Tuo tulostin yhdistetään jatkuvasti tulipaloihin. Ilmeisesti Anet on yrittänyt tehdä jotain päivityksiä, mutta itse en koskisi mihinkään Anetin tuotteisiin edes metrin tikulla. Jos muutaman kympin takia haluaa riskeerata kotinsa, siitä vaan. Googlaa "anet a8 fire" ja näet etten keksi näitä omasta päästäni
Jos budjetti on alle 500e, sitten Creality Ender 3 (Et tarvitse pro-versiota, alkuperäinen on monen mielestä jopa parempi. Näitä saa noin 180 euroon ulkomailta 1-4 viikon toimituksella tai 220e suomesta heti mukaan)
Jos tarvitset isompaa tulostinaluetta (yllättävän harvoin oikeasti tarvitsee), sitten Creality CR10s
Jos budjetti on alle tonnin, sitten Prusa MK3S
Tästä ketjusta löytyy paljon hyviä filamenttikauppoja, itse käytän eniten 3djake.fi ja marwiol.pl -onlinekauppoja, ensiksi mainittu sijaitsee Itävallassa (ilmaset postit yli 80e ostoksista, suomenkielinen asiakaspalvelu, bq merkkinen lanka on toiminut hyvin PLA:ssa) ja toinen Puolassa (halvemmat lankahinnat, mutta postikulut tuo loppusumman about samaan).
Kannattaa lukea ketjua muutenkin taaksepäin, löytyy paljon hyviä vinkkejä sekä laitehankintoihin että itse tulostamiseen sekä softapuolelle. 3D tulostaminen ei ole plug&play, se vaatii harrastamista ja hieman syventymistä jotta se onnistuu, mutta parhaimmillaan se on tärkein työkalu moneen eri hommaan.