VR-pelit

No Mans Sky PC vai PSVR? PC versiossa kuulemma ongelmia? PSVR olisi paremmin toimiva vaikka huonompi grafiikka?

Hmm jaa-a taitaa olla yleisesti aika harvassa PC-pelit, joissa ei kellään olisi mitään ongelmia :think:

On aika montaa eri headsettia ja konekokoonpanoa, puhumattakaan softasta. Itsellä on ainakin pari kaveria, joilla on ollu koko ajan kellossa paljon pelitunteja tuolle pelille VR-päivityksen jälkeen, joten ilmeisesti toimii. Molemmilla Rift S. Kai se PC:lläkin toimii tehojen osalta ongelmitta, jos lyö grafiikat sinne PSVR tasolle. Itse pelin bugien ja parannusten osalta olen ymmärtänyt asian olevan toisin päin eli PSVR kanssa on saanut odottaa korjauksia pitkäänkin, kun PC:llä saanut ne melkein heti käyttöön.
 
No Mans Sky PC vai PSVR? PC versiossa kuulemma ongelmia? PSVR olisi paremmin toimiva vaikka huonompi grafiikka?

Molemmat löytyy ja molemmissa on plussat sekä miinukset.

PSVR versio on helppo, ei tarvi säätää. Mutta grafiikka on paljon karkeampaa kuin tehokkaalla tietokoneella. Yllätyin alkuun miten karkea grafiikka oli, mutta parani jonkin verran päivitysten myötä. Tracking ja ohjaimet toimii omasta mielestäni aivan hyvin.

PC versiossa grafiikka pääsee loistoonsa, mutta vaatii 2080Ti tason rautaa jos meinaa saada medium asetuksia paremmat grafiikat. Low/Medium asetuksillakin tarkempi kuva kuin pleikkarilla, koska suurempi resoluutio. Ei kovin hyvin optimoitu. Tracking ja ohjaimet toimii Oculuksella ja Vivellä suoraan, muilla pienellä säädöllä. F-Securen virustutkan kanssa piti laittaa No Mans Sky exe poikkeuslistalle, muuten blokkasi pelin käynnistymisen.

Olen huomannut että PC versiolla tulee pelattua enemmän kuin PSVR:llä.
 
Oculus quest pelit alessa, tai suurinosa. Sitten pelejä mitä itse suosittelen questille. On muitakin hyviä, mutta näillä eniten peliaikaa meillä.

Espire 1 (isoimmat bugit korjattu ja työtä tekevät paljon pelin eteen jatkossakin)
-

Path of the warrior (arcade mättöä, multiplayer tulossa).
-

Gadgeteer (kivaa pikku näpertelyä, istuvaltaan pelattavissa).
-

Time stall (aika pysähtyy, pitää pelastaa kapteeni jne.)
 
Nyt on vihoin saatu Index tulille. Meni lopulta pukinkonttiin, ku ei millään ehtiny ennen joulua asennella. On tää VR-aika huikea kokemus VR-nyypälle. Varsinkin lentely ja korkeat paikat on ihan huikeen tuntusia. Ei vaan uskalla hyåätä alas millään, vaikka tietää, että seisoo lattialla... :rofl:

Serius Sam oli kanssa aika mieleton kokemus, syliin tunkevien möllien kanssa. :tup::D


INDEX:n hommaajat huomio!
Kaikki Aura syncit ja iCue ym. RGB ohjaus softat kannattaa sitten ottaa pois päältä VR-käytön ajaksi. Aiheuttaa meinaan ihan jäätävää mikrostutteria INDEX:illä, jos ko. softat käynnissä. Meinas palaa aluksi totaalisesti käämit, kunnes googlaamalla satuin törmäämään tuohon fixiin.
 
Viimeksi muokattu:
Nyt on vihoin saatu Index tulille. Meni lopulta pukinkonttiin, ku ei millään ehtiny ennen joulua asennella. On tää VR-aika huikea kokemus VR-nyypälle. Varsinkin lentely ja korkeat paikat on ihan huikeen tuntusia. Ei vaan uskalla hyåätä alas millään, vaikka tietää, että seisoo lattialla... :rofl:

Serius Sam oli kanssa aika mieleton kokemus, syliin tunkevien möllien kanssa. :tup::D


INDEX:n hommaajat huomio!
Kaikki Aura syncit ja iCue ym. RGB ohjaus softat pitää sitten ottaa pois päältä VR-käytön ajaksi. Aiheuttaa meinaan ihan jäätävää mikrostutteria INDEX:illä, jos ko. softat käynnissä. Meinas palaa aluksi totaalisesti käämit, kunnes googlaamalla satuin törmäämään tuohon fixiin.

Minulla ei kyllä ole mitään stutterointia, vaikka iCue ja Thermaltaken rgb-softa ovat päällä - ainoastaan Asgard's Wrath nykii ja jökkii välillä, mutta se ei taida vaan toimia sulavasti ReViven kautta.
 
Minulla ei kyllä ole mitään stutterointia, vaikka iCue ja Thermaltaken rgb-softa ovat päällä - ainoastaan Asgard's Wrath nykii ja jökkii välillä, mutta se ei taida vaan toimia sulavasti ReViven kautta.


Joo se voi toki olla pelkästään toi Asuksen Aura Sync myös. Pitää huomenna tesmailla, riittääkö pelkästään Aura syncin päältä pois otto.
 
Pavlov VR:n hommasin eilen kun oli -40% steamissa. Peli on lyhyesti sanottuna CS VR.
Eilen tuli tuli pikaset 7h testit kokeeltua ja tykkäsin vaikka ei CS ole ollut ikinä mun juttu.

Eli juu kannattaa testata kun on vielä alennuksessa.
 
Pavlov VR:n hommasin eilen kun oli -40% steamissa. Peli on lyhyesti sanottuna CS VR.
Eilen tuli tuli pikaset 7h testit kokeeltua ja tykkäsin vaikka ei CS ole ollut ikinä mun juttu.

Eli juu kannattaa testata kun on vielä alennuksessa.
Hyvä peli tuo on, mutta orkkis Riftiläisten CV1 kannattaa huomata että tämä (ja muut samankaltaiset) käytännössä vaativat kolme sensoria. Tulee väkisinkin liikaa katvealueita kahdella sensorilla.
 
Jeb tämän huomasin + mieluiten oculuksen kaapli kattoon tässä pelissä.
 
Hyvä peli tuo on, mutta orkkis Riftiläisten CV1 kannattaa huomata että tämä (ja muut samankaltaiset) käytännössä vaativat kolme sensoria. Tulee väkisinkin liikaa katvealueita kahdella sensorilla.

No jos sensorit asentaa ylös katon rajaan vastakkaisiin kulmiin, niin ei kyllä tule katveita, jos ei koko ajan kädet pystyssä pyöri ympäriinsä.

Vai onko tuossa vanhassa riftissä niin onnettomat nuo sensorit?
 
Nyt sensorit melkein katon rajassa ja huomattavasti parempi:tup: Vielä piuha kattoon niin on muuten aika hyvä.


Edit. Taidan tehdä makkarista (5mx5m) vr pelihuoneen. Voi siinä olla joku
baari hoito sitten ihmeissään kun vekottimet seinillä ja oculukset roikkuu katossa.
 
Viimeksi muokattu:
No jos sensorit asentaa ylös katon rajaan vastakkaisiin kulmiin, niin ei kyllä tule katveita, jos ei koko ajan kädet pystyssä pyöri ympäriinsä.

Vai onko tuossa vanhassa riftissä niin onnettomat nuo sensorit?
Rynkkyä pidellessä tulee lähes väkisin kuollut kulma rintakehän lähellä olevalle ohjaimelle. Toinen käsi peittää ohjaimen todella helposti.
 
Pelasin fisherman's talen quest:lla. pc link:lla quest pc:een kiinni ja peli steam:sta. Hyvä idea oli fisherman's tale:ssa ja paikoitellen aika siistikin, mutta ei täyden hinnan väärti. Jotenkin tuntui, että paljon enemmänkin olisi ollut revittävissä irti ideasta, mutta puzzlet jäivät toistamaan itseänsä aika nopeasti ja tarinakin jäi ohueksi.
 
Viimeksi muokattu:
Pelasin fisherman's talen quest:lla. pc link:lla quest:pc:een kiinni ja peli steam:sta. Hyvä idea oli fisherman's tale:ssa ja paikoitellen aika siistikin, mutta ei täyden hinnan väärti. Jotenkin tuntui, että paljon enemmänkin olisi ollut revittävissä irti ideasta, mutta puzzlet jäivät toistamaan itseänsä aika nopeasti ja tarinakin jäi ohueksi.
Kannattaa kokeilla Shadow Pointtia Questilla, siinä on paljon enemmän pelattavaa (puzzleja) ja tarinaa. Alku on super helppoa mutta myöhemmät kentät menee aika vaikeiksi. Pelissä on myös aika helppo vahingossa ohittaa kenttiä joten tarkkana saa olla.

Linkin kautta sitten Talos Principle ja Xing on tosi pitkiä.
 
Steamin aleista löytyi Budget Cuts kuudella eurolla ja siihen hintaan tämä kyllä antaa rahalle vastinetta.

Pelissä hiippaillaan toimistoympäristössä ja vältellään (tai tuhotaan) vartijarobotteja. Tilaa tätä pelatessa kannattaa olla, huomasin 2x3 m pelialue on yhtäkkiä pieni kun vartijarobotti huomaa pelaajan ja paniikki iskee. :D

Steamissa on tälle ilmainen parinkymmenen minuutin mittainen demo mutta se on varhainen build ja eroaa paikoin merkittävästi lopullisesta pelistä. Idean ja pelimekaniikan saa kuitenkin hyvin selville.
 
Nyt tullut pelailtua muutamia tunteja BoneWorksia. Onhan toi kyllä ihan huikea leikkikenttä, vaikka tarinaa tms. ei ole nimeksikään. Toki Full Body fysiikoissa on omat ongelmansa, mutta ei ole ainakaan omaa peli-iloa hirveästi vesittäneet.

Toi free locomotion on kyllä immersiivsempää, kun teleporttailu, mutta pahoinvointia se kyllä aiheuttaa. Itse pystyn ehkä 45 - 60 min pelaamaan, ennen ku huono olo iskee. Olis kyllä kiva saada tohon BoneWorksiin rinnalle teleporttailu myös. Voisi pidemmät taipaleet teleporttailla ja sitten aina halutessaa voisi vapaasti käpytellä, niin vähentäisi tuota pahoinvointia.

Vader Immortal I-osa tuli myös hommailtua. Aika pirun upea kokea Star Wars VR-maailmassa, kun vielä noin laadukkaasti toteutettu. Kyllä oli aika jännä tunne, kun Vader seisoo nenän edessä yli päätä pidempänä... :nb: Pitää jossain välissä hommata nuo II ja III osat myös.


PS:
Juu näyttää olevan se Asuksen Aura Sync yksin syyllinen VR:n microstutteriin INDEX:n kanssa. iCue ei aiheuta ongelmia. Aura Synciäkin voi pitää päällä, jos pitää valot staattisena.
 
Asgard's Wrath nykii ja jökkii välillä, mutta se ei taida vaan toimia sulavasti ReViven kautta.

Juu tuolla Revive Compatibility listauksessakin mainuittu nuo suorituskykyongelmat ReViven kautta pelattaessa. Suosittelee pudottamaan asetukset Oculus Riftin tasolle.

LibreVR/Revive

"For performance issues, limit graphical settings to have a similar experience to Oculus Rift"
 
Vihdoin ja viimein pääsi vr:än makuun kun posti toi Oculus questin. Ensimaistiaiset on reilu parin vuoden takaa kaverin htc vivellä duck seasonii pelaten. Vaikka tuota vr:llä on hieman gimmick tyylinen maine niin itselle tuo immersiivisyys oli jokseenki ainutlaatuinen kokemus mitä on himoinnu päästä lisää pelailee.

Koitin pitää odotukset silti maltillisena tuon questin tehot huomioiden mutta ihmeesti ne on vaan tuohon mobiiliratkaisuun saaneet pelejä optimoitua. Kunnollista pelikonettahan minulla ei näillä näkymin vielä toviin tule olemaan joten tähän on "tyytyminen". Toisaalta hienoa kun setin pystyy niin vaivatta ottaa käyttöön ja vielä täysin langattomasti. Mielenkiintoista seurailla mitä vr:än tulevaisuus pitää sisällään.
 
Vihdoin ja viimein pääsi vr:än makuun kun posti toi Oculus questin. Ensimaistiaiset on reilu parin vuoden takaa kaverin htc vivellä duck seasonii pelaten. Vaikka tuota vr:llä on hieman gimmick tyylinen maine niin itselle tuo immersiivisyys oli jokseenki ainutlaatuinen kokemus mitä on himoinnu päästä lisää pelailee.

Koitin pitää odotukset silti maltillisena tuon questin tehot huomioiden mutta ihmeesti ne on vaan tuohon mobiiliratkaisuun saaneet pelejä optimoitua. Kunnollista pelikonettahan minulla ei näillä näkymin vielä toviin tule olemaan joten tähän on "tyytyminen". Toisaalta hienoa kun setin pystyy niin vaivatta ottaa käyttöön ja vielä täysin langattomasti. Mielenkiintoista seurailla mitä vr:än tulevaisuus pitää sisällään.
Jos haluat uudelle Kyöstille ilmaista pelattavaa, niin lataa tietokoneelle SideQuest. Sen avulla saa parit ihan hyvät pelit ilmaiseksi (ja laillisesti). Listaan muutamat suosikit:
- Crisis VRigade, yksinpeli räiskintä missä suojan takaa yritetään saada rosvot hengiltä. Todella hiottu ilmaispeliksi, taitaa olla maksullinen Riftille, mutta hylätty jostain syystä Questin kaupasta.
- Pavlov, suositun VR kynärin beta on toistaiseksi vielä ilmainen, eli siis moninpeli taktinen ammuskelupeli.
- Tea for God, peli jossa liikutaan kävelemällä itse ja tuhotaan vihollisia. Peli osaa muodostaa kenttiä niin että se huijaa pelaajaa kävelemään siksakkia saatavilla olevan pelialueen sisällä, ilman että törmää sen rajoihin.
- Cubism, pieni puzzle peli. Yksi harvoista peleistä joka tukee sormiträkkäystä jotenkin järkevästi.

Linkki SideQuestiin, tuolla on myös ohjeet asennukseen: SideQuest

Muoks, nämä ovat siis Questin natiivipelejä, eivätkä vaadi tietokonetta muuten kuin asentamiseen Questille.
 
Viimeksi muokattu:
Jos haluat uudelle Kyöstille ilmaista pelattavaa, niin lataa tietokoneelle SideQuest. Sen avulla saa parit ihan hyvät pelit ilmaiseksi (ja laillisesti). Listaan muutamat suosikit:
- Crisis VRigade, yksinpeli räiskintä missä suojan takaa yritetään saada rosvot hengiltä. Todella hiottu ilmaispeliksi, taitaa olla maksullinen Riftille, mutta hylätty jostain syystä Questin kaupasta.
- Pavlov, suositun VR kynärin beta on toistaiseksi vielä ilmainen, eli siis moninpeli taktinen ammuskelupeli.
- Tea for God, peli jossa liikutaan kävelemällä itse ja tuhotaan vihollisia. Peli osaa muodostaa kenttiä niin että se huijaa pelaajaa kävelemään siksakkia saatavilla olevan pelialueen sisällä, ilman että törmää sen rajoihin.
- Cubism, pieni puzzle peli. Yksi harvoista peleistä joka tukee sormiträkkäystä jotenkin järkevästi.

Linkki SideQuestiin, tuolla on myös ohjeet asennukseen: SideQuest
Mistä tuon ilmaisen Pavlovin saa? Itse ostin Steamista Early Accessista. Tällä hetkellä maksaa 20,99€.
Pavlov VR on Steam
 
Pavlov shack(ennen nimi oli pavlov lite) pitäisi tulla oculus storeen Questille alkuvuoden puolella.

Kehittäjällä oli ongelmia saada partyt käyttöön jolloin voi liittyä kaverin kanssa yhteen ja mennä pelaamaan niin siksi ei ehtinyt joulukuussa.
 
Kiitos vinkistä. Pavlov tulikin tosiaan jo tuossa latailtua ja siellä onkin jo muutama tovi keretty viettää. Muuhun sidequest tarjontaan en ole kerennyt vielä tutustuu kun nykysissäkin riittää vielä tekemistä. :)

Olikohan tuolla Pavlovilla tarkoitus jäädä ilmaiseksi ? Mielellään tuosta vähän maksaisikin jos se toisi mukanaas enemmän karttoja vai onkohan tuo oculus quest sen verta rajottunut tehojees puolesta että peli tarviikin jättää hieman minimalistisemmaksi ?
 
Kiitos vinkistä. Pavlov tulikin tosiaan jo tuossa latailtua ja siellä onkin jo muutama tovi keretty viettää. Muuhun sidequest tarjontaan en ole kerennyt vielä tutustuu kun nykysissäkin riittää vielä tekemistä. :)

Olikohan tuolla Pavlovilla tarkoitus jäädä ilmaiseksi ? Mielellään tuosta vähän maksaisikin jos se toisi mukanaas enemmän karttoja vai onkohan tuo oculus quest sen verta rajottunut tehojees puolesta että peli tarviikin jättää hieman minimalistisemmaksi ?

Kolmannen osapuoluen karttoja yms ei tule ja versio on karsitumpi.

Kehittäjä rahoittaa pelin skineillä mutta ilmeisesti ei tule olemaan p2w.
 
Xing: The Land Beyond

12 tuntia on VR-pelille aika hyvä pituus, mutta VR onkin tässä vain lisävaruste ja peliä voi pelata ilmankin. VR-puoli toimii ihan hyvin, mutta välillä huomaa kyllä ettei Xingiä ole tehty se ensimmäisenä mielessä. Maisemat ovat kauas katsellessa suttuisia, teleportata ei voi ja VR:n mahdollisuuksia ei ole kunnolla hyödynnetty. VR tarjoaa silti hyvää immersiota ja muutamat huikeat näkymät.

Itse peli? Ensimmäisen persoonan pulmanratkontaa, joka perustuu ympäristön säätelyyn. Pulmat vaativat turhan usein edestakaisin ramppaamista hitaalla kävelynopeudella ja tarkkaa tasohyppelyä. Vaikeustaso on melko helppo, mutta mukaan mahtuu muutama hieno ja hankala ongelma, jota sai miettiä tosissaan. Tarina on pelitarinaksikin keskinkertainen, mutta siinä on selvästi yritystä. Xing haluaisi olla filosofinen ja tarjoilee jatkuvana virtana mietelauseita, jotka eivät ole läheskään niin fiksuja kuin peli luulee. Yritys on silti tavallaan hellyyttävä ja indiepelille voi antaa pari säälipistettä.
 
Tarvitsen jeesiä ett miten Borderlands 2 vr pelissä tapahtuu peli tilanteen tallentaminen. Todella ärsyttävä kun rupee pelaamaan ja täytyy aloittaa sen kentän alusta johon on edennyt siihen asti. Vai onko pelissä automaatti tallennus ? ei ainakaan mulla toimi, joskus sininen kuvake vilahtaa näytöllä. Kysessä psvr.
 
Tarkennus asiaan. tuota talletus mahdollisuutta ei löydy Aim Controller ohjaimen valikoista. Dual shock ohjaimella peliä lopettaessa tulee mahdollisuus tallettaa ja lopettaa. Vaikka toimii noin niin seuraavan kerran pelin alkaessa on kuitenkin kentän alussa, eikä paikassa johon pelin talletti ja lopetti. Onko jossain luettelo tallenus pisteistä joista voi valita ?
 
Hetkeen ei ole tullut sitä pelattua, mutta taisi tosiaan aloittaa aina viimeisimmältä fast travelilta.
 
Asgard's Wrath muuttui huomattavasti mukavammaksi (ja loogisemmaksi), kun laittoi vaikeusasteen Mortal-tasolle; nyt vihollisen armor ottaa vahinkoa, kun siihen lyö. Enää pelkkä luukypärä ei aiheuta sitä, että vihollista saa mätkiä ympäri kehoa vaikka viikon, ellei lyö vasta odotettuaan tietyn ajan tietyn voimaiskun jälkeen.
 
Tuli tekaistua demoilua varten tuolla toisessa VR-ketjussa ohimennen mainittu speden spelien nopeustesti VR-muotoon viikonloppuna/alkuviikosta. Tuossa on korkeuden säätö eli voi pelata istuen, seisten tai säätää matalalle, niin että muksut pystyvät pelaamaan. Touchin vasemmalla menunapilla saa säädettyä muutamaa lisäasetusta. Tämä on tehty Questin Linkillä käyttäen Oculus SDK, joka kyllä tukee SteamVR, mutten kokeillut ja ei tietoa pelittääkö.

Otan tuon latauslinkin varmaan pois viikon tai parin päästä eli napatkaa ja koittakaa sitä ennen, jos on tarvetta korjailulle :)

-- snip --
 
Viimeksi muokattu:
Kohta julkaistavan Walking Deadin melee-taistelu näyttää ihanalta, mutta lieköhän meikäläiselle liian pelottava VR-peli :D Aseissa on myös massaa ja ne voivat jäädä tsombeihin kiinni.

 
Aloin pelaamaan hl2:ep ykköstä ja kiinnostaisi kyseinen peli pelata oculuksella läpi. Tvssä näkyy VR kuva ja träkkää lasejen liikettä mutta ei oculuksissa kuvaa:confused::confused:
 
Aloin pelaamaan hl2:ep ykköstä ja kiinnostaisi kyseinen peli pelata oculuksella läpi. Tvssä näkyy VR kuva ja träkkää lasejen liikettä mutta ei oculuksissa kuvaa:confused::confused:
Pitäisi varmaan vähän avata että minkä ohjeiden avulla tätä on yritetty, kun eihän kyseessä ole mikään VR peli alunperin.
 
Ihan pelin päävalikosta ACTIVE VIRTUAL REALITY- kohdasta. Tarkoitus olisi pelata näppis ja hiiri kombolla + lasit.
 
Ihan pelin päävalikosta ACTIVE VIRTUAL REALITY- kohdasta. Tarkoitus olisi pelata näppis ja hiiri kombolla + lasit.
Tälläisiä ohjeita on joskus jaettu:
  1. Go to (SteamVR > Devices > Direct Mode) and uncheck it.

  2. Enable the Beta Version of Half Life 2

  3. Add "-vr" to the launch options

  4. Go to Half life 2 settings and enable VR mode.
 
Varmaan auttaisi jos tuon saisi jotenkin SteamVR puolelta suoraan käyntiin ilman että se käynnistyisi ensin pannukakkumoodissa.
 
Tälläisiä ohjeita on joskus jaettu:
  1. Go to (SteamVR > Devices > Direct Mode) and uncheck it.

  2. Enable the Beta Version of Half Life 2

  3. Add "-vr" to the launch options

  4. Go to Half life 2 settings and enable VR mode.

Vissiin vanhat ohjeet kun ei löydy devicestä tota Direct Modea.

Varmaan auttaisi jos tuon saisi jotenkin SteamVR puolelta suoraan käyntiin ilman että se käynnistyisi ensin pannukakkumoodissa.

VR teatteri tilassa (vai mikä lie) saan päälle mutta kun silloin painaa ACTIVE VR niin krässää.

Voi elämä että voi olla vaikeaa:tdown: Onkohan tähän sitten mitään mielellään ilmaista ohjelmaa joka hoitaa asian?
 
Vissiin vanhat ohjeet kun ei löydy devicestä tota Direct Modea.
VR teatteri tilassa (vai mikä lie) saan päälle mutta kun silloin painaa ACTIVE VR niin krässää.
Voi olla tekemätön paikka. Toisaalta tuo on kuulemma kunnon oksusimulaattori, ajalta ennen mitään mukavuustoimintoja. Questilla voi sentään pelata HL1 ihan kivasti käsiträkkäyksineen päivineen :D
 
Joo jos nauttisi episodet sitten vaan lättynä että saa koko sarjan pureskeltua ennen alyxiä.
 
Tulipahan pelattua BoneWorks läpi. 22h sain tuohon kulumaan ja ei kyllästyttänyt missäön valheessa. Parissa kohtaa tuo simuloitu full body oli vähän tiellä, mutta ei mitenkään päässyt pelikokemusta vesittämään.

VR:ssä etenemistahti on ainakin itellä aika etanamainen vs normipelit. Ei tule mitään hinkua ravata hirveetä vauhtia eteenpäin ja hidas eteneminen tuntuu luonnolliselta.
 
Boneworksiin saisivat päivittää noita tallennuspisteitä vähän tiheämpään. Alkaa risomaan se Streets kentän tahkoaminen uudelleen ja uudelleen kun koskaan ei jaksa pelata niin pitkään että pääsisi seuraavalle tallennuspisteelle. Pisin veto tais olla joku 2h minkä jälkeen ei jaksanu enää, ja nyt koko peli makaa tuolla koskemattomana aikalailla vain tuon takia kun ei jaksa alkaa yrittämään uudelleen enää.
 
Boneworksiin saisivat päivittää noita tallennuspisteitä vähän tiheämpään. Alkaa risomaan se Streets kentän tahkoaminen uudelleen ja uudelleen kun koskaan ei jaksa pelata niin pitkään että pääsisi seuraavalle tallennuspisteelle. Pisin veto tais olla joku 2h minkä jälkeen ei jaksanu enää, ja nyt koko peli makaa tuolla koskemattomana aikalailla vain tuon takia kun ei jaksa alkaa yrittämään uudelleen enää.

Toi street on kyllä ihmeen pitkä pätkä ilman tallennuspistettä. Sen jälkeen tallennuspisteitä on onneksi tiuhempaan. Tai sille ainakin itsestä tuntui. Ittekkin vasta 3:lla yrittämällä kerkisin pelata streetin läpi.
 
Boneworksiin saisivat päivittää noita tallennuspisteitä vähän tiheämpään. Alkaa risomaan se Streets kentän tahkoaminen uudelleen ja uudelleen kun koskaan ei jaksa pelata niin pitkään että pääsisi seuraavalle tallennuspisteelle. Pisin veto tais olla joku 2h minkä jälkeen ei jaksanu enää, ja nyt koko peli makaa tuolla koskemattomana aikalailla vain tuon takia kun ei jaksa alkaa yrittämään uudelleen enää.
Itekkin alotin sen kolme kertaa, kolmannella siis läpi. Ei ottanut enää niin paljoa aikaa kun tiesi jo miten mennä, siinä ei enää jäänyt ihmettelemään kun kolmatta tuntia tahkoo samaa leveliä :D
 
Itekkin alotin sen kolme kertaa, kolmannella siis läpi. Ei ottanut enää niin paljoa aikaa kun tiesi jo miten mennä, siinä ei enää jäänyt ihmettelemään kun kolmatta tuntia tahkoo samaa leveliä :D

Mites tuo tallennus tapahtuu? Ostin tuon itsekin tänään ja hämyilin tutoriaalileveliä johonkin ekaan puzzleen asti, kunnes totesin kellon olevan liikaa ja lopetin.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
262 755
Viestejä
4 564 776
Jäsenet
75 016
Uusin jäsen
repXileS

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom