Joo tuo putkilo tuli Copperhead™: Available Now! mukana ja tosiaan käy myös thermistorin ja lämmitysvastuksen kanssa, itse laitoin vain sinne heatbreikin ja siilin välin, mutta voisipa jossain vaiheessa hifistellä ja sählätä sitä noihinkin rakoihin josko tuo parantas tarkkuutta lämmöissä. Copperheadin asennusohjeessa taisi olla että sitä laitetaan suunnilleen joka rakoon, jopa sinne heatbreikin ja blokin väliin jos en ihan väärin muista, liittyneekö tuo sitten tuohon bi-metal heatbreikkiin tms...
Itse hotend on edelleen paketissa odottamassa sopivaa aikaa että saa sen asennettua, kummasti löyty aina projektia ettei saa tehtyä. Ei oo kyllä eka osa joka odottaa vuoroaan hävyttömän pitkän ajan, varmaan unohtanutkin jotain mikä olisi ollut tarpeellinen vuos pari sitten... pitäsköhän tästä nyt ottaa ihan puuhapiste ja asentaa tuohon Tronxyyn koska se on ainoa 24V kampe, tulihan tuosta jonkun verran maksettua vaikka Kickstater-hankinta olikin
Itse hotend on edelleen paketissa odottamassa sopivaa aikaa että saa sen asennettua, kummasti löyty aina projektia ettei saa tehtyä. Ei oo kyllä eka osa joka odottaa vuoroaan hävyttömän pitkän ajan, varmaan unohtanutkin jotain mikä olisi ollut tarpeellinen vuos pari sitten... pitäsköhän tästä nyt ottaa ihan puuhapiste ja asentaa tuohon Tronxyyn koska se on ainoa 24V kampe, tulihan tuosta jonkun verran maksettua vaikka Kickstater-hankinta olikin