Pelaamalla seuraavaan loading-screeniin saakka.Mites tuo tallennus tapahtuu? Ostin tuon itsekin tänään ja hämyilin tutoriaalileveliä johonkin ekaan puzzleen asti, kunnes totesin kellon olevan liikaa ja lopetin.
Pelaamalla seuraavaan loading-screeniin saakka.Mites tuo tallennus tapahtuu? Ostin tuon itsekin tänään ja hämyilin tutoriaalileveliä johonkin ekaan puzzleen asti, kunnes totesin kellon olevan liikaa ja lopetin.
Ja sen latausruudun tunnistaa jostain? Joudunko aloittamaan tutoriaalin alusta? Sen voi onneksi aika pitkälti juosta tuohon asti.Pelaamalla seuraavaan loading-screeniin saakka.
Kyllä niissä aika selkeä vaihto on. Ja valikosta voi kurkata scenet.Ja sen latausruudun tunnistaa jostain? Joudunko aloittamaan tutoriaalin alusta? Sen voi onneksi aika pitkälti juosta tuohon asti.
Siinä mennään yleensä semmosen portaalin läpi ja tulee erillinen latausruutu. Museun-->street siirtymä taisi olla ainoa poikkeus, missä ei menty tuommosen portaakin läpi. Ihan lopussa saatto olla kanssa joku siierymä ilman portaalia.Ja sen latausruudun tunnistaa jostain? Joudunko aloittamaan tutoriaalin alusta? Sen voi onneksi aika pitkälti juosta tuohon asti.
Joo, pääasiassa on just sininen portaali, mutta muistelin kans et ainakin museum->street ei ole.Siinä mennään yleensä semmosen portaalin läpi ja tulee erillinen latausruutu. Museun-->street siirtymä taisi olla ainoa poikkeus, missä ei menty tuommosen portaakin läpi. Ihan lopussa saatto olla kanssa joku siierymä ilman portaalia.
No niin. Olen tainnut kertaalleen jonkin portaalin läpi kulkea, mutta lataus kesti varmaan alle sekunnin. Eli siinä oli varmaan kentän vaihto.Siinä mennään yleensä semmosen portaalin läpi ja tulee erillinen latausruutu. Museun-->street siirtymä taisi olla ainoa poikkeus, missä ei menty tuommosen portaakin läpi. Ihan lopussa saatto olla kanssa joku siierymä ilman portaalia.
Garry's Modin avulla ilmeisesti toimii, ei tosin ole ilmainen (10€ Steamissa tällä hetkellä).Joo jos nauttisi episodet sitten vaan lättynä että saa koko sarjan pureskeltua ennen alyxiä.
Minultapa tuo Garry's Mod löytyykin. En vaan ole ikinä keksinyt käyttöä. Ehkä tuota täytyy kokeilla. Vaikkakin pelasin ihan juuri tuon HL2-sarjan läpi.Garry's Modin avulla ilmeisesti toimii, ei tosin ole ilmainen (10€ Steamissa tällä hetkellä).
Löytyy eli ei muuten jatku pelaaminen ennen kuin vr modi on asennettu! Monta kohtaa ollu jo episodessa missä veeärrää olisi kaivannut.Garry's Modin avulla ilmeisesti toimii, ei tosin ole ilmainen (10€ Steamissa tällä hetkellä).
Alusta, valitettavasti. Jännä, että ensimmäinen kunnon levu on noin pitkä. Ovat luvanneet tehdä checkpointeja, mutta ei tietoa koska tulee. Itellä ei ole kertaakaan kaatunut.Mukava kun on pelannut Boneworksin Streets tasoa tunnin ja sitten peli kaatuu. Ei muuta kuin alusta seuraavalla kerralla? Tuo Streets on ensimmäinen hauska taso, kun on vihdoin päässyt ohi puuduttavista tutoriaaleista.
Kaatuminen ei välttämättä liity niinkään Boneworksiin. Steam VR on muuttunut minulla viime viikkoina epävakaaksi ja kulkee muutenkin koko ajan vikasietotilassa. Taisin jossain välissä yrittää korjailla jotain koneen takkuilua poistamalla koko Steamin ja olisikohan uudelleenasennusten yhteydessä alkanut jonkinasteinen epävakaus. Pelit saattaa kaatua, kun painan WMR-ohjaimen tattia, josta pitäisi aueta Steam VR menu. Joskus kun sitä tiukemmassa tiimellyksessä painaa vahingossa.Alusta, valitettavasti. Jännä, että ensimmäinen kunnon levu on noin pitkä. Ovat luvanneet tehdä checkpointeja, mutta ei tietoa koska tulee. Itellä ei ole kertaakaan kaatunut.
Kannattaa hommata Assetto Corsa ratin ja polkimien kylkeenDirt Rally 2.0:aa tullut itse viimeaikoina pelailtua, jopa padilla aika helvetin huikea kokemus. Ratti ja polkimet kyllä jossain välissä hankittava.
Tukee, mutta itse pelissä on VR toteutettu vähän kehnosti. VR astuu kuvioon mukaan vasta ajossa, eli valikot yms pitää näppäillä näytöllä.Jaha, jaha.. Tukeeko tuo suoraan Oculusta?
Eipä tuossa nyt niin paljoa tarvitse valikoita surffata että sen kokisi häiritseväksi.Tukee, mutta itse pelissä on VR toteutettu vähän kehnosti. VR astuu kuvioon mukaan vasta ajossa, eli valikot yms pitää näppäillä näytöllä.
Pelasin kaivoskentän ensimmäisellä kertaa kimpassa, niin ei kammottanut lainkaan. En tiedä olisiko yksin kammottanut. En kokenut Arizona Sunshineä kuitenkaan missään vaiheessa kammottavana. Telkkarista on kyllä tullut Penumbrat, Amenesia, Soma, Alien Isolation ja muuta vastaavaa pelattua. VR puolella vaikka Duck Season on paljon ahdistavampi kuin Arizona enkä jump scare pelejä viitsi edes kokeilla.Onkos tuota uutta Walking Dead Saints & Sinners vielä kukaan kokeillut? Netissä jotain videoita katellu niin aika kuumottavalta vaikuttaa, eli kuinka ahdistavasta meiningistä on kyse verrattuna vaikka Arizona Sunshineen. Arizona Sunshinessä itselle oli kyllä aika iso kynnys saada pelattua se kammottava kaivoskenttä läpi. Jos koko WDSS on sitä luokkaa niin jää kyllä odottelemaan isompia alennusmyyntejä...
Just oli alessa rapealla vitosella.Ei tuo nyt maailmaa kaada... 20eur Steamissa, löytyykö jostain vielä halvemmalla?
Ei sillee, mutta jos haluaa delsut päälle niin saa laittaa lähemmäs satasen pinoon.Noh, hyvästä pelistä 20eur ei ole paha normihinnallakaan.. ostaahan porukka vuosittain Codit ja AC:t yms täyteen hintaan.
Hmm, saattaisin saada ratin och polkimet yhdeltä discordkaverilta halvalla. Niissä ei kuulemma ole H-vaihdelaatikkoa eikä kytkintä, mutta tämä ei varmaan ole kamala puute?
Pitäisi kanssa kaivaa naftaliinista taas rattiteline. Pitäisi vain hieman sitä vielä modata, että olisi miellyttävämpi.No siis, kyllähän sitä haluaisi lisää fiilistä vaikka Dirt Rally 2.0 VR:nä on helvetin jees jo padilla..
Nii meinaaksä että se ratti pitää jotain ihme kakofoniaa? No ei pidä, se ei takuulla kuulu kerrostalossakaan yhtään mihkään.Toisaalta taas kerrostalossa asuvana toistaiseksi todennut toimivaksi kun kolmelta aamuyöstä rallia pelannut..
Joo olet, todella.Voin olla vähemmistössä, mutta pikaisen Dirt Rally 2.0:n testin perusteella ei VR tuo juuri mitään ajopeleihin.
Mielenkiintoinen näkemys. Millä silmikolla olet Dirttiä kokeillut? Ajaminen ja auton hallinta sekä ympäröivän tilan hahmottaminen suhteessa autoon silmikolla on ainakin minulle helpompaa ja olen enemmän yhtä auton kanssa kuin ruudulta pelatessa. Ainoastaan kuvan tarkkuudessa ruutu on parempi. Kolmen näytön setupilla varmaan myös fov olisi parempi, pl. ehkä Pimaxin suuremmat fov-asetukset. Kumpaakaan en ole kokeillut.Voin olla vähemmistössä, mutta pikaisen Dirt Rally 2.0:n testin perusteella ei VR tuo juuri mitään ajopeleihin. Siinähän tuijottaa samaan pisteeseen edessä jokseenkin kaukana, joten ei siitä kolmiulotteisuudesta / ympäröivästä maailmalla ole niin vaikutusta ajamisen tiimellyksessä. Sen sijaan VR tuo surkean kuvanlaadun ja epämukavuuden siitä että on potta päässä. En edes ottanut tässä huomioon sitä, että se voi vielä aiheuttaa voimakasta pahoinvointia. Paljon mielummin pelaan isolla normiruudulla.
Tuo on tosiaan pahin mitä itsellä on tullut vastaan. Melko kauan sai totutella että edes yhden EK:n pystyi ajaman. Jäi sittemmin ajelut pois, ei valitettavasti maksanut vaivaa vaikka hieno kokemus sinänsä olikin.Ite en saanu kanssa Dirt 1.0 VR-kokeiluista irti mitään muuta, kun helvetinmoisen pahoinvoinnin. En tiedä, onko tuo Dirt 1:n vr-tuki jotenkin huono tms. mutta ainoa vr-peli tähän mennessä, missä meinannu laatta lentää. Pahoinvointi alkoi oikeastaa melkein välittömästi kun lähti liikkeelle. Sinänsä siellä olon tuntu oli toki aika vahva, mutta ei vaan pystynyt yhtään ajamaan. En ole uskaltanu mitään muuta VR:ää tukevaa autopeliä vielä ostaa tuon kokemuksen pohjalta.
Niille, jotka tykkää zombi-peleistä, tämä on varmasti huikea peli. Melee-taistelu tuntui tosi hyvältä, oli kiva mm. iskeä zombia ruuvimeisselillä takaraivoon Jännittävyydeltään astetta rankempi kuin Arizona Sunshine. En itse tykkää kauhusta, mutta kaksi ensimmäistä Metroa olen uskaltanut pelata läpi. Tätä pelasin puoli tuntia ja palautin, koska en ole zombi-pelien suurin ystävä ja tunnelma oli vähän liian kuumottava ja ankea. Olisin varmaan jatkanut pelaamista, jos värimaailma olisi ollut iloisempi ja meno huumoripitoisempaa.Onkos tuota uutta Walking Dead Saints & Sinners vielä kukaan kokeillut? Netissä jotain videoita katellu niin aika kuumottavalta vaikuttaa, eli kuinka ahdistavasta meiningistä on kyse verrattuna vaikka Arizona Sunshineen. Arizona Sunshinessä itselle oli kyllä aika iso kynnys saada pelattua se kammottava kaivoskenttä läpi. Jos koko WDSS on sitä luokkaa niin jää kyllä odottelemaan isompia alennusmyyntejä...
Juuri äsken pelasin ensimmäiset 1,5h ja kyllä vaikutti paljon paremmalta mitä kuvista ja videoista sai irti.Onkos tuota uutta Walking Dead Saints & Sinners vielä kukaan kokeillut? Netissä jotain videoita katellu niin aika kuumottavalta vaikuttaa, eli kuinka ahdistavasta meiningistä on kyse verrattuna vaikka Arizona Sunshineen. Arizona Sunshinessä itselle oli kyllä aika iso kynnys saada pelattua se kammottava kaivoskenttä läpi. Jos koko WDSS on sitä luokkaa niin jää kyllä odottelemaan isompia alennusmyyntejä...
Juu en minä sitä huonoksi epäilekkään, niin moni on sitä kehunut. Pelkään vain että se on vähän liiankin adrenaliinia pumppaava ja pelailen yleensä iltaisin ja haluaisin saada vielä samana yönä untakin.Juuri äsken pelasin ensimmäiset 1,5h ja kyllä vaikutti paljon paremmalta mitä kuvista ja videoista sai irti.
Kuitenkin vielä ihan alussa menossa niin en tässä vielä sen enempää osaa sanoa, voisin kuitenkin arvella että on sen 30€ arvonen.
Onkos Dirt 2:ssa myös tämä asetus jossain? En ole vielä ehtinyt testata, mutta ykkösessä minunkin piti tuota käydä muuttamassa.Dirtissä oli yksi kriittinen asetus mikä piti joko poistaa tai pistää päälle, horizon lock tjsp. Sen kun vaihtoi niin loppui pahoinvoinnit seinään ko. pelin kanssa.
Se ylös veto onnistuu kunhan vedät samaan aikaan kyykky napilla jalat ylös, jos ei siltikään meinaa mennä ni säädä sitä sun kropan korkeutta asetuksissa numerolla tai parilla ylös tai alas ni pitäis mennä sen jälkeen.Alkoi jo kyllästyttämään Boneworks kun 2 tuntia seikkailin Streetsissä eikä loppua näy. Ne ekstrapuzzlet jätän suosiolla yrittämättä, kun puuduttaa kömpelöllä fysiikalla temppuilu. Etenkin kun haluaisi tallentaa välillä jossain. Suoraviivaisempana tuo toimii hyvin. 2 tuntia putkeen room scalena tahtoo vielä nykykalustolla olla turhan pitkä kertarupeama naama suljetussa tilassa seisoskellen. Siinä ei jaksa kovin mutkikasta puzzlea ruveta miettimään. Laitan pelin jäihin, kunnes tulee toimiva kenttätallennusjärjestelmä. Ja pystyisipä käsillä vetämään ukon jotenkin tasojen päälle. Nyt hieman turhauttaa, kun kroppa roikkuu alaspäin eikä ukkoa edes saa yrittämään ylemmälle tasolle nousua, kun käsillä yrittää vetää ukon ylös.
Itsekkin pidin Boneworksia tovin jäissä juuri tuon Streetsin pitkän keston vuoksi. Muutama päivä sitten kaivoin naftaliinista kävin ryntäilemässä Streetsin loppuun. Vinkkinä kannattaa napata se keltainen avain takaisin mukaan ensimmäisen käyttökerran jällkeen, sille löytyy käyttöä uudelleen kentän loppuosiossa, ei pakollinen mutta saa yhden extra oven auki.Alkoi jo kyllästyttämään Boneworks kun 2 tuntia seikkailin Streetsissä eikä loppua näy. Ne ekstrapuzzlet jätän suosiolla yrittämättä, kun puuduttaa kömpelöllä fysiikalla temppuilu. Etenkin kun haluaisi tallentaa välillä jossain. Suoraviivaisempana tuo toimii hyvin. 2 tuntia putkeen room scalena tahtoo vielä nykykalustolla olla turhan pitkä kertarupeama naama suljetussa tilassa seisoskellen. Siinä ei jaksa kovin mutkikasta puzzlea ruveta miettimään. Laitan pelin jäihin, kunnes tulee toimiva kenttätallennusjärjestelmä. Ja pystyisipä käsillä vetämään ukon jotenkin tasojen päälle. Nyt hieman turhauttaa, kun kroppa roikkuu alaspäin eikä ukkoa edes saa yrittämään ylemmälle tasolle nousua, kun käsillä yrittää vetää ukon ylös.
Kiitos vinkistä! Oliko sen huoneen jälkeen seuraavassa huoneessa hissi ja seinäkiipeilyä tai lautojen asettamista sillaksi? Siinä kohtaa loppui toisesta ohjaimesta paristo ja muutenkin uuvutti, niin painuin nukkumaan.Itsekkin pidin Boneworksia tovin jäissä juuri tuon Streetsin pitkän keston vuoksi. Muutama päivä sitten kaivoin naftaliinista kävin ryntäilemässä Streetsin loppuun. Vinkkinä kannattaa napata se keltainen avain takaisin mukaan ensimmäisen käyttökerran jällkeen, sille löytyy käyttöä uudelleen kentän loppuosiossa, ei pakollinen mutta saa yhden extra oven auki.
Yritin sitä kyykkyäkin, mutta en vissiin tarpeeksi. Yritetään uudestaan sitten!Se ylös veto onnistuu kunhan vedät samaan aikaan kyykky napilla jalat ylös, jos ei siltikään meinaa mennä ni säädä sitä sun kropan korkeutta asetuksissa numerolla tai parilla ylös tai alas ni pitäis mennä sen jälkeen.
Jalat tatilla kyykkyyn ja vedät kädet kropan taakse; kun mekanismin kerran hoksaa niin se alkaa käydä aika luonnostaan ja sitä myöten helpottaa monen kohdan pelaamista.Yritin sitä kyykkyäkin, mutta en vissiin tarpeeksi. Yritetään uudestaan sitten!
Nyt hieman turhauttaa, kun kroppa roikkuu alaspäin eikä ukkoa edes saa yrittämään ylemmälle tasolle nousua, kun käsillä yrittää vetää ukon ylös.
Meni kanssa kauan ennen kuin tuon hiffasi. Ennen sitä ajatteli et tää tyyppi on ku se Family Guyn poliisikaveri Joe.Se ylös veto onnistuu kunhan vedät samaan aikaan kyykky napilla jalat ylös, jos ei siltikään meinaa mennä ni säädä sitä sun kropan korkeutta asetuksissa numerolla tai parilla ylös tai alas ni pitäis mennä sen jälkeen.
Kyykkyyn pääsee, kun muokkaa ini-tiedostoa: Crouching Hotfix Released For The Walking Dead: Saints & SinnersEipä tullut edes aloitettua kunnolla saint & sinnerssiä.
Jotenkin kamalan tönkköä tuo liikkuminen, helvetin raskaat kädet ja kyykkyyn ei pääse kyykistymällä.
Aseen paino oli ihan ok, mutta luonnottoman painavan tuntuiset kädet pilas immersion. Olo oli kuin huonolla marionettioperaatorilla.
Mitä hemmettiä. Onko tuohon siis jotrnkim mallinnettu käsille joku lisämassa vai...Eipä tullut edes aloitettua kunnolla saint & sinnerssiä.
Jotenkin kamalan tönkköä tuo liikkuminen, helvetin raskaat kädet ja kyykkyyn ei pääse kyykistymällä.
Aseen paino oli ihan ok, mutta luonnottoman painavan tuntuiset kädet pilas immersion. Olo oli kuin huonolla marionettioperaatorilla.
Varmaan viive se yleisin "massan" fiilikseen käytetty konsti. Eli nostat käden RL nopsaan ja pelissä aavistuksen viivellä tulee perässä virtuaalikädet.Mitä hemmettiä. Onko tuohon siis jotrnkim mallinnettu käsille joku lisämassa vai...
Joo kyllä minä sen tiedän, että viivellää se tehdään, mutta eihän tuossa ole mitään järkeä lisätä sitä massaa/viivettä, jos virtuaalilmaailman käsissä ei ole mitään...Varmaan viive se yleisin "massan" fiilikseen käytetty konsti. Eli nostat käden RL nopsaan ja pelissä aavistuksen viivellä tulee perässä virtuaalikädet.
Joo ei tuossa tapauksessa, tuo kuulostaa just siltä miltä tuntuu pelata paskalla latenssilla langattomasti Questilla.Joo kyllä minä sen tiedän, että viivellää se tehdään, mutta eihän tuossa ole mitään järkeä lisätä sitä massaa/viivettä, jos virtuaalilmaailman käsissä ei ole mitään...