3D-tulostaminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja micko
  • Aloitettu Aloitettu
Liian pieni kontaktipinta-ala tuossa. Laita brim päälle.

Screenshot 2025-10-23 195052.png
Screenshot 2025-10-23 195119.png
Jotain tällaista ajattelinkin. Brim lisätty ja pistin juuri tulostumaan. Seuraillaan.
EDIT: Nyt ei tullut enää suttua 👍🏼

Viimeksi muokattu:
Jos lukee koodin säännöt, niin ei kelpaa printtereihin tai AMS, mutta jos on ostamassa filamentteja tai tarvikkeita, niin periaatteessa voi ajatella saavansa esim. printteristä -20€ ja filamentit normaalihintaan.

Siis Bambun kaupan koodikampanja, saatoin sekoittaa, jos 3dkaupalla joku omansa on.
Totta, en lukenut niin tarkasti, että koski myös AMS.

Protoilen kärynpoistoa P2S:lle.

Miten saisin generoitua vesihöyryä, jonka avulla tarkastella virtauksia? Sähköröökiä en viitsi aloittaa uudestaan, sillähän sitä saisi.. onko jotain spray-mallista vuodonilmaisin höyryä tms?

Protoilen kärynpoistoa P2S:lle.

Miten saisin generoitua vesihöyryä, jonka avulla tarkastella virtauksia? Sähköröökiä en viitsi aloittaa uudestaan, sillähän sitä saisi.. onko jotain spray-mallista vuodonilmaisin höyryä tms?
Tällainen tuli vastaan eli purkitettua "savua" Atmosphere Aerosol Haze Spray
Eipä sähkötupakillakaan tarvitsisi kuin pohjanestettä höyrystää, jos sattuu vielä kaapissa vermeet olemaan.

Tällaista vaikka

Ediit: ongelmaksi voi muodustua tuon ”savun” kesto, kun katoaa aikalailla nopeasti.
Ainakin ne testikaasut mitä itse olen käyttänyt paloilmaisimille ja palovaroittimille, ovat olleet kovin näkymättömiä. Käytännössä on näkynyt vain juuri spraypurkin suuttimesta ulos tullessaan.

Joku tuollainen merkkisavu toimisi varmaan paremmin mutta maksaa tietty jonkun verran. Noita tälläkin foorumilla joku jossain keskusteluketjussa suositteli jonkun homman ihmettelyyn niin siitä tuli mieleen.

Vesihöyryllä virtauksen tutkaileminen on aika turhan oloista hommaa kun vesihöyrykin katoaa niin nopeasti.

Ainakin ne testikaasut mitä itse olen käyttänyt paloilmaisimille ja palovaroittimille, ovat olleet kovin näkymättömiä. Käytännössä on näkynyt vain juuri spraypurkin suuttimesta ulos tullessaan.

Joku tuollainen merkkisavu toimisi varmaan paremmin mutta maksaa tietty jonkun verran. Noita tälläkin foorumilla joku jossain keskusteluketjussa suositteli jonkun homman ihmettelyyn niin siitä tuli mieleen.

Vesihöyryllä virtauksen tutkaileminen on aika turhan oloista hommaa kun vesihöyrykin katoaa niin nopeasti.
Savukynällä joskus tutkinut vuotoja. Toimii niihin ihan hyvin, mutta ei järin paljon muodosta savua. Ehkä paremmin toimii niin päin, että jos ei kaipaisi mitään vuotoja, niin alipaineistaa laitteen ja kiertää ulkoa päin, että mistä savu menee sisälle.

Statistiikka

Viestiketjuista
290 763
Jäsenet
79 846
Uusin jäsen
Mainosmoton toimari

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom