Täällä siirrytty ensimmäistä kertaa AIO pömpeleiden maailmaan. 5900X + 360mm Corsair iCUE H150i Elite Capellix.
Eipä tässä, ihan hyvin pyörii...... mutta vasta nyt tajusin että olen ilmeisesti asentanut sen väärin.
Radi siis edessä, ja letkut ylhäällä.......
Hieman nauratti kun katselin GamersNexus videon AIO pumppu/radi sijoittelusta, ja mainitsi kuinka valmistajat laittaa jopa tuotekuviin väärin varmaan siksi että nätimpää. Varmaan vaikea arvata mistä itse katsoin tämän oikean asennon kun oli asennushommat käynnissä?
Ilmeisesti ongelmaan ei maailma lopu? Toki käännän sen, olettaen että letkut antaa niin tehdä. Se on vähän kysymysmerkki vielä.
Corsair kuitenkin itse toteaa että jos muu ei onnistu, niin voi se radi edessä olla niin että letkut ylhäällä kunhan on pumppu alempana.
How you mount your AIO cooler to your computer case is important. An optimal mounting position not only decreases the amount of noise, but it also increases the longevity of your cooler. In general...
help.corsair.com
Jotta tässä olisi jokin ihan kysymyskin asiasta enemmän tietäville, onko käännön yhteydessä mitään huomioitavaa? Tuleeko radin esim. olla uudessa asennossa X aikaa ennen käyttöä, tai pitääkö koko höskän irroitettua pitää pumppua ja radia jossain asennossa ensin tms? Vai onko nämä AIO:t semmosia että kääntää vaan ja heti menoksi?