoittaa osallistumista. Mihinkään kuppikuntaan ei kuitenkaan tarvi kuulua.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
496
Minä ymmärsin tuon "free for all" että on avoin kaikille, en niin että olisi ilmainen. Siinä mielessä iRacing on free-for-all, mutta toki pelin sisäinen lisenssisysteemi rajoittaa osallistumista. Mihinkään kuppikuntaan ei kuitenkaan tarvi kuulua.
Joo ei tässä ilmaista oltu hakemassa eli oikein olet ymmärtänyt. En tiedä mitä Henkka tuossa mietti...rahaa vai, että free4all olis jotain "kahjopäistä kaahausta" ja siksi ei sovi iR:ään :)
 
Liittynyt
14.12.2017
Viestejä
336
Kaikki muut on melkei ilmasia jos vertaa iracingii..... Sori kaikki ireisaajat
:)
 
Liittynyt
09.06.2018
Viestejä
2 856
all4free ois kiva ;)

Jos ei ole iRacing lisäsisältöä ostettuna, niin ei se uudella tunnuksella ~100eur kahdeksi vuodeksi niin paha ole...paitsi että eihän se rahan meno siihen lopu.
Tonnin kun on sijoittanut, niin ei raaski enää lopettaa :hmm:

Jos on ostanut auton, mutta ei ole varaa tankata sitä niin onhan sekin vähän ankeaa.

Yhdistin Indexin linssit OBS:lla, raja näkyy mutta FOV on videolla isompi:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 464
AMS2:een tuli elokuun päivityksessä uutena autona mukaan McLaren MP4/12. Autohan on itsessään melko legendaarinen, sillä tämä oli se auto, jolla muuan kaksinkertainen F1-maailmanmestari Mika Häkkinen sai ensimmäisen F1-voittonsa kauden 1997 päätösosakilpailussa Jerezissä, Espanjassa. :)

On kyllä todella hyvin toteutettu tämä auto tässä simulaattorissa, jopa auton erikoisin tekninen ominaisuus, lisäjarru (extra brake), on toteutettu pelissä hienosti. Onnistuin tänään ottamaan yhden maailmanennätyksistä haltuuni AMS2:n leaderboardsissa:

EDIT: Päivitetty 13.9.2020 - screenshotit päivitetty jälleen - syynä tähän: Onnistuin jälleen parantelemaan nimissäni ollutta maailmanennätystä (ensimmäisenä maailmassa alle ajan 1:01.000 tällä radalla ja tällä autolla). :)



EDIT (13.9.2020): Taas yksi uusi maailmanennätys otettu omiin nimiin! :)
rFactor 2:sta puolestaan löytyy käsittääkseni sekä Häkkisen ja Sennan McLaren, että myöskin Häkkisen ensimmäinen mestaruus McLaren. ;) En kuitenkaan ihan vielä siinä niillä maailmanennätyksiä tehnyt, sillä hyvä jos pysyin radalla. :D
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 464
rFactor 2:sta puolestaan löytyy käsittääkseni sekä Häkkisen ja Sennan McLaren, että myöskin Häkkisen ensimmäinen mestaruus McLaren. ;) En kuitenkaan ihan vielä siinä niillä maailmanennätyksiä tehnyt, sillä hyvä jos pysyin radalla. :D
Tuota Häkkisen mestaruusautoa kun eilen testailin, niin mielestäni verrattuna esim. Assetto Corsan Schumacherin Ferrariin, niin vaikeammin hallittavalta tuo Häkkisen auto tuntui. Joskin tietysti kyseessä sekä eri pelit ja varmaan hieman eri ajan autotkin jos oikein muistan.

Jollain Formula tietäjällä heittää tähän jotain kommenttia noiden autojen ja ylipäätään F1 sääntöjen eroista noiden välillä?

Driving the McLaren MP4-13

Tuossa jutussa käsittääkseni jotain analyysiä tuosta Häkkisen autosta.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
11.11.2016
Viestejä
1 309
varmaan jollain oli tiedossa mutta laitan nyt kuitenki. Raceroom racing experienceä pelatessa VRllä vaikka pyörii 90fps niin pahaa oloa pukkaa. vaikka kaikki kamera asetukset oli nollassa.
taika olikin että nämä kaksi pitää olla 100%
1611403495737.png
 
Liittynyt
07.10.2018
Viestejä
2 494
Onko kellään MotoGP 20-peliä?Ilmestyi kesällä..Milestonen pelisarja..
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
59
Yllätti kyllä tuo ajon siisteys, kun luulisi, että tälläisessä autopelissä ilman mitään penalteja moni ajaisi tahallaan kolareja.

Pitäsiköhän tämä ottaa tuolla tarjoushinnalla ainakin testiin. Mikään yksinpeli AI:ä vastaan ei kyllä autopeleissä kiinnosta mutta jos tuota moninpeliä kokeilisi.

Vähän epäselvää vain pärjääkö tuolla peruspelillä. Ainakin kaikki Spa ym. jää ajamatta.
Joo kyllähän tuolla public lobbyjen puolella näkee vähän kaikenlaista toimintaa, välillä siistiä mutta välillä kunnon kolarointia. Meidän yhteisön kisoja saa tosiaan tulla ajelemaan, jos Discordin käyttö on jokseenkin hallussa ja osaat siististi ajella! Tällä hetkellä ajellaan Minillä sarjaa maanantaisin klo 22. Discordiin saa liittyä vapaasti tästä: Join the Kerb Clippers Sim Racing Discord Server! (Suurin osa meistä ajellut vuosia yhdessä PCars2, iRacing joten kisat pysyy siistinä)
 
Liittynyt
28.08.2018
Viestejä
791
wreckfest ensiajot tehty hymy korvissa. tällainen helmi jäänyt täysin.. kiitos gamepass! ai saakeli miten siistiä romuralli voi olla kun hyvin tehty!
mielessä näen kun seppo kopra antaa ohjeita meitsille . hanaa hanaa... hanaaa vaa kyllä se kääntyilee. ylikovaa ajettava se on mutkaa.
onlinee en ole vielä koettanut, mutta oletan että meno on popparit esiin

edit: online multiplayer täää on todella kovaa viihdettä
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
11.11.2016
Viestejä
1 309
on varmaan ollut puhetta täälläkin, millä tallennatte ajo videoita esim dirt rally2 :sta youtubeen kun pelataan VRllä? näytöllähän seon ihan kamalan näköstä nukkekotiruutua.
 
Liittynyt
09.06.2018
Viestejä
2 856
on varmaan ollut puhetta täälläkin, millä tallennatte ajo videoita esim dirt rally2 :sta youtubeen kun pelataan VRllä? näytöllähän seon ihan kamalan näköstä nukkekotiruutua.
Itse käyttänyt
OBS Studio
ja sille
OpenVR Plugin

Venytät ja vanutat VR kuvan (itse käytän oikeata silmää) niin että se on sopiva ja vastaa tallennettaessa suunnilleen samaa mitä näet laseista.
Tallennuslaaduksi olen valinnut toiseksi tai kolmanneksi parhaan, ei suurta eroa.
FullHD 60fps.

Tallennusruudulle voit sitten lisätä tarvittaessa muita ikkunoita, telemetriaa, omaa kuvaa jne.

Aika helppo homma opetella!
 

Henkka77

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 067
En minä ole mitää plugareita käyttäny OBS:n kanssa ja ihan hyvältä näyttää striimit:

 
Liittynyt
09.06.2018
Viestejä
2 856
Riippuu myös pelistä, jos se näyttää hyvältä pelistä kaapattuna ni mikä ettei.
Esimerkkinä RBR VR:llä helpompi käyttää pluginia kuin yrittää saada se peli-ikkunassa näyttämään tallennuskelpoiselta.
 
Liittynyt
24.10.2017
Viestejä
375
wreckfest ensiajot tehty hymy korvissa. tällainen helmi jäänyt täysin.. kiitos gamepass! ai saakeli miten siistiä romuralli voi olla kun hyvin tehty!
mielessä näen kun seppo kopra antaa ohjeita meitsille . hanaa hanaa... hanaaa vaa kyllä se kääntyilee. ylikovaa ajettava se on mutkaa.
onlinee en ole vielä koettanut, mutta oletan että meno on popparit esiin

edit: online multiplayer täää on todella kovaa viihdettä
Kiitos tästä,itseltäkin jäänyt hommaamatta.
Nyt rallipelit jää pölyttymään,tässä on ajamisen meinikiä,ei meinaa penkissä pysyä kun kanttailee kurveihin :D:thumbsup:
Vielä kun olisi samanlaisten autojen kisoja,Killerbee kisat jokkis henkeen.
 
Liittynyt
02.01.2017
Viestejä
112
Wreckfest on kyllä hyvä, itsekin tutustunut vasta hetki sitten sen onlinepeliin. Ainoa välillä ärsyttävä asia siellä on torpedoivat koulubussit, mutta niistäkin pääsee eroon valitsemalla paremman servun. :D Joinain päivinä niitäkin on kyllä hauska yrittää väistellä...
 
Liittynyt
14.12.2017
Viestejä
336
Tuli ostettua beamng drive tämän videon seurauksena.


Mitähän modivinkkejä ym tietoa olis tätä pelanneilla täällä?
 
Liittynyt
09.06.2018
Viestejä
2 856
Paras rattiohjain ja muut autopelivarusteet ketjusta kopioitu:

PS. AMS2:lle FFB efektien kehittely on jatkunut ja todella hyvältä tuntuu tuo tuorein Silver Raw:
Automobilista 2 Custom Force Feedback - Overview & Recommendations
On mennyt jotenkin kyllä eteenpäin. Mitkä säädöt sulla on ddssä muuten ams2:ssa?
SEN = AUTO
FFB = 100
LIN = OFF
NDP = 40
NFR = 3
NIN = 10
INT = 1
FEI = 100
FOR = 100
DPR = OFF
BLI = OFF
SHO = OFF
MPS = AUTO
BRF = 80

Pelissä FFB Gainia piti tällä uudella nostaa 33-->55 ja autokohtaisesti sitten tekee hienosäätöä.
FX muistaakseni 15 tai 20
Low force boost 5
Damper 0
Herranjumala. ... Ompa isolla voimat :hmm::coffee:
Herranjumala. ... Ompa isolla voimat :hmm::coffee:
Olen pyrkinyt siihen että basessa aina 100% ja pelistä ruuvaan alaspäin.
Tosiaan pari versiota sitten Silver Raw noilla oli FFB Gain pelissä 33 sopiva kun nyt sitä on saanut ruuvattua huomattavasti ylöspäin.
Sopii esim GT1 McLaren:lle hyvin, kun taas V12 F1:lle saa autokohtaisen voiman säätää 80%:iin.
Eli tuo on maksimiarvo ja autokohtaisesti ruuvataan alas.
 
Liittynyt
14.12.2017
Viestejä
336
@Make73 Ok. En siis mitenkään hyökkäile sen enempiä.. Jokane ajaa millä haluaa. Mietin vaa että onkohan mulla kuitekin sitte eri custom file?
Kuinka paljon lasket autokohtasia forceja? 60-80%:iin vai minkälaisesti? Edit.. Ai mainitsitkin jo.

Ihan ystävällisesti koitan keskustella :) .. Itellä hakee nuo voimat jokapäivä vielä paikkaansa.. Aina oon säätämässä.
Jos laitan isolle voimat ni sitte tuo lineaarisuus on melkei pakko laittaa päälle.. Yksittäiset paukahdukset kanttareissa ym on muuten ihan sairaita..

Editedit: pitää koittaa tuota fructor3. 2
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
14.12.2017
Viestejä
336
Ffbstä yleisesti, että tässä kun eri pelejä koittelee ja vaihtelee ja säätää, niin alan henk koht arvostaa tuota ACC:n ffbtä kokoajan enemmän ja enemmän... Saattaa olla parhaat kaikista.. Rohkee väite mutta..voi silti olla että oon pelannu ja säätäny sitä nyt eniten ja siksi löydän siitä jotai maagista.. Mene ja tiedä.
 
Liittynyt
09.06.2018
Viestejä
2 856
rFuktor 3.0 on itsellä.
Sulla sama base ja uusimmat firmwaret eli eiköhän ne samalta pitäisi tuntua.

Ite tykkään noilla asetuksilla, NDP:tä pitäs kait nostaa vielä koska ratti alkaa heilua holtittomasti jos irroittaa kädet, mutta tuntuma kärsii liikaa joten pidän kädet visusti ratissa.

Noilla asetuksilla GT1 McLaren tuntuu hyvältä kun autokohtainen on 100%, joillain pitää laskea 80% ja allekin sen.

Pääsääntöisesti tosiaan mulla on kaikissa peleissä FFB basesta 100% ja pelistä säädetään voima sopivaksi.
LIN on pois paitsi iRacing:ssä se on ollut päällä. Pitää kokeilla uusimmalla päivityksellä joko sen uskaltaa ottaa pois.

Niin ja en suinkaan ottanut mitenkään hyökkäyksenä ;)

edit:
Yksi ACC:n tekijätiimistä joka pitää Youtube kanavaa, nimeä en nyt muista, niin kehoitti myös säätämään FFB:n basesta 100% ja pelistä säädetään voimat tarpeen mukaan.
 
Liittynyt
14.12.2017
Viestejä
336
Ite tykkään noilla asetuksilla, NDP:tä pitäs kait nostaa vielä koska ratti alkaa heilua holtittomasti jos irroittaa kädet, mutta tuntuma kärsii liikaa joten pidän kädet visusti ratissa.
Itse yritän taas säätää nämä oscillaatiot mahd. hyvin pois. Acc:ssä näitä ei ole niin voimakkaasti.. Siksi siinä vähän eri säädötkin.

Yritän itse nyt vähän enemmän myös säätää lähtökohtaisesti pelissä voimia pienemmälle ja basessa overall sinne 60-75%

Tämä tietää toki mistä höpöttää
 
Liittynyt
09.06.2018
Viestejä
2 856
Oscillation oli se jota hain, mutta ei tullut mieleen, kiitos :)
Juu koittanut myös saada sen pois ja iRacing:ssä se onkin hyvällä tolalla, mutta AMS2:seen en ole löytänyt sellaista yleispätevää asetusta kaikille autoille.

iRacing:ssä voima on 75% ja pelissä autosta riippuen 5-14, LIN tosiaan ollut päällä ettei kolaritilanteissa loukkaa käsiään.

ACC olis hyvä peli, mutta VR:llä kehnohko, niin on jäänyt lasien hommaamisen jälkeen pelaamatta.
 
Liittynyt
14.12.2017
Viestejä
336
Nuo fanateci foorumin suositussäädöt on ajanu alusta asti omat säädöt jotenki metsään.. Ärsyttää.
 
Liittynyt
11.11.2016
Viestejä
1 309
Ne fanatecin foorumin säädöt, ajaakohan ne itekkään niillä.ei sovellu oikein mihinkään tai sitten olen itse hakoteillä :lol:
Kamaln tunnottomia kaikki säädöt mitä olen kokeillut sieltä
 

Henkka77

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 067
Ite olen ajanu kyllä noilla Fanan iRacing-asetuksilla CSL Elitellä ja hyvältä on tuntunu.
 

Kridedude

Näkymätön tukijäsen
Liittynyt
22.11.2016
Viestejä
509
Ite olen ajanu kyllä noilla Fanan iRacing-asetuksilla CSL Elitellä ja hyvältä on tuntunu.
Pääasiassa näin teen isekin (CSW2.5), pienillä muutoksilla riippuen pelistä. "Pohjasäädöt" kuitenkin Fanalta aina Fanalabin kautta.
 
Liittynyt
11.11.2016
Viestejä
1 309
makuasioita...
omaan baseen (csl elite ps4 malli ei se 1.1)
fanatec / omat säädöt
SEN 1080 /AUT
FF 100 /100
SHO 100 /off
BLI User Preference /95
DRI -03 / 2
FOR 100 / 100
SPR 100* /100
DPR 100* / 100
BRF User Preference /50
FEI 100 /70

pelissä oliko se strenght vai mikä missä tulee auto nappi parin kiekan jälkeen on 22.3 ja min ofrece 0.5 damping 0, wheel forcea en muista.

toki ajelen vain mx5lla kun en ole muuta keksinyt ostettavaksi, edellisestä ajosta on jo puolisen vuotta.
 
Liittynyt
14.12.2017
Viestejä
336
No siitä en tiedä miten csl tai csw nuo säädöt on. Voi ollaki fanalla ihan ok niihin.
 
Liittynyt
09.08.2019
Viestejä
382
1617456247009.png

Onko Automobilista kenellekkään tuttu peli? En onnistu siinä kalibroimaan polkimia niin että peli muistaa sen. Mitä kuuluu Centren jälkeen lukea kun se on OK?

Kalibroinin jälkeen kaikissa lukee 100 mutta se ei jää pelin muistiin.

Tämä on tehty noin 15 kertaa ja ei radalle edelleenkään pääse kun peli ei tätä muista.

Noh viideltä iRacing kisaan missä kaikki taas toimii niin ei tarvitse turhaan tapella.
 
Liittynyt
09.06.2018
Viestejä
2 856
^ AMS1 vai AMS2 ?

En muista että ainakaan kakkosen kanssa olisi ollut ongelmia, voin illemmalla katsoa.

Olet varmaan Reizan foorumia jo selaillut?!
 
Liittynyt
19.11.2017
Viestejä
152
AMS2 olen tuota foorumiakin jo selannut ja tehnyt sen perusteella asioita. Ei vaan saa jäämään pelin muistiin että nyt on polkimet.
Onko sinulla päällä Windowsin Protectionin tiedostojen muutoksia estävä suoja? Joissain peleissä se oireilee juuri noin, koska Windows Protection estää Exe-tiedostoa tallentamasta muutettuja asetuksia asetustiedostoon. Jos muut asetukset tallentuvat ongelmitta, niin ei johdu suojauksesta.
 
Liittynyt
09.08.2019
Viestejä
382
Onko sinulla päällä Windowsin Protectionin tiedostojen muutoksia estävä suoja? Joissain peleissä se oireilee juuri noin, koska Windows Protection estää Exe-tiedostoa tallentamasta muutettuja asetuksia asetustiedostoon. Jos muut asetukset tallentuvat ongelmitta, niin ei johdu suojauksesta.
Mistähän kyseinen asetus löytyy? Saattaa hyvinkin olla päällä. Ei kyllä mihinkään muuhun peliin oo vaikuttanu.
 
Liittynyt
19.11.2017
Viestejä
152
Mistähän kyseinen asetus löytyy? Saattaa hyvinkin olla päällä. Ei kyllä mihinkään muuhun peliin oo vaikuttanu.
Jos Exe-tiedostoa on estetty, niin siitä löytyy merkintä Windows 10:n ilmoituksista, jotka saa auki alapalkin oikean laidan puhekuplasta. Ainakin omalla koneellani on joka kerta tullut sinne ilmoitus, vaikka asian olisi tarkistanut vasta pelin sulkemisen jälkeen.
 
Liittynyt
09.08.2019
Viestejä
382
Jos Exe-tiedostoa on estetty, niin siitä löytyy merkintä Windows 10:n ilmoituksista, jotka saa auki alapalkin oikean laidan puhekuplasta. Ainakin omalla koneellani on joka kerta tullut sinne ilmoitus, vaikka asian olisi tarkistanut vasta pelin sulkemisen jälkeen.
No sen perusteella sellaista estoa ei ole päällä.
 
Liittynyt
09.06.2018
Viestejä
2 856
...ja ei radalle edelleenkään pääse kun peli ei tätä muista...
Toimiiko Sulla kuitenkin polkimet windowsin peliohjaimissa ihan normaalisti?
Mitkäs polkimet ne olikaan?

Onko asetukset oikein ohjaimen määrityssivulla?
1617468071385.png

Oletko konfiguroinut polkimet pelissä?
1617468174844.png

Et silti pääse radalle?

Katsoin että mulla polkimien kalibrointi ei toiminut pelin pääsivun kautta, mutta kun meni radalla ja sieltä ohjaimen asetuksiin, niin se toimikin.
Tosin toimi ihan hyvin ilman kalibrointiakin (Fanatec V3 polkimet yhdistetty DD1 baseen).
 
Liittynyt
09.08.2019
Viestejä
382
Toimiiko Sulla kuitenkin polkimet windowsin peliohjaimissa ihan normaalisti?
Mitkäs polkimet ne olikaan?

Onko asetukset oikein ohjaimen määrityssivulla?


Oletko konfiguroinut polkimet pelissä?


Et silti pääse radalle?

Katsoin että mulla polkimien kalibrointi ei toiminut pelin pääsivun kautta, mutta kun meni radalla ja sieltä ohjaimen asetuksiin, niin se toimikin.
Tosin toimi ihan hyvin ilman kalibrointiakin (Fanatec V3 polkimet yhdistetty DD1 baseen).
Joo mulla on siis nuo Fanatecin Elite polkimet Näkyy ja toimii moitteettomasti kaikissa muissa peleissä.

Kaasupoljin lakkaa toimimasta kun laittaa vaihteen päälle. Sama käy kaikille muille pedaaleille kun vaihteen laittaa päälle.
 
Liittynyt
09.06.2018
Viestejä
2 856
Vähän vaikea on sanoa mistä kiikastaa.
Oletko kokeillut mennä ohjaimen asetuksiin pelissä eli siinä kohdin kun olet jo radalla?
Sieltä polkimien kalibrointiin?
Polkimet toimii siinä oikein eli se viiva menee ylös saakka ja jää sinne?
Olet kokeillut polkimille sekä combined että separate?

Fanan ohjainpaneelissa pitää sitten sequlle laittaa rasti ruutuun että toimii vaihteet sekä sequssa että läpysköillä:
1617470443776.png

No mutta joka tapauksessa se on nyt asetuksista kiinni, saat kyllä toimimaan kun vaan jaksat kokeilla kaikki vaihtoehdot.
 
Liittynyt
11.11.2016
Viestejä
1 309
kokeilisin ite poistaa tuon C:\Users\tunnus\Documents\Automobilista 2 -hakemiston ja sitten alusta uusiksi..
uusimmat ajurit toki varmaan myös asennettuna ja mahdolliset firmikset päivitetty?
aikasemmin oli nuo samat csl elitet LC jarrulla, mutta ei niissä mitään eritystä AMS2 suhteen ollut, nyt on nuo clubsport v3:t minullakin..
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
340
Fanatekin omistajien kannattaa tehdä AMS2:n kustom-ohjainpresetti eikä käyttää noita valmiita. Ainakaan aiemmin erillinen shifteri ei toiminut Fanan presetillä. Asetuksissa se tunnistui, mutta ei toiminut itse pelissä.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
239 685
Viestejä
4 188 887
Jäsenet
70 780
Uusin jäsen
Tauno.T

Hinta.fi

Ylös Bottom