Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pitäs ite tulostaa Makitan akuille ja latureille seinätelineet jotta sais ne pois seinältä pyörimästä. Joku tän tapanen pienellä muokkauksella ois varmasti juuri hyvä. Nätin näköstä jälkeä on tullu sullaTulostin tänään kolme eri adapteria makitan akulle ja yksikään ei ollut hyvä. No tönäri käteen ja nyt on sopiva pohja. Supportit irtosi myös hyvin, nyt vain sopiva kansi ja paikka jännitteen alentimelle, kunhan taas on hetki aikaa.
Sulla aika dilemma ko seinateline hakusessa et sais pois seinältäPitäs ite tulostaa Makitan akuille ja latureille seinätelineet jotta sais ne pois seinältä pyörimästä. Joku tän tapanen pienellä muokkauksella ois varmasti juuri hyvä. Nätin näköstä jälkeä on tullu sulla
Kyllä, ihan kiitettävä ajatuspieru käyny kirjottaessa. Pois pöydältä tietysti oli tarkotus kirjottaa Kaks laturia ja kuus akkua alkaa viedä turhan paljon tilaa kun vieressä ois vaikka kuin paljon seinäpintaa mihin ripustella.Sulla aika dilemma ko seinateline hakusessa et sais pois seinältä
Mistä muuten jengi ostaa noita silica-palluroita?Kerta päästiin työkalujen makuun 3D ketjussa, niin tuli tänään haettua Clas Ohlsonilta PETG lankaa, ja sattuneesta syystä väreinä punainen, valkonen ja musta. Vaikka on mulla makitan koneita myös Pitihän se heti kokeilla miten ne toimii. Kone tulostaa nyt yön aikana ams yksikköön silica palloille rasiat, saa nähdä mitä aamulla on vastassa.
Mistä muuten jengi ostaa noita silica-palluroita?
Tulostatko sisä- vai ulkoseinät ensin? Parempi mittatarkkuus, kun tulostaa ulkoseinät ensin. Mikäs adapteri siitä tulee, kun jännitteen alentimen tarvii?Tulostin tänään kolme eri adapteria makitan akulle ja yksikään ei ollut hyvä. No tönäri käteen ja nyt on sopiva pohja. Supportit irtosi myös hyvin, nyt vain sopiva kansi ja paikka jännitteen alentimelle, kunhan taas on hetki aikaa.
Kerta päästiin työkalujen makuun 3D ketjussa, niin tuli tänään haettua Clas Ohlsonilta PETG lankaa, ja sattuneesta syystä väreinä punainen, valkonen ja musta. Vaikka on mulla makitan koneita myös Pitihän se heti kokeilla miten ne toimii. Kone tulostaa nyt yön aikana ams yksikköön silica palloille rasiat, saa nähdä mitä aamulla on vastassa.
Näitä 1kg kosteudenpoistajia tullut hankittua, yksi säkki per Ikean laatikko, jossa kaksi kelaa lankaa.Mistä muuten jengi ostaa noita silica-palluroita?
Kiitoksia! Kaverit jo kyseli juttuja makitaan.Täältä löytää Makitan väripalettia jos innostaa
Itse ostin Motonetistä Kungs kosteudenpoistajan, 1kg kangaspussi 7,99€/kg. Valkoisia / läpinäkyviä palloja on kangaspussin sisällä. Ja mainostavat myös että voi kuivata uunissa uudelleen nämä. Motonetisä oli myös AX4 merkkisiä kosteudenpoistajia, mutta näillä hinta oli 5,99€/350g.Mistä muuten jengi ostaa noita silica-palluroita?
Nuo AX4 pussukat on ainakin ihan tuubaa. Se pussin rinkula jonka pitäisi ilmoittaa kostaudesta ei toimi kunnolla. Pussi ollut viikon pari patterin päällä lämpeämässä ja edelleen väittä, että on märkiä. Pitäisi avata pussi ja katsoa näkisikö suoraan rakeista milloin on aika ladata. Näkyykö noista Kungsin? Vaihtaako RAKEET väriä tms?Kiitoksia! Kaverit jo kyseli juttuja makitaan.
Itse ostin Motonetistä Kungs kosteudenpoistajan, 1kg kangaspussi 7,99€/kg. Valkoisia / läpinäkyviä palloja on kangaspussin sisällä. Ja mainostavat myös että voi kuivata uunissa uudelleen nämä. Motonetisä oli myös AX4 merkkisiä kosteudenpoistajia, mutta näillä hinta oli 5,99€/350g.
Pari vuotta sitten ostin testiin molempia ja niissä oli sisällä pelkkiä kirkkaita rakeita.Nuo AX4 pussukat on ainakin ihan tuubaa. Se pussin rinkula jonka pitäisi ilmoittaa kostaudesta ei toimi kunnolla. Pussi ollut viikon pari patterin päällä lämpeämässä ja edelleen väittä, että on märkiä. Pitäisi avata pussi ja katsoa näkisikö suoraan rakeista milloin on aika ladata. Näkyykö noista Kungsin? Vaihtaako RAKEET väriä tms?
Tulostin tänään kolme eri adapteria makitan akulle ja yksikään ei ollut hyvä. No tönäri käteen ja nyt on sopiva pohja. Supportit irtosi myös hyvin, nyt vain sopiva kansi ja paikka jännitteen alentimelle, kunhan taas on hetki aikaa.
Näitä 1kg kosteudenpoistajia tullut hankittua, yksi säkki per Ikean laatikko, jossa kaksi kelaa lankaa.
Parilla Ruuvitagilla olen hieman koittanut tarkkailla miten tuo kosteus käyttäytyy; kuivurissa/uunissa olleet langat + tuore 1kg kungsin pussukka tuonne Ikean 365+ laatikkoon, niin kosteuden saa painumaan hieman alle 12%.Itselläni ei pysy kuivauskaappi alle 25% kosteudessa kertakäyttöisillä kuivaussuoloilla:
Bolt-Off kosteudenpoistajan täyttöpakkaus 3x450g
Poistaa liiallisen ilmankosteuden estäen tunkkaisten hajujen muodostumista.www.puuilo.fi
Pitää testata onko silica gel parempi.
Laatikot on ihan ok kun rullat ei ole käytössä. En itse vaan jaksa taistella tushien kanssa ja / tai laatikoiden ahtauden kanssa muiden kokeilemieni ratkasujen kanssa.Itse pidän Julan ilmatiiviissä boksissa keloja jotka on avattu.
Sekä kaikki kosteudenimijät myös tietysti.
Kannellinen säilytyslaatikko 80 l | Hard Head | Jula