Koitin kääntää sinut joksikin Munchausenin kaasuttajaksi? Itse olin sitä mieltä että jos enemmistö on sitä mieltä niin antaa mennä vaan. Tähän perään tokaisit että:Sinä jaksat pelata tätä pulushakkia, ei riittänyt, että yritit kääntää tämän shakin minut joksikin Munchausenin kaasuttajaksi. Mutta sun käsityskyky asioista on niin olematonta, että et ilmeisesti itse ymmärrä väärää oikeasta, hanki apua.
"Teidän ääriliberalistien ongelma on, että te ette "demokratian nimessä" uskalla sanoa tai olla mitään mieltä, aasit. Se on helppoa, Itärajan yli ei oteta ketään vastaan, turvapaikkahakemuksia hyväksytään vain tietyiltä kansalaisuukilta (sotaa käyvät maat), laivaliikenne pitäisi pysäyttää Tanskan salmella ja kansainvälisiä sääntöjä tulkitaan nyt ja tulevaisuudessa yhteiskuntamme hyväksi. SE ON NIIN SIMPPELIÄ."
ääriliberalisti? Jos näkemyksiä oikeasti verrataan niin taitaa olla että sinä olet se ääriliberalisti jolla on ongelmia.
Voi sentään, luulin että hänet valittiin demokraattisesti demokraattisissa vaaleissa. Tosin demokraatit hävisivät ja sekös monia kiukustuttaa. Taitaapa olla kuitenkin niin, että nämä "äärioikeistot" ovat katsojan silmässä ja toiset näkevät natseja (ja ryssiä) vähän joka nurkalla.