Parempiakin vaihtoehtoja on, kuin Lack pöydät.
Itselläni on ihan kaapissa tuo Ender 3 v2, mahtuu mielestäni todella sopivasti, filan syöttö vähän kenkku, varsinkaan kun en meinaa saada sitä mutta esim jos on directi niin ei edes sitä harmia ole.
Alunperin ei ollut lukkoa mutta ostin sen jostain erikseen ja porasin oveen reijän ja kairasin kylkeen kielelle kolon, tämä toki vain sen takia että kaksi muksua ei pääse tulostimeen käsiksi, muuten riittäisi vaikka magneetit. Lasi ovessa on, ihan että ei tarvitse availla jatkuvasti vain tarkastaakseen, ja saa muksut vähän ihmetellä.
Taisi olla jotain Platsa järjestelmää, ja ovi Värd. En muista tarkkaan, tutkikaa Ikeaa
E: Niin ja taakse ohueen levyyn alhaalle porattu pieni reikä virtajohdolle ja ylhäälle 120mm reikä poistoilmalle, ja mahdollisesti tuulettimelle ja putkelle, mutta en ole tulostellut ABS:sää toistaiseksi, eikä näy vielä tarvetta olevankaan, mun tulosteisiin sopii hyvin PETG.
Mulla sama setti.
Ender 3 mahtuu sopivasti sisään vaikka mulla on octoprint 5" kosketusnäytöllä tulostimen toiselle puolelle kiinnitettynä. Tuo filamentin syöttö piti vähän rakennella hyllyn läpi mutta toimii hienosti.
Mites sulla lämmöt kaapissa tulostuksen aikana? Mulla on kaapissa lämpötila anturi mikä on liitetty kotiautomaation ja tulee heti viestiä jos lämmöt nousee liikaa.
Ainakin pla:lla tulee ongelmia jos kaapin lämpötila alkaa menemään yli 40 asteen.