Mikähän juttu? Täys cuzetus vai kuukauden diili? 100.29€ 66% OFF|NEW Ender 3 V2 3D Printer Kit Silent TMC2208 Mainboard 32 Bit Creality 3D Glass Bed 4.3 Inch Color Lcd Sensor Resume Printing| | - AliExpress
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikähän juttu? Täys cuzetus vai kuukauden diili? 100.29€ 66% OFF|NEW Ender 3 V2 3D Printer Kit Silent TMC2208 Mainboard 32 Bit Creality 3D Glass Bed 4.3 Inch Color Lcd Sensor Resume Printing| | - AliExpress
En kehdannut vielä, katotaan jos joku sais selvän että mikä juttu Onneks on kaikki buyer protectionit tosiaan ja luottokortilla kun maksaa niin sekin auttaa.No yhtäkkiseltään vaikuttaa ainakin liian hyvältä ollakseen totta kun uus myyjä ja kaikki, toki onhan Aliexpressillä buyer protection mutta taitaa sielläkin myyjillä muutama kusetuskeino silti olla Painoitko jo ostonappia?
Mulla vähän sama klangi...Jos tuota ilmoitusta lukee kuin piru raamattua niin myydäänkö tuossa pelkkää emolevyä?
Taidan pistää kyselyä myyjälle, että onko full working 3d printter with accessoriesMelko varmasti huijaus.
Ei mennyt kauaa, aamulla vielä tarkastelin tuotteita (joita oli muuten mennyt useamman sataa!) Ja nyt puolen päivän jälkeen FUTUM koko verkkokauppa tyhjäksi Onneksi en tilannut mitään, oli vähän liian hyvän kuuloista ollakseen totta. Myyjä ilmeisesti netonnut kivat massit parissa päivässä. Kysymyksiäkään ei voinut jättää tuotesivulle, kuten monissa muissa on mahdollista. Ja vähemmän yllättäen myyjä ei vastannut yhteenkään kysymykseeni, ekat viestit luki, mutta ei enää viimeisiä. Ei tule tuolta minulle printteriä.Kauppa aloittanut Jan 16 . Jos ei toimita mitään , niin rahat jumissa 95 vrk.
Ellei aiemmin tule tyhjä tai puutteelinen paketti , jolloin voi avata disputen.
Olisiko tavara varastettua ja siksi halpaa?
Ei tosiaan kannata tuollaisiin huijarimyyjiin sekaantua, vaikka lopulta saisikin rahat takaisin. Jotenkin tuntuu, että huijarimyyjien määrä on kasvanut AliExpressissä.Ei mennyt kauaa, aamulla vielä tarkastelin tuotteita (joita oli muuten mennyt useamman sataa!) Ja nyt puolen päivän jälkeen FUTUM koko verkkokauppa tyhjäksi Onneksi en tilannut mitään, oli vähän liian hyvän kuuloista ollakseen totta. Myyjä ilmeisesti netonnut kivat massit parissa päivässä. Kysymyksiäkään ei voinut jättää tuotesivulle, kuten monissa muissa on mahdollista. Ja vähemmän yllättäen myyjä ei vastannut yhteenkään kysymykseeni, ekat viestit luki, mutta ei enää viimeisiä. Ei tule tuolta minulle printteriä.
chengcheng to 3C Store - Amazing products with exclusive discounts on AliExpress
Discover the wide range of products from AliExpress Top Seller chengcheng to 3C Store. Enjoy ✓Free Shipping Worldwide! ✓Limited Time Sale ✓Easy Return.a.aliexpress.com
Eikös Aliexpress panttaa asiakkaan rahoja ja välittää myyjälle vasta kunnes asiakas kuittaa tuotteen vastaanotetuksi tai se order confirmation -aikaraja täyttyy. Joten tuollainen feikkikaupalla äkkirikastuminen ei pitäisi olla yhtä helppoa kuin monella muulla myyntialustalla.Ei tosiaan kannata tuollaisiin huijarimyyjiin sekaantua, vaikka lopulta saisikin rahat takaisin. Jotenkin tuntuu, että huijarimyyjien määrä on kasvanut AliExpressissä.
Jos asiakas ei saa tuotetta, rahojen palautus voi kestää 3-4kk. Jos asiakas saa esim. tyhjän tai puutteellisen pakkauksen, siinä vaiheessa tehtävä nopeasti dispute ja esitettävä todisteita toimitusketjun varastamasta tuotteesta tai väärennöksestä AliExpressille. Tähän asti itsellä AliExpress ollut asiakkaan puolella eikä myyjä ole päässyt huijaamaan.Eikös Aliexpress panttaa asiakkaan rahoja ja välittää myyjälle vasta kunnes asiakas kuittaa tuotteen vastaanotetuksi tai se order confirmation -aikaraja täyttyy. Joten tuollainen feikkikaupalla äkkirikastuminen ei pitäisi olla yhtä helppoa kuin monella muulla myyntialustalla.
Juuri olen pohtinut samaa, mutta laskettelusauvaan. Alkutalvesta oli pehmeät mäet niin johonkin rykimiseen oli toisesta sauvasta jäänyt tavarat. Kerro kokemuksista vaikka laskettelussa sauvat saakin aika erilaista rasitusta.Onko joku muu tulostellut hiihtosauvaan sompaa? Omaan vanhaan Excelin sauvaan en ole löytänyt kaupasta varaosaa, joten tein itse Excel ski pole basket by jhelmine ASA:lla tulostin ja protoon se kelvannee. (Umpihankihiihtoon sopiva sompa on myös tuossa ollut tavoitteena. Kovalle latu-uralle sopivat sauvat ja sommat on & varaosia löytyy myös kaupasta.) TPU kai olisi sitkeämpi, mutta hidasta sitä tulostaa bowden putken läpi (Tulostimena Ender 5+). Nailon taas tietäisi lisää opiskelua. Jos mallin tekisi useampien nivelten kanssa, niin saisi joustavuutta -- lisää haastetta piirroksen suuntaan.
Ensimmäisen kokeilun tulostin ASA:sta, jotta ei haurastuisi auringossa... -2C kelissä vielä kesti, mutta -10C oli jo liikaa. Jos ei satu olemaan ulkona pakkasta, niin eiköhän sitä pakkasen kestävyyttä voi kokeilla pakastimen ja vasaran kanssa. Joustavuutta kai saanee parhaiten nailon nauhan kanssa (tai joku muu repun hihnamateriaali). Sauvan puoleen tulevan osan voinee kiristää metallilangalla (tai putkiklemmarilla jos painolla ei ole väliä). Tulosteet kun kestää niin paljon paremmin puristusta kuin vetoa, niin sillä metallivahvistuksella senkin saisi kestämään.Juuri olen pohtinut samaa, mutta laskettelusauvaan. Alkutalvesta oli pehmeät mäet niin johonkin rykimiseen oli toisesta sauvasta jäänyt tavarat. Kerro kokemuksista vaikka laskettelussa sauvat saakin aika erilaista rasitusta.
Ensimmäisen kokeilun tulostin ASA:sta, jotta ei haurastuisi auringossa... -2C kelissä vielä kesti, mutta -10C oli jo liikaa. Jos ei satu olemaan ulkona pakkasta, niin eiköhän sitä pakkasen kestävyyttä voi kokeilla pakastimen ja vasaran kanssa. Joustavuutta kai saanee parhaiten nailon nauhan kanssa (tai joku muu repun hihnamateriaali). Sauvan puoleen tulevan osan voinee kiristää metallilangalla (tai putkiklemmarilla jos painolla ei ole väliä). Tulosteet kun kestää niin paljon paremmin puristusta kuin vetoa, niin sillä metallivahvistuksella senkin saisi kestämään.
Tuossa (Nylonnauha, musta) oli mainittu 10 mm leveän nauhan kestävän 100 kg vetoa. Kestänee vetoa ja iskuja kai myös -25C pakkasessa. Alkuperäinen sauvan sompa on mennyt rikki vastaavilla keleillä. Ei taida tulostetusta TPU:sta olla tuossa kohtaa kilpailijaksi.
Seinäjoelta enoo mut jos posti kelpaa niin mikäetteiOlisko seinäjoen lähialueelta joku joka viitsisi tehdä pari pikku tulostetta vaikka pientä vaivanpalkkaa vastaan?
On sille hinnalle varmaan syy. Itse puskin kerran mx-4:sta heatblockin ja heaterin väliin. Jossain vaiheessa piti irroittaa heatblockki jotta voi vaihtaa uuteen. MX-4 oli kovettunut niin totaalisen kovaan ettei lämpöpatruunaa saanut etes vasaralla ja pultilla irti. Lopulta halkaisin rautasahalla koko blockin.EI kellään sattuis olemaan ylimääräisenä tota boorinitriditahnaa? Siis Slice engineeringin "boron nitride paste". Haluaisin kokeilla tulostuspään kuuman puolen kokoamista tuon kanssa, onko siitä mitään hyötyä (valmistajan mukaan tietenkin on). Postikuluineen tuo vaan maksaa jotain 24 euroa joten tulee vähän kalliiksi lämpötahna.
On sille hinnalle varmaan syy. Itse puskin kerran mx-4:sta heatblockin ja heaterin väliin. Jossain vaiheessa piti irroittaa heatblockki jotta voi vaihtaa uuteen. MX-4 oli kovettunut niin totaalisen kovaan ettei lämpöpatruunaa saanut etes vasaralla ja pultilla irti. Lopulta halkaisin rautasahalla koko blockin.
Continuous use temperature -50-150°C
Temperature -250 °C / +350 °C
EI kellään sattuis olemaan ylimääräisenä tota boorinitriditahnaa? Siis Slice engineeringin "boron nitride paste". Haluaisin kokeilla tulostuspään kuuman puolen kokoamista tuon kanssa, onko siitä mitään hyötyä (valmistajan mukaan tietenkin on). Postikuluineen tuo vaan maksaa jotain 24 euroa joten tulee vähän kalliiksi lämpötahna.
4.2.2 löytyyEi kellään kanssaharrastajalla olis jäänyt vaikka päivityksen jäljiltä 4.2.2/4.2.7, skr mini tai vastaavaa emolevyä jouten josta vois hieroa kauppoja ja jolla korvata vanha v1.1.4 emo?
Suurin osa ebay kauppiaistakin hoitaa nämä nykyisin suoraan.Aliexpressiltä kun tilaat niin Herra/Rouva Ali hoitaa tullit, joten sun ei tartte säätää muuta kuin tulostinta odotellessa.
Itse olen nyt pari koteloa tehnyt piirilevyille niin olen tehnyt vain tapit piirilevyn ruuvin reikien kohdalle. Vastakappaleeseen sitten paksumpi tms. niin että piirilevy pysyy paikallaan.
Mistä olette ostaneet M3-kokoisia messinkisiä kierteitä (kolvilla osiin upotettavia, esim tämmöisiä) ja kuusiokoloruuveja tulostusprojekteihinne?
Ei huvita tullisäätö joten Euroopasta pitäisi saada ja jos löytyisi pk-seudulta jostain kivijalasta kohtuuhintaan niin olen valmis maksamaan pientä ekstraa siitä mutta tilaaminenkin on ok.
Haasteena 3djaken ja 3dkaupan valikoimassa on se että syvyys niissä omiin tarpeisiin liian iso. Tarkoituksena tehdä koteloita piirilevyille joiden koko on luokkaa luottokortti tai pienempi joten kierteiden syvyyskin on useammassa tapauksessa max 5 mm. Vai onko tuon kokoisiin tarvetta edes laittaa kierteitä mielestänne ja pitäisi ruuvata ruuvit suoraan muoviin? Noh joka tapauksessa niitä ruuvejakin tarvii niin saa ehdottaa jompaa kumpaa tai molempia jos tiedätte mistä niitä kannattaisi lähteä tilaamaan/hakemaan.
Mistä olette ostaneet M3-kokoisia messinkisiä kierteitä (kolvilla osiin upotettavia, esim tämmöisiä) ja kuusiokoloruuveja tulostusprojekteihinne?
...
Vai onko tuon kokoisiin tarvetta edes laittaa kierteitä mielestänne ja pitäisi ruuvata ruuvit suoraan muoviin? Noh joka tapauksessa niitä ruuvejakin tarvii niin saa ehdottaa jompaa kumpaa tai molempia jos tiedätte mistä niitä kannattaisi lähteä tilaamaan/hakemaan.
m3 heat instertti paras ruuvisysteemi mitä on.Itse käyttäisin muoviosissa ensi sijassa Plastofast-ruuveja, joissa on hieman muoviin tarttuvampi kierre kuin puu- tai peltiruuveissa. Würth Elektronikilla noita on ollut myynnissä 1,8-millisestä koosta alkaen, ja ehkä sillä "toisellakin" Würthilla, jos vain löydät myymälän joka myy yksityishenkilöille. M3 on sen verran pieni koko, että tavallinen koneruuvi ei oikein tartu tulostettuun muoviin, vaikka kierretapilla tekisi kierteet.
Tarkoitatko esimerkiksi näitä?m3 heat instertti paras ruuvisysteemi mitä on.
Juu. sopiva reikä tulosteeseen, tommonen kuuman kolvin nokkaan ja sillä painetaan. Pitää tosi hyvin ja helppo laittaaTarkoitatko esimerkiksi näitä?
Kierreosat (50 kpl) M3 x 5,7 mm
3D-tulostukseen tarkoitetut erikoiskierreosat 50: n kpl:n settinä. Hinta: 5,29 €. 5 mallityyppiä. 217 kirjoitettua arvostelua. Toimitus 5 päivän kuluttua.www.3djake.fi
Keskiverrossa suomalaiskodissa on tyypillisesti sen verran kuivaa, ettei pitäisi olla ongelmaksi. Itse säilytän Ikean muovilaatikossa, jossa silikapusseja. Nyt on menossa Clasun yli vuoden käytössä ollut lanka, ja käyttäytyy samoin kuin heti avaamisen jälkeen.Meneekö PLA tai PETG avattuna huonoksi jossain ajassa? Tällä hetkellä tulostelen noin vuoden auki olleita PLA jämiä pois ja ei ainakaan tässä tapauksessa vaikuta jälkeen.
Kostea PLA alkoi kuplimaan, kun käytin 3D-kynässä. Varmaan tulosteesta olisi tullut pesusienen tapaista, jos isompaa olisi tehnyt. Kyllä ne imee ilmasta kosteutta.Meneekö PLA tai PETG avattuna huonoksi jossain ajassa? Tällä hetkellä tulostelen noin vuoden auki olleita PLA jämiä pois ja ei ainakaan tässä tapauksessa vaikuta jälkeen.
Olen harjoitellut Ender 3 v2 käyttöä ja olen ihmetellyt miksi tulostuksen esilämmityksessä tulostin laittaa aina suuttimen tuulettimen täysille? Suutin lämpenee paljon nopeammin ilman tuuletinta. Manuaalisesti tuulettimen voi pysäyttää, mutta olisiko tuohon jotain asetusta ettei tarvitsis tuuletinta aina pysäyttää? Vai onko tuolla tuuletuksella joku funktio?
Riippuu tosi paljon seoksesta. Pla ja petg kuitenkin yks helpoimpia, helposti tosi hyvin toiminut vuoden seisseet ilman suojia huoneessa. Pc nylon tjsp on sit vähän tarkempaaMeneekö PLA tai PETG avattuna huonoksi jossain ajassa? Tällä hetkellä tulostelen noin vuoden auki olleita PLA jämiä pois ja ei ainakaan tässä tapauksessa vaikuta jälkeen.
Öm, jos kerran tuulettimen voi manuaalisesti sammuttaa, on varmaan kyseessä se sivussa oleva puhallin? Eli kappalejäähdytyspuhallin. Ketale tuossa kertoi "hotend fan" toiminnan, mutta kappalejäähdytyspuhallinta ei tosiaan tarvita ennen kuin tulostus alkaa. En V2 vakiofirmwaresta tiedä, mutta Marlinin oletus preheat -asetuksille on laittaa myös kappalepuhallin pyörimään.Olen harjoitellut Ender 3 v2 käyttöä ja olen ihmetellyt miksi tulostuksen esilämmityksessä tulostin laittaa aina suuttimen tuulettimen täysille? Suutin lämpenee paljon nopeammin ilman tuuletinta. Manuaalisesti tuulettimen voi pysäyttää, mutta olisiko tuohon jotain asetusta ettei tarvitsis tuuletinta aina pysäyttää? Vai onko tuolla tuuletuksella joku funktio?
Saahan sen pois aina kuin haluaa vaikka tulostaessa.Joo kyseessä tämä kappalejäähdytyspuhallin. Niistä preheat toiminnoista sen saa pois, mutta aina kun alkaa tulostaa niin se lykkää sen täysille.
Slicerissahan se puhaltimen nopeus määritellään.Joo kyseessä tämä kappalejäähdytyspuhallin. Niistä preheat toiminnoista sen saa pois, mutta aina kun alkaa tulostaa niin se lykkää sen täysille.
Hetkinen, sen tuulettimen pitäisi kyllä olla kiinni tulostuksen alussa esimerkiksi Curan PLA vakioasetuksilla.Joo kyseessä tämä kappalejäähdytyspuhallin. Niistä preheat toiminnoista sen saa pois, mutta aina kun alkaa tulostaa niin se lykkää sen täysille.
Cura on käytössä. Kyseessä siis esilämmityksen aika. Eli kun laittaa tulostimesta tulostuksen käyntiin alkaa tulostin lämmittää petiä ja suutinta. Tällöin tuuletin menee aina täysille ja hidastaa lämpenemistä jonkin verran. Sitten kun lämmöt on ok, pysähtyy tuuletin ja alkaa varsinainen tulostus. Kyllä tuon kanssa voi elää, mutta en ymmärrä miksi se on noin tehty. Ja tietty sen tuulettimen voi manuaalisesti pysäyttää.Hetkinen, sen tuulettimen pitäisi kyllä olla kiinni tulostuksen alussa esimerkiksi Curan PLA vakioasetuksilla.
Mikä sliceri sinulla on käytössä?