3D-tulostaminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja micko
  • Aloitettu Aloitettu
Tuo 80cm on tekemätön paikka käytännössä kaikilla harrastelijoille. Kuvat auttavat kovasti, alku-/loppupää tulostettuna ja välille puuta, jos ei mitään kovin erikoista ole.
Okei, niin vähän pelkäsinkin. Täytyy katsoa löytäisikö jonkun sopivan tangon ja tarvittaessa sitten pään tulostaa tms.

Alkuperäinen pointtini nyt ei joka tapauksessa ollutkaan nostaa erityisesti Qidiä jalustalle, vaan lähinnä tuoda esiin että ei se suoraan laatikosta hyvää tulostusjälkeä ole tänä päivänä Bambun erikoisuus, vaan alkaa olemaan enemmän sääntö kuin poikkeus.
Juu, sitä ei varmasti kukaan kiistä, etteikö suurimmalla osalla nykytulostimia saisi hyvää jälkeä aikaiseksi, lähinnä Bambun puolesta useimmiten puhuu se helppokäyttöisyys ja varmatoimisuus.

Tuommonen tuli eilen tubessa vastaan, jossa tyypillä ennestään Ender 3 ja sai Bambulta P1S:n;

Toki tämä myös menee mahdollisesti kategoriaan "maksettu mainos", kun ilmaiseksi printterin ja AMS:n sai, mutta itse omasta printteristä maksaneena voin kyllä yhtyä tuohon videoon.

Juu, sitä ei varmasti kukaan kiistä, etteikö suurimmalla osalla nykytulostimia saisi hyvää jälkeä aikaiseksi, lähinnä Bambun puolesta useimmiten puhuu se helppokäyttöisyys ja varmatoimisuus.

Tuommonen tuli eilen tubessa vastaan, jossa tyypillä ennestään Ender 3 ja sai Bambulta P1S:n;

Toki tämä myös menee mahdollisesti kategoriaan "maksettu mainos", kun ilmaiseksi printterin ja AMS:n sai, mutta itse omasta printteristä maksaneena voin kyllä yhtyä tuohon videoon.

Oli kyllä niin tyhjänpäivänen video mutta toisaalta se käyttöönotto oli helppo ja huoleton.
Muista merkeistä ei ole kokemusta, mutta nyt ei ole tarvetta sille kun kaikki toimii.

Minkälaisilla speedillä ja maxflowratella tulostatte? Sunlulla luvataan huimat 50-100mm/s nopeudeksi molemmille 😅
ihan turhaa sää sitä katsot. Itse tulostanut 18-28mm3/s, riippuen tulosteesta. Ja toi on eri kuin mm/s. Tuo on ehkä turhin arvo mitä ilmoitetaan, kun mm/s ei kerro todellisesta flowsta yhtään mitaan.

Statistiikka

Viestiketjuista
257 593
Jäsenet
73 972
Uusin jäsen
Kansbarr

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom