Liittynyt
18.06.2024
Viestejä
32
Mulla jaettiin edellisellä seurantakäynnillä lääke kahteen osaan. Tai oikeastaan, lisättiin toinen osa kun isompaa nappia ei concertasta ole. Eli 4-5h kohdalla tuli aika iso "notkahdus" vaikutukseen, käytännössä loppu sille tehokkaimmalle ajalle ton 54mg kanssa. Muuten toimi loistavasti. Rinnalle otettiin 18mg ja ohjeen mukaan kokeillaan nyt ottamalla joko 2-4h ensimmäisen napin jälkeen tai molemmat samalla kertaa. Eli vähän hajautettuna, että näkee onko isommasta kerta-annoksesta hyötyä vai tuleeko parempi vaikutus eri aikaan otettuna. Tällä hetkellä parhaiten toimii eri aikaan otettuna, jää se notkahdus pois kokonaan kun ottaa siinä hitusen ennen 4 tunnin kulumista edellisestä. Tälleen vaikutus kestää sen keskiverto työpäivän ajan ja vähän yli, eikä lasku ole mitenkään jyrkkä vaan tasaisesti alas ja nukkumaan -meiningillä, nukahtaminen nykyään keskimäärin 9 minuutissa. Ennen meni "vähän" pidempään. Olen siis han tyytyväinen jo tähän lopputulokseen.

Ei voi julkisen puolen hoidostakaan valittaa pitkän alkuodotuksen jälkeen. Seuranta on ollut todella aktiivista, kokemukset otetaan tosissaan ja korjausehdotuksia tulee sellaisiinkin asioihin, joita ei itse edes huomannut. Eli kohta olis taas seurantakerta, ja uskoisin että jään tähän 54 + 18 yhdistelmään toistaiseksi jos eivät huomaa jotain mitä en itse ole huomannut. Saatan kyl ennen seurantaa kokeilla 54+36mg ihan uteliaisuudesta kun noita 36 nappeja on jäljellä vielä reilusti. Varmaan kokeillaan pari kertaa 54+36mg ihan vaan että näkee rajan, koska noita 36mg nappeja on vielä reilusti jäljellä. En vaan periaatteesta viitti sanomatta ja omin päin kokeilla eli kysyn ensin "luvan". Ilmeisesti jo 54 mg + 18 mg Concertaa on jotenkin poikkeava määräys, koska reseptiin tulee Sic! merkintä.

Samalla saanut huomata, että vaikutus ei ole pelkästään omaa mielikuvitusta. Esimerkiksi muutama tuttu sanoi, että olen jotenkin muuttunut ja vaikutan "positiivisemmalta", samaten ulosanti puheena ei kuulemma hypi ajatuksesta toiseen kuten ennen. Muutenkin saanut tehtyä asioita, joita en normaalisti tekis koska mielenkiinto ei vaan riitä, esim. jotain maalaushommaa kaverille. Nyt meni kevyesti 10 tunnin päivä vaikka oli monotonista saman asian toistoa mitä normaalisti vihaan. Tälleen illasta tietty menee ajatukset taas vähän sekavaksi :D


E: En viiti spammia ketjua peräkkäisillä viesteillä koska tuli jo nyt päivitystä, mutta jos joillain on ollut vaikeuksia saada sopivaa annostusta koska "liian iso", niin ei ainakaan omalle kohdalle osunyt tätä huolta. Kysyttiin, että haluanko kokeilla vielä 54+36 annoksella ennen ku ehdin edes tästä sanomaan. Sanoin, että tää 54+18 tuntuu aika sopivalta nyt, että lieneekö isompi tarpeen. Vastaus oli, että mieluummin kokeillaan nyt, ettei jää sitten myöhemmin mietityttämään. Ihan mahtavaa.
itse huomasin että 36 iltaan oli liikaa. oli myös sama tilanne omassa varastossa. Tieteen vuoksi koitin muutamana päivänä. liika oli liikaa. Voi ehkä myöhemmin olla aiheellinen tai muussa tilantessa.
 
Liittynyt
20.03.2018
Viestejä
968
Tuli sit mulle erittäinkin loistava uutinen että tää mun sairaanhoitopiiri maksaa ne mun neuropsykiatriset tutkimukset, kirje pamahti eilen postilokeroon. Toivottakaa onnea....
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
253 157
Viestejä
4 407 273
Jäsenet
73 102
Uusin jäsen
Vedum

Hinta.fi

Ylös Bottom