Vanhat Prusat on edelleen päteviä laitteita, mulla on MK2.5S + MMU2S ja itse rakenneltu MK2 klooni edelleen käytössä

. Aina noille löytyy sellasta tekemistä mitä ei välttämättä viiti laittaa uudempiin, varsinkin pienempää jossa nuo alun kalibroinnit uudemmilla vie tuhottomasti aikaa suhteessa printtiin.
Eilen tuli ilmoitus ACE 2 toimituksesta ja seurantalinkki, ensviikolla varmaankin pääsee ihmettelemään. Ja 4 rullaa otin lankaa 50% alessa, niiden kahden ilmaisen PLA-rullan lisäksi. Ilmeisesti tuo kamppanja on nyt avoinna laajemmin mitä somessa on porukka tuota mainostanut.
Eka ACE on kieltämättä vähän ristiriitainen kapine vaikkakin nyt se on modien jälkeen toiminut varsin hyvin. Alkuun sen kanssa irtosi tosiaan kirosanoja ja mitä somea seurannut niin niitä saattaa irrota enemmänkin, vaikuttaa että toteutuksessa on vikaherkkiä paikkoja.
Pääosin kuitenkin Anycubicin tarjontaan ihan tyytyväinen kun on kuitenkin halvemmasta päästä. Modeja melkeimpä joutuu tekemään jos haluaa parasta tulosta irti, mulle tuo nyt on osa harrastusta niin ei sinänsä haittaa.
Yks (hintavahko) S1 päivitys saattas olla parempi hotend, mutta ainakin tähän mennessä Anycubicin oma toimii riittävän hyvin:
FlowTech™ Hotend for Anycubic Kobra S1