Jos Ouraan on yhteydessä mailitse niin lykkäävät alkuun tällaisen FAQ:n. Tästä löytyy ainakin osittain vastauksia näihin yleisimpiin kysymyksiin.
Kiitos yhteydenotostasi. Olemme saaneet lukuisia yhteydenottoja ja kysymyksiä uuteen sormukseen, jäsenyyteen ja alennuksiin liittyen. Olemme koostaneet usein kysytyistä kysymyksistä listan, ja toivomme, että löydät vastauksen niiden joukosta. Käytä muutama minuutti lukeaksesi kysymykset läpi. Jos kysymykseesi ei löytynyt vastausta ja kaipaat edelleen apua, ole hyvä ja vastaa tähän sähköpostiin.
• Tilaukset ja tilausvahvistus •
1. Tilaukseni epäonnistuu. Mitä teen?
Selvitämme parhaillaan kaupassamme esiintyviä ongelmia, jotka kohdistuvat maksujen vahvistukseen. Ongelmaa esiintyy erityisesti tiettyjen pankkien luottokorttien kanssa (esim. Danske Bank). Pyrimme korjaamaan ongelman mahdollisimman pian. Kiitos kärsivällisyydestäsi!
2. En ole saanut tilausvahvistusta sähköpostiini.
Suuren kysynnän vuoksi tilausten käsittelyssä on ollut viivettä. Pahoittelemme tätä! Sinun pitäisi saada vahvistus sähköpostiisi 48 tunnin kuluessa tilauksen teosta, mutta jos et kuitenkaan ole saanut tilausvahvistusta tämän ajan kuluessa, vastaathan tähän viestiin.
• Alennuslinkit •
1. Alennuslinkkini ei toimi. Kuinka voin nyt hyödyntää tarjoukseni?
Vastaathan tähän viestiin kertoen tarkemmin ongelmasti. Kiitos jo etukäteen kärsivällisyydestä!
2. Tein tilauksen Gen3 Oura-sormukselle, jonka jälkeen sain tarjouksen sormuksen ostamisesta alennettuun hintaa. Haluaisin hyödyntää tarjouksen, mitä minun pitäisi tehdä?
Vastaathan tähän viestiin. Hyvitämme tilauksellesi alennuksen, johon olet tarjouksen perusteella oikeutettut. Kiitos jo etukäteen kärsivällisyydestä!
3. Miksi sain pienemmän tarjouksen sormuksen päivittämisestä Gen3-malliin kuin ystäväni?
Alennukset, joita olemme tarjonneet nykyisille Ouran käyttäjille perustuvat siihen milloin Oura-tili oli alunperin luotu. Tästä syystä alennukset voivat vaihdella.
• Oura-jäsenyys •
1. Mitä tarkoittaa elinikäinen Oura-jäsenyys?
Elinikäinen Oura-jäsenyys on tarjous, joka on tarkoitettu nykyisille Oura-sormuksen käyttäjille, ja jotka päivittävät sormuksensa uuteen Gen3-malliin. Elinikäinen Oura-jäsenyys on käyttäjillemme kiitos uskollisuudesta. Niin kauan, kun sinulla on käytössäsi sama aktiivinen Oura-tili, on elinikäinen, ilmainen Oura-jäsenyytesi voimassa.
2. Ystäväni vastaanotti tarjouksen elinikäisestä Oura-jäsenyydestä, voinko saada saman tarjouksen?
Jos olet ollut Ouran käyttäjä jo ennen Gen3-sormuksen julkaisua (26.10.2021), oon sinulle lähetetty sähköpostiisi sekä Oura-sovellukseen linkki, joka sisältää tarjouksen Gen3-sormusta ja elinkäistä Oura-jäsenyyttä varten. Nähdäksesi tarjouksen sovelluksen, varmista, että sinulla on viimeisin sovellusversio käytössäsi. Jos olet mielestäsi oikeutettu elinikäiseen Oura-jäsenyyteen, muttet ole vastaanottanut sähköpostia tai ilmoitusta sovelluksessa, vastaathan tähän viestiin.
3. Voinko edelleen käyttää Gen2-sormustani ilman jäsenyyttä?
Ehdottomasti. Jos olet nykyinen Gen2 Oura-sormuksen tyytyväinen käyttäjä, etkä halua päivittää sormustasi uusimpaan malliin, jatkamme Gen2-sormuksen tukemista ohjelmistopäivityksillä ainakin kahden vuoden. Huomioithan, että Oura-jäsenyys koskee ainoastaan Gen3-sormuksia, joten sinulta ei tulla perimään kuukausimaksuja, jos päätät jatkaa Gen2-sormuksen käyttäjänä.
Pääset jatkossa käyttämään samoja ominaisuuksia, joita Gen2- sormuksessa on tälläkin hetkellä, lukuunottamatta ohjattua Moment-ominaisuutta. Sinulla on siis edelleen pääsy Moment-harjoituksiin, mutta teknisistä rajoituksista johtuen ohjatut harjoitukset poistuvat Gen2-sormuksen käyttäjiltä. Huomioithan kuitenkin, että sormusten teknisistä eroista ja komponenttirajoituksista johtuen, kaikki uusimmat ominaisuudet eivät välttämättä ole enää saatavilla Gen2-sormuksessa.
4. Voiko käyttää Gen3-sormusta ilman jäsenyyttä?
Kyllä voit, mutta tällöin sinulla on nähtävissäsi ainoastaan kolme päivittäistä tulostasi (Valmius, Uni ja Aktiivisuus), sormuksen akuntila, profiilin perustiedot sekä sovelluksen asetukset. Jos haluat päästä näkemään ja käyttämään kaikkia ominaisuuksia, yksilöityjä tietoja ja sovelluksen muita sisältöjä, tulee sinulla olla Oura-jäsenyys. Kaikki uudet Oura-sormuksen käyttäjät saavat 6kk ilmaisen kokeilujakson jäsenyyttä varten.
• Sovitussormussetti •
1. Tuleeko minun käyttää uutta sovitussettiä Gen3-sormukseen koon valinnassa, vai voinko käyttää nykyisen Oura-sormukseni kokoa?
Gen3-sormusten koot eroavat hieman Gen2- sormusten koista. Tämän takia suosittelemme käyttämään uutta sovitussormussettiä oikean koon määrittämiseksi. Gen3-tilaus sisältää automaattisesti uuden sovitussormussetin. Suosittelemme käyttämään Gen3-sormusta etu- tai keskisormessa saavuttaaksesi tarkimman datan ja tiedot.