3D-tulostaminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja micko
  • Aloitettu Aloitettu
Mikä vaan jonkunmerkkinen on hyvä. Kingston, Sandisk, Transend, Samsung, ohan noita. Joku 128 alle kympillä ja kovaa ajoa.

Joku vanha Sandiskin kortti mulla pyöri Elegoon parina aikansa kunnes Klipperin kautta wifiin.
Siitä siis ilmeiseen kysymykseen, miksi meinaat kortin kanssa värkätä kun koneen saa langattomaan verkkoon?
Tuossa jo mainittiinkin että toimii välivarastona, ja ymmärsin että vaatiikin sen toimiakseen. Pitääpä pistää kortti tilaten.

Pitää seuraavaksi metsästää sopivan kokoinen pieni pöytä tai hylly että saa laitteen ja rojut samaan paikkaan.

Millanen modaus AMS:ään? Itellä toiminut ongelmitta. TPU:n tulostamista pitäisi kokeilla seuraavaksi, mutta onko se nyt niin, että pitää syöttää suoraan tulostuspäähän vai voiko sitä ulkoisesta kelasta (siitä sivulla olevasta) tarjoilla?

Riippuu miten löysästä on kyse, 90A ja 95A on tullut ongelmitta sivurullasta itsellä.

Tuossa jo mainittiinkin että toimii välivarastona, ja ymmärsin että vaatiikin sen toimiakseen. Pitääpä pistää kortti tilaten.
Aivan, aivan. Jäi mainitsematta että se Elegoossa pyörinyt Sandisk jatkaa elämäänsä edelleen Klipperin korttina. Alunperin sosialisoin sen vanhasta kännykästä, muistaakseni 32Gb kortti, herra ties miten vanha alkujaan :cool:

Millanen modaus AMS:ään? Itellä toiminut ongelmitta. TPU:n tulostamista pitäisi kokeilla seuraavaksi, mutta onko se nyt niin, että pitää syöttää suoraan tulostuspäähän vai voiko sitä ulkoisesta kelasta (siitä sivulla olevasta) tarjoilla?
No huomasin kun latasin noita mun vanhoja melkein tyhjiä filamenttirullia koneeseen niin ne yrittää nousta rullilta ja takkus kokoajan.
Suunnittelin clasun rullille lisäpaino kotelot filamentin keskireikään.

pöytä.png

Oletteko törmänneet tämän tyyppisiin pöytiin Suomessa, tai verkkokaupoissa ylipäätään? Vai sopivaa putkea ja itse tuunaamaan jotaiin sopivaa kalustetta?
Kuva on Amazon.de:sta josta muutama vastaava löytyi.
Ajatus olisi saada filamentit alle ja tulostin päälle.

• Tykkää
Reactions: Ypi
pöytä.png

Oletteko törmänneet tämän tyyppisiin pöytiin Suomessa, tai verkkokaupoissa ylipäätään? Vai sopivaa putkea ja itse tuunaamaan jotaiin sopivaa kalustetta?

Kuvan pöytä näyttää siltä että se on rapissut osiin parin ekan printin aikana 😁

Ei haittaa yhtään jos pöytä on tukava, nykyiset corexy koneet tykkää heilua melko kovasti.

pöytä.png

Varmaan löytyy hyllyvaunuja moneen lähtöön rauta ym. kaupoista. Aika tukeva tosiaan saisi olla. Itse säilytän filamentit mieluummin ilmatiiviisti isossa muovilaatikossa silikageelin kera.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
291 311
Jäsenet
79 997
Uusin jäsen
Ronik

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom