Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olikos Assettoon steamissa workshop? En itse asiassa ole koskaan tsekannut.
Kyllähän tuo pitää ostaa, kunhan täys versio julkastaan. Ihan jo sen takia, että saisi vähän vaihtelua ajamiseen + kunnollisen vr tuen. (ACC:lle sellaista ei näköjään koskaan saada...)
Kyllähän se aika hirveälle näyttää, vaikka miten säätäisi asetuksia, eikä tietääkseni saa tehokkaimmillakaan koneilla hyväksi. Pelattavaksi joo, mutta itsellä menee kuitenkin jossain tuo raja.Mitä siitä VR tuesta vielä puuttuu?
Kyllähän se aika hirveälle näyttää, vaikka miten säätäisi asetuksia, eikä tietääkseni saa tehokkaimmillakaan koneilla hyväksi. Pelattavaksi joo, mutta itsellä menee kuitenkin jossain tuo raja.
Onko tuo automobilista 2 kui hyvin optimoitu, että pyöriiköhän gtx1080 4k:na?
Assetto Corsa modeineen pieksää kyllä PCars2 mennen tullen. Vähän joutuu säätämään mutta on se sen arvoistakin!
Content managerista voi säätää AI agressiivisuutta. Pidän itse 10%. Muuta modia ei taida tekoälyyn olla. Oletuksena tais agressiivisuus olla 50% jota ei siis pysty origineeli pelistä säätämään.Onko jotain modia mikä korjaisi tekoälyn? Voisi pelata yksinkin, jos vaan pääsisi romurallista eroon.
Content managerista voi säätää AI agressiivisuutta. Pidän itse 10%. Muuta modia ei taida tekoälyyn olla. Oletuksena tais agressiivisuus olla 50% jota ei siis pysty origineeli pelistä säätämään.
Aa en muistanu että sen pysty säätää alkuperäisestäkin. Onko sulla AI käytössä jotain modiautoja vai pelin omia? Oon huomannut että tekoäly ei välillä osaa ajaa noilla modiautoilla ja kolaroi herkästi toisiinsa. Täytyypä kokeilla tota nordschleifeä että tekeekö se mullakin samaa, on niin paljon aikaa kun oon tekoälyä vastaan tuota rataa ajanut etten muista mitä siellä tapahtuu.Kyllä pystyy, skill ja aggression. Esim Nordschleifellä ei voi ajaa GT-kisaa, koska AI vetää järjettömät joukkokolarit. Ei väliä onko aggression 1% vai 100%.
Mutta paskaako näitä korjaamaan kun voi tuutata seuraava peliä ulos.
Aa en muistanu että sen pysty säätää alkuperäisestäkin. Onko sulla AI käytössä jotain modiautoja vai pelin omia? Oon huomannut että tekoäly ei välillä osaa ajaa noilla modiautoilla ja kolaroi herkästi toisiinsa. Täytyypä kokeilla tota nordschleifeä että tekeekö se mullakin samaa, on niin paljon aikaa kun oon tekoälyä vastaan tuota rataa ajanut etten muista mitä siellä tapahtuu.
Ei modeja käytössä.
Flugplatsin jälkeen tulee yleensä ensimmäinen kolari ja toinen missä 90% varmuudella kolisee on ennen jälkimmäistä karusellia ne nopeet mutkat mitkä voi vetää lappu lattiassa. Testaa vaikka 23 vastustajalla ja lähtö vikasta rivistä.
Testasin nyt tätä eikä mulle tullut mitään kummempaa tapahtumaa. Ekana kokeilin vaikeustaso 95 ja agressiivisuus 10. Autoja maximit ja noin puolet modi GT3 ja puolet pelin omia GT3. Sit kokeilin vastaavan kisan mutta agressiivisuus 100% ja silloin tapahtui toisella kierroksella yhden auton ulosajo. Lähdin joka kerta kolmanneks viimeisenä.
En oikein keksi muuta kuin että sulla on AI osalta päivitykset mennyt jotenkin solmuun, pelin uudelleen asennusta vois kokeilla ellei sitä oo tehty lähiaikoina.
Toimiiko ratilla?Burnoutissa ei Fast travelia. Ei jatkoon, tykkään ajaa kisaa enkä pyöriä tyhjää.
Sitten varmaan se ainoa NFS testiin mitä en ole testannut. Ja tämähän on heti täydellinen nfs mulle. Aivan upean tiivis paketti missä kokoajan kisaa ja uusilla autoilla kauniissa maisemissa. Payback! 5/5
Ja soundtrack, oikeaa hyvää monipuolista musaa. Täähän on ihan kunnon fanipalvelus
vanhempien kevyempien autopelien faneille.
Alun superautoilla ajelun jälkeen saatiin eka "oma" auto? Valitsin Golffin koska elegantti valinta
Kunhan tätä pääsee tunaamaan niin
Paljon hauskempi ajettavuus näissä NFS-peleissä muutenkin kuin esim. Forzassa, joka ei ole hauskaa nähnytkään. Suositukseni mukavaa kaahailua kaipaaville.
Harvinaista että muuten kukaan noita kehuu, keskimäärin kun jengi antaa jotain 1-2 tähteä. Heat(ja se pari osaa aiempi, oliko pelkkä nfs?) ainakin niin paskaa että itse 5 minuuttia pelasin ja välttyäkseni tappamasta itseäni ja heittämästä laitteita ikkunasta pihalle lähti konsosta pikapoistoon.
kun pelin fysiikat oli täysin sadistisen epärealistiset.
Olihan tuo koukuttava peli aikoinaan Thrustmasterin ratilla, aikaan jolloin Force Feedbackista ei oltu vielä kuultukaan.Nfs porsche 2000 pelasin aikoinaan hullun lailla ja en meinnanut keretä kesälomalla nukkumaankaan. En ymmärrä miten jaksoin pelata sitä, kun pelin fysiikat oli täysin sadistisen epärealistiset. Pelissä oli vielä ruotsinkieliset valikot ja kaatui tunnissa 2-4 kertaa.
Olihan tuo koukuttava peli aikoinaan Thrustmasterin ratilla, aikaan jolloin Force Feedbackista ei oltu vielä kuultukaan.
Ei nykyään pelit jaksa enää sillä tavalla innostaa, vaikka ovat grafiikoiltaan ja fysiikoiltaan jo todella eri maailmasta.
Tämä taitaa olla syy sille miksi kaikki maholliset urheilulajit (futis, jääkiekko, koris) on semmoisia juoksua päästä päähän pelejä. Siis videopelin muodossa.Ehkä se juttu onkin siinä. Ei jaksa innostua tosimaailmaa simuloivista peleistä kun se pelaamisen huumori katoaa realismin mukana
Ja 19.00 alkaa kisa johon mika harjoittelee nyt.Sopinee ketjun aiheeseen: Avasin Twitchin ja näkyy tällä hetkellä Mika Salo ajamassa harjoituksia rFactor simulla. Käyttäjä "mikasalo66".
Ja 19.00 alkaa kisa johon mika harjoittelee nyt.
Ne tais sanoa että kolme kisaa ajetaan jos oikein kuulin. Jossain niistä Salo ajaa.Seuraavaan vai? Ei ainakaan tuossa kisassa ole mukana.
Ne tais sanoa että kolme kisaa ajetaan jos oikein kuulin. Jossain niistä Salo ajaa.
Siinä on aikataulu videon alla.Ne tais sanoa että kolme kisaa ajetaan jos oikein kuulin. Jossain niistä Salo ajaa.
Siinä on aikataulu videon alla.
SCHEDULE (UK TIMES):
1715 Pro Cup 1
1740 Sim Masters 1
1805 Legends Race 1
1835 Pro Cup reversed grid
1900 Sim Masters reversed grid
1920 Legends reversed grid
Prot on nuoremmat oikeat kuskit, Sim Masters on pelikuskit ja Legends on vanhemmat oikeat kuskit. Mika ajaa siis tuolla Legendseissä.
Nyt näkyisi Mika ajavan. Avasin Twitch streamin ja ensimmäinen sana joka sieltä tuli oli "Perkele!"Eipä päässy Mika kisaan, rFactor bugaili