VR-pelit

Ja sen latausruudun tunnistaa jostain? Joudunko aloittamaan tutoriaalin alusta? Sen voi onneksi aika pitkälti juosta tuohon asti.
Kyllä niissä aika selkeä vaihto on. Ja valikosta voi kurkata scenet.
Tuto > museum > street...
Devi ilmotti kyl et ovat tekemässä checkpointteja vielä levuihin, mut ei vielä ole tullut.
 
Ja sen latausruudun tunnistaa jostain? Joudunko aloittamaan tutoriaalin alusta? Sen voi onneksi aika pitkälti juosta tuohon asti.

Siinä mennään yleensä semmosen portaalin läpi ja tulee erillinen latausruutu. Museun-->street siirtymä taisi olla ainoa poikkeus, missä ei menty tuommosen portaakin läpi. Ihan lopussa saatto olla kanssa joku siierymä ilman portaalia.
 
Siinä mennään yleensä semmosen portaalin läpi ja tulee erillinen latausruutu. Museun-->street siirtymä taisi olla ainoa poikkeus, missä ei menty tuommosen portaakin läpi. Ihan lopussa saatto olla kanssa joku siierymä ilman portaalia.
Joo, pääasiassa on just sininen portaali, mutta muistelin kans et ainakin museum->street ei ole.
Street levuun kannattaa (toistaiseksi) varata aikaa, jos haluaa läpäistä. Voi ottaa parikin tuntia...
 
Siinä mennään yleensä semmosen portaalin läpi ja tulee erillinen latausruutu. Museun-->street siirtymä taisi olla ainoa poikkeus, missä ei menty tuommosen portaakin läpi. Ihan lopussa saatto olla kanssa joku siierymä ilman portaalia.

No niin. Olen tainnut kertaalleen jonkin portaalin läpi kulkea, mutta lataus kesti varmaan alle sekunnin. Eli siinä oli varmaan kentän vaihto.
 
Garry's Modin avulla ilmeisesti toimii, ei tosin ole ilmainen (10€ Steamissa tällä hetkellä).



Minultapa tuo Garry's Mod löytyykin. En vaan ole ikinä keksinyt käyttöä. Ehkä tuota täytyy kokeilla. Vaikkakin pelasin ihan juuri tuon HL2-sarjan läpi.
 
Garry's Modin avulla ilmeisesti toimii, ei tosin ole ilmainen (10€ Steamissa tällä hetkellä).


Löytyy eli ei muuten jatku pelaaminen ennen kuin vr modi on asennettu!:tup: Monta kohtaa ollu jo episodessa missä veeärrää olisi kaivannut.
 
Huh huh. Tuli hommattua tuo Thrill Of the Fight nyrkkeilypeli. On meinaan aikaa kovaa reeniä. Pelasin 3 matsia (olisko niissä tullu yhteensä joku 6 erää) ja ihan puhki/hiestä märkänä. :D

Ja en ole mikään ihan rapakuntonen kuitenkaan, vaan käyn 2-3 kertaa viikossa hölkkäilemässä semmosia 5km lenkkejä ja vielä lihaskuntotreeniä päälle.

Toki oli pelityytli ehkä aika lyöntipainotteinen, joten vähän rauhallisemmalla lyöntifrekvenssillä jaksaisi varmasti vähän paremmin. :p

On kyllä pirun hyvä peli ja melko haastavakin. :)

Save 20% on The Thrill of the Fight - VR Boxing on Steam
 
Mukava kun on pelannut Boneworksin Streets tasoa tunnin ja sitten peli kaatuu. Ei muuta kuin alusta seuraavalla kerralla? Tuo Streets on ensimmäinen hauska taso, kun on vihdoin päässyt ohi puuduttavista tutoriaaleista.
 
Mukava kun on pelannut Boneworksin Streets tasoa tunnin ja sitten peli kaatuu. Ei muuta kuin alusta seuraavalla kerralla? Tuo Streets on ensimmäinen hauska taso, kun on vihdoin päässyt ohi puuduttavista tutoriaaleista.
Alusta, valitettavasti. Jännä, että ensimmäinen kunnon levu on noin pitkä. Ovat luvanneet tehdä checkpointeja, mutta ei tietoa koska tulee. Itellä ei ole kertaakaan kaatunut.
 
Alusta, valitettavasti. Jännä, että ensimmäinen kunnon levu on noin pitkä. Ovat luvanneet tehdä checkpointeja, mutta ei tietoa koska tulee. Itellä ei ole kertaakaan kaatunut.

Kaatuminen ei välttämättä liity niinkään Boneworksiin. Steam VR on muuttunut minulla viime viikkoina epävakaaksi ja kulkee muutenkin koko ajan vikasietotilassa. Taisin jossain välissä yrittää korjailla jotain koneen takkuilua poistamalla koko Steamin ja olisikohan uudelleenasennusten yhteydessä alkanut jonkinasteinen epävakaus. Pelit saattaa kaatua, kun painan WMR-ohjaimen tattia, josta pitäisi aueta Steam VR menu. Joskus kun sitä tiukemmassa tiimellyksessä painaa vahingossa.
 
Dirt Rally 2.0:aa tullut itse viimeaikoina pelailtua, jopa padilla aika helvetin huikea kokemus. Ratti ja polkimet kyllä jossain välissä hankittava.
Kannattaa hommata Assetto Corsa ratin ja polkimien kylkeen :)
Mukava ajella Ferrareilla ja muilla vehkeillä ja modeja peliin tehty 10k+
 
Onkos tuota uutta Walking Dead Saints & Sinners vielä kukaan kokeillut? Netissä jotain videoita katellu niin aika kuumottavalta vaikuttaa, eli kuinka ahdistavasta meiningistä on kyse verrattuna vaikka Arizona Sunshineen. Arizona Sunshinessä itselle oli kyllä aika iso kynnys saada pelattua se kammottava kaivoskenttä läpi. Jos koko WDSS on sitä luokkaa niin jää kyllä odottelemaan isompia alennusmyyntejä...
 
Tukee, mutta itse pelissä on VR toteutettu vähän kehnosti. VR astuu kuvioon mukaan vasta ajossa, eli valikot yms pitää näppäillä näytöllä.
Eipä tuossa nyt niin paljoa tarvitse valikoita surffata että sen kokisi häiritseväksi.
 
Onkos tuota uutta Walking Dead Saints & Sinners vielä kukaan kokeillut? Netissä jotain videoita katellu niin aika kuumottavalta vaikuttaa, eli kuinka ahdistavasta meiningistä on kyse verrattuna vaikka Arizona Sunshineen. Arizona Sunshinessä itselle oli kyllä aika iso kynnys saada pelattua se kammottava kaivoskenttä läpi. Jos koko WDSS on sitä luokkaa niin jää kyllä odottelemaan isompia alennusmyyntejä...

Pelasin kaivoskentän ensimmäisellä kertaa kimpassa, niin ei kammottanut lainkaan. En tiedä olisiko yksin kammottanut. En kokenut Arizona Sunshineä kuitenkaan missään vaiheessa kammottavana. Telkkarista on kyllä tullut Penumbrat, Amenesia, Soma, Alien Isolation ja muuta vastaavaa pelattua. VR puolella vaikka Duck Season on paljon ahdistavampi kuin Arizona enkä jump scare pelejä viitsi edes kokeilla.

Edit.
Pääpointti oli kuitenkin, että yhdessä pelatessa saa henkistä tukea pelikamusta.
 
Ei tuo nyt maailmaa kaada... 20eur Steamissa, löytyykö jostain vielä halvemmalla?
Just oli alessa rapealla vitosella.
Huono ajoitus :tdown:

Ratti on kyllä tähän jo erittäin suositeltava, alkaa olla jo simu.
 
Noh, hyvästä pelistä 20eur ei ole paha normihinnallakaan.. ostaahan porukka vuosittain Codit ja AC:t yms täyteen hintaan. :D

Hmm, saattaisin saada ratin och polkimet yhdeltä discordkaverilta halvalla. :) Niissä ei kuulemma ole H-vaihdelaatikkoa eikä kytkintä, mutta tämä ei varmaan ole kamala puute?
Ei sillee, mutta jos haluaa delsut päälle niin saa laittaa lähemmäs satasen pinoon.
Kyllähän tuo kannattanee testailla jollain halvemmalla, että kiinnostaako ratin vääntäminen. Jos alkaa kiinnostaa, niin parempaa on saatava.
H-kaaviolla ja kytkimellä ajelu on omasta mielestä ihan parasta :)
 
Autopelit VR:llä ja pädillä on kyllä todella luotaantyöntävä ajatus.
 
No siis, kyllähän sitä haluaisi lisää fiilistä vaikka Dirt Rally 2.0 VR:nä on helvetin jees jo padilla.. ;)
Pitäisi kanssa kaivaa naftaliinista taas rattiteline. Pitäisi vain hieman sitä vielä modata, että olisi miellyttävämpi.
Käytössä siis G27 + Wheelstand pro + toimistotuoli. Tuolia kun ei saa tarpeeksi alas, niin hieman liian korkealla vs setti.
PC2, DR2, AC ja ACC löytyy kirjastosta. Ja siis Indexillä ajelen, ei enää koskaan ruudulta.
 
Voin olla vähemmistössä, mutta pikaisen Dirt Rally 2.0:n testin perusteella ei VR tuo juuri mitään ajopeleihin. Siinähän tuijottaa samaan pisteeseen edessä jokseenkin kaukana, joten ei siitä kolmiulotteisuudesta / ympäröivästä maailmalla ole niin vaikutusta ajamisen tiimellyksessä. Sen sijaan VR tuo surkean kuvanlaadun ja epämukavuuden siitä että on potta päässä. En edes ottanut tässä huomioon sitä, että se voi vielä aiheuttaa voimakasta pahoinvointia. Paljon mielummin pelaan isolla normiruudulla.
 
Toisaalta taas kerrostalossa asuvana toistaiseksi todennut toimivaksi kun kolmelta aamuyöstä rallia pelannut.. :btooth:

Nii meinaaksä että se ratti pitää jotain ihme kakofoniaa? No ei pidä, se ei takuulla kuulu kerrostalossakaan yhtään mihkään.
Oma vanha sotaratsu DFGT pitää sitä normaalia pientä jurinaa ajon aikana mutta se ei takulla häiritse yhtään ketään, ei edes viereisessä huoneessa nukkuvaa vaimoa vaikka väliseinä on pelkkää lastulevyä.

Voin olla vähemmistössä, mutta pikaisen Dirt Rally 2.0:n testin perusteella ei VR tuo juuri mitään ajopeleihin.

Joo olet, todella.
 
Voin olla vähemmistössä, mutta pikaisen Dirt Rally 2.0:n testin perusteella ei VR tuo juuri mitään ajopeleihin. Siinähän tuijottaa samaan pisteeseen edessä jokseenkin kaukana, joten ei siitä kolmiulotteisuudesta / ympäröivästä maailmalla ole niin vaikutusta ajamisen tiimellyksessä. Sen sijaan VR tuo surkean kuvanlaadun ja epämukavuuden siitä että on potta päässä. En edes ottanut tässä huomioon sitä, että se voi vielä aiheuttaa voimakasta pahoinvointia. Paljon mielummin pelaan isolla normiruudulla.

Mielenkiintoinen näkemys. Millä silmikolla olet Dirttiä kokeillut? Ajaminen ja auton hallinta sekä ympäröivän tilan hahmottaminen suhteessa autoon silmikolla on ainakin minulle helpompaa ja olen enemmän yhtä auton kanssa kuin ruudulta pelatessa. Ainoastaan kuvan tarkkuudessa ruutu on parempi. Kolmen näytön setupilla varmaan myös fov olisi parempi, pl. ehkä Pimaxin suuremmat fov-asetukset. Kumpaakaan en ole kokeillut.
 
Ite en saanu kanssa Dirt 1.0 VR-kokeiluista irti mitään muuta, kun helvetinmoisen pahoinvoinnin. En tiedä, onko tuo Dirt 1:n vr-tuki jotenkin huono tms. mutta ainoa vr-peli tähän mennessä, missä meinannu laatta lentää. Pahoinvointi alkoi oikeastaa melkein välittömästi kun lähti liikkeelle. Sinänsä siellä olon tuntu oli toki aika vahva, mutta ei vaan pystynyt yhtään ajamaan. En ole uskaltanu mitään muuta VR:ää tukevaa autopeliä vielä ostaa tuon kokemuksen pohjalta.
 
Dirt Rally 1 VR toimii ainakin PS4 Pro:lla todella hyvin, ei aiheuta ainakaan itselle mitään oloja ja kaverikin pelasi täysin ongelmitta. Jos peli aiheuttaa heti pahoinvointia niin melko vaikea siitä on nauttia, varmaan siitä johtuu nuo joidenkin huonot kokemukset.

Mitä ahdistaviin peleihin tulee niin Resident Evil 7 on ollut kyllä pahin. Meni kauan aikaa että pystyi alkamaan kunnolla pelaamaan, sitten kun lähti sillä asenteella että kyseessä on pelkkä peli niin ei ollut pahempia ongelmia.
 
Ite en saanu kanssa Dirt 1.0 VR-kokeiluista irti mitään muuta, kun helvetinmoisen pahoinvoinnin. En tiedä, onko tuo Dirt 1:n vr-tuki jotenkin huono tms. mutta ainoa vr-peli tähän mennessä, missä meinannu laatta lentää. Pahoinvointi alkoi oikeastaa melkein välittömästi kun lähti liikkeelle. Sinänsä siellä olon tuntu oli toki aika vahva, mutta ei vaan pystynyt yhtään ajamaan. En ole uskaltanu mitään muuta VR:ää tukevaa autopeliä vielä ostaa tuon kokemuksen pohjalta.
Tuo on tosiaan pahin mitä itsellä on tullut vastaan. Melko kauan sai totutella että edes yhden EK:n pystyi ajaman. Jäi sittemmin ajelut pois, ei valitettavasti maksanut vaivaa vaikka hieno kokemus sinänsä olikin.
 
Dirtissä oli yksi kriittinen asetus mikä piti joko poistaa tai pistää päälle, horizon lock tjsp. Sen kun vaihtoi niin loppui pahoinvoinnit seinään ko. pelin kanssa.
 
Onkos tuota uutta Walking Dead Saints & Sinners vielä kukaan kokeillut? Netissä jotain videoita katellu niin aika kuumottavalta vaikuttaa, eli kuinka ahdistavasta meiningistä on kyse verrattuna vaikka Arizona Sunshineen. Arizona Sunshinessä itselle oli kyllä aika iso kynnys saada pelattua se kammottava kaivoskenttä läpi. Jos koko WDSS on sitä luokkaa niin jää kyllä odottelemaan isompia alennusmyyntejä...
Niille, jotka tykkää zombi-peleistä, tämä on varmasti huikea peli. Melee-taistelu tuntui tosi hyvältä, oli kiva mm. iskeä zombia ruuvimeisselillä takaraivoon :D Jännittävyydeltään astetta rankempi kuin Arizona Sunshine. En itse tykkää kauhusta, mutta kaksi ensimmäistä Metroa olen uskaltanut pelata läpi. Tätä pelasin puoli tuntia ja palautin, koska en ole zombi-pelien suurin ystävä ja tunnelma oli vähän liian kuumottava ja ankea. Olisin varmaan jatkanut pelaamista, jos värimaailma olisi ollut iloisempi ja meno huumoripitoisempaa.
 
Onkos tuota uutta Walking Dead Saints & Sinners vielä kukaan kokeillut? Netissä jotain videoita katellu niin aika kuumottavalta vaikuttaa, eli kuinka ahdistavasta meiningistä on kyse verrattuna vaikka Arizona Sunshineen. Arizona Sunshinessä itselle oli kyllä aika iso kynnys saada pelattua se kammottava kaivoskenttä läpi. Jos koko WDSS on sitä luokkaa niin jää kyllä odottelemaan isompia alennusmyyntejä...

Juuri äsken pelasin ensimmäiset 1,5h ja kyllä vaikutti paljon paremmalta mitä kuvista ja videoista sai irti.
Kuitenkin vielä ihan alussa menossa niin en tässä vielä sen enempää osaa sanoa, voisin kuitenkin arvella että on sen 30€ arvonen.
 
Juuri äsken pelasin ensimmäiset 1,5h ja kyllä vaikutti paljon paremmalta mitä kuvista ja videoista sai irti.
Kuitenkin vielä ihan alussa menossa niin en tässä vielä sen enempää osaa sanoa, voisin kuitenkin arvella että on sen 30€ arvonen.
Juu en minä sitä huonoksi epäilekkään, niin moni on sitä kehunut. Pelkään vain että se on vähän liiankin adrenaliinia pumppaava ja pelailen yleensä iltaisin ja haluaisin saada vielä samana yönä untakin. :oops:
 
Dirtissä oli yksi kriittinen asetus mikä piti joko poistaa tai pistää päälle, horizon lock tjsp. Sen kun vaihtoi niin loppui pahoinvoinnit seinään ko. pelin kanssa.

Onkos Dirt 2:ssa myös tämä asetus jossain? En ole vielä ehtinyt testata, mutta ykkösessä minunkin piti tuota käydä muuttamassa.
 
Alkoi jo kyllästyttämään Boneworks kun 2 tuntia seikkailin Streetsissä eikä loppua näy. Ne ekstrapuzzlet jätän suosiolla yrittämättä, kun puuduttaa kömpelöllä fysiikalla temppuilu. Etenkin kun haluaisi tallentaa välillä jossain. Suoraviivaisempana tuo toimii hyvin. 2 tuntia putkeen room scalena tahtoo vielä nykykalustolla olla turhan pitkä kertarupeama naama suljetussa tilassa seisoskellen. Siinä ei jaksa kovin mutkikasta puzzlea ruveta miettimään. Laitan pelin jäihin, kunnes tulee toimiva kenttätallennusjärjestelmä. Ja pystyisipä käsillä vetämään ukon jotenkin tasojen päälle. Nyt hieman turhauttaa, kun kroppa roikkuu alaspäin eikä ukkoa edes saa yrittämään ylemmälle tasolle nousua, kun käsillä yrittää vetää ukon ylös.
 
Alkoi jo kyllästyttämään Boneworks kun 2 tuntia seikkailin Streetsissä eikä loppua näy. Ne ekstrapuzzlet jätän suosiolla yrittämättä, kun puuduttaa kömpelöllä fysiikalla temppuilu. Etenkin kun haluaisi tallentaa välillä jossain. Suoraviivaisempana tuo toimii hyvin. 2 tuntia putkeen room scalena tahtoo vielä nykykalustolla olla turhan pitkä kertarupeama naama suljetussa tilassa seisoskellen. Siinä ei jaksa kovin mutkikasta puzzlea ruveta miettimään. Laitan pelin jäihin, kunnes tulee toimiva kenttätallennusjärjestelmä. Ja pystyisipä käsillä vetämään ukon jotenkin tasojen päälle. Nyt hieman turhauttaa, kun kroppa roikkuu alaspäin eikä ukkoa edes saa yrittämään ylemmälle tasolle nousua, kun käsillä yrittää vetää ukon ylös.

Se ylös veto onnistuu kunhan vedät samaan aikaan kyykky napilla jalat ylös, jos ei siltikään meinaa mennä ni säädä sitä sun kropan korkeutta asetuksissa numerolla tai parilla ylös tai alas ni pitäis mennä sen jälkeen.
 
Alkoi jo kyllästyttämään Boneworks kun 2 tuntia seikkailin Streetsissä eikä loppua näy. Ne ekstrapuzzlet jätän suosiolla yrittämättä, kun puuduttaa kömpelöllä fysiikalla temppuilu. Etenkin kun haluaisi tallentaa välillä jossain. Suoraviivaisempana tuo toimii hyvin. 2 tuntia putkeen room scalena tahtoo vielä nykykalustolla olla turhan pitkä kertarupeama naama suljetussa tilassa seisoskellen. Siinä ei jaksa kovin mutkikasta puzzlea ruveta miettimään. Laitan pelin jäihin, kunnes tulee toimiva kenttätallennusjärjestelmä. Ja pystyisipä käsillä vetämään ukon jotenkin tasojen päälle. Nyt hieman turhauttaa, kun kroppa roikkuu alaspäin eikä ukkoa edes saa yrittämään ylemmälle tasolle nousua, kun käsillä yrittää vetää ukon ylös.

Itsekkin pidin Boneworksia tovin jäissä juuri tuon Streetsin pitkän keston vuoksi. Muutama päivä sitten kaivoin naftaliinista kävin ryntäilemässä Streetsin loppuun. Vinkkinä kannattaa napata se keltainen avain takaisin mukaan ensimmäisen käyttökerran jällkeen, sille löytyy käyttöä uudelleen kentän loppuosiossa, ei pakollinen mutta saa yhden extra oven auki.
 
Itsekkin pidin Boneworksia tovin jäissä juuri tuon Streetsin pitkän keston vuoksi. Muutama päivä sitten kaivoin naftaliinista kävin ryntäilemässä Streetsin loppuun. Vinkkinä kannattaa napata se keltainen avain takaisin mukaan ensimmäisen käyttökerran jällkeen, sille löytyy käyttöä uudelleen kentän loppuosiossa, ei pakollinen mutta saa yhden extra oven auki.

Kiitos vinkistä! Oliko sen huoneen jälkeen seuraavassa huoneessa hissi ja seinäkiipeilyä tai lautojen asettamista sillaksi? Siinä kohtaa loppui toisesta ohjaimesta paristo ja muutenkin uuvutti, niin painuin nukkumaan.
 
Se ylös veto onnistuu kunhan vedät samaan aikaan kyykky napilla jalat ylös, jos ei siltikään meinaa mennä ni säädä sitä sun kropan korkeutta asetuksissa numerolla tai parilla ylös tai alas ni pitäis mennä sen jälkeen.

Yritin sitä kyykkyäkin, mutta en vissiin tarpeeksi. Yritetään uudestaan sitten!

Edit.
Nyt onnistui kyykky. Pääsin myös Streetsin läpi.

Edit.
Meni seuraava kenttä ensimmäisellä yrittämällä, mutta hiukan hermostutti, kun kello alkoi lähestyä puolta yötä ja aamulla työt. Lopettaa ei halunnut, ettei tarvitse aloittaa alusta. Enää en aloita uutta kenttää ennen vapaata tallennusta tai tiheämpiä tallennuspisteitä.
 
Viimeksi muokattu:
Nyt hieman turhauttaa, kun kroppa roikkuu alaspäin eikä ukkoa edes saa yrittämään ylemmälle tasolle nousua, kun käsillä yrittää vetää ukon ylös.

Se ylös veto onnistuu kunhan vedät samaan aikaan kyykky napilla jalat ylös, jos ei siltikään meinaa mennä ni säädä sitä sun kropan korkeutta asetuksissa numerolla tai parilla ylös tai alas ni pitäis mennä sen jälkeen.

Meni kanssa kauan ennen kuin tuon hiffasi. Ennen sitä ajatteli et tää tyyppi on ku se Family Guyn poliisikaveri Joe.
Huvittaa ku kiipee tikkaita ni jalat roikkuu vaan perässä :D
 
Eipä tullut edes aloitettua kunnolla saint & sinnerssiä.

Jotenkin kamalan tönkköä tuo liikkuminen, helvetin raskaat kädet ja kyykkyyn ei pääse kyykistymällä.

Aseen paino oli ihan ok, mutta luonnottoman painavan tuntuiset kädet pilas immersion. Olo oli kuin huonolla marionettioperaatorilla.
 
Onko kukaan ehtinyt vielä tätä VR-modia kokeilemaan? Voisi olla aika päräyttävä kokemus yhdistää VR ja RP-servu.

 
Eipä tullut edes aloitettua kunnolla saint & sinnerssiä.

Jotenkin kamalan tönkköä tuo liikkuminen, helvetin raskaat kädet ja kyykkyyn ei pääse kyykistymällä.

Aseen paino oli ihan ok, mutta luonnottoman painavan tuntuiset kädet pilas immersion. Olo oli kuin huonolla marionettioperaatorilla.

Mitä hemmettiä. Onko tuohon siis jotrnkim mallinnettu käsille joku lisämassa vai...
 
Varmaan viive se yleisin "massan" fiilikseen käytetty konsti. Eli nostat käden RL nopsaan ja pelissä aavistuksen viivellä tulee perässä virtuaalikädet.

Joo kyllä minä sen tiedän, että viivellää se tehdään, mutta eihän tuossa ole mitään järkeä lisätä sitä massaa/viivettä, jos virtuaalilmaailman käsissä ei ole mitään...
 
Joo kyllä minä sen tiedän, että viivellää se tehdään, mutta eihän tuossa ole mitään järkeä lisätä sitä massaa/viivettä, jos virtuaalilmaailman käsissä ei ole mitään...
Joo ei tuossa tapauksessa, tuo kuulostaa just siltä miltä tuntuu pelata paskalla latenssilla langattomasti Questilla.
 
Onko joku päässyt korkeanpaikankammosta (VR:ssä) eroon jollain ilveellä? Jos, niin miten?

Pelaisin mieluusti Sairentoa, mutta kun meinaan kaatua otsalleni aina kun tulee niitä isompia hyppyjä. Viime kesänä pakotin itseni pelaamaan tuota sen verran, että pääsin tutoriaalin läpi ja vähän matkaa tehtävää, mutta siinä vaiheessa kun pitää hypätä sieltä korkealta tasanteelta joku 5m hyppy alemmalle, niin meinaan kaatua joka kerta. Eilen koitin taas pitkästä aikaa ja jo pelkkä tutoriaalin alku toi niin elävästi mieleen sen kammottavan tippumisen tunteen, että jäi pelaamatta kokonaan.

Minkäänlaista pahoinvointia ei ole ikinä esiintynyt VR:ssä, mutta huimaus ja kammotus estävät tehokkaasti Sairenton pelaamisen. Pavlovissakin oli alkuun ongelmia. Tuntui siltä, että seison merirosvolaivan lankulla tai pilvenpiirtäjän katolla, eli polvet tärisivät, enkä ollut kykenevä edes seisomaan asiallisesti. Varsinkin portaissa kulkeminen tuntui varsin ikävältä, mutten kuitenkaan meinannut kaatuilla. Tuosta on nyt kuitenkin tullut päästyä jotenkin yli, mutten vieläkään ole uskaltanut esim. koittaa hypätä Datacentterin yläkerran ikkunasta alakertaan (mikäli se edes on mahdollista.)

Tuosta vaivasta olisi mukava päästä eroon ennen kuin Aerobots julkaistaan. Tuo näyttää videoiden perusteella mukavalta pelattavalta, mutta meininki näyttää myös siltä etten ole kykenevä pelaamaan sitä, kun kaatuilen varmaan istualtaankin.
 
Viimeksi muokattu:
Onko joku päässyt korkeanpaikankammosta (VR:ssä) eroon jollain ilveellä? Jos, niin miten?
Oma korkeanpaikankammo on aika lievä, mutta siedätyshoito auttoi. Kun tarpeeksi monta kertaa putoaa ja toteaa että eihän tämä sattunut, niin korkeat paikat ei enää ole niin pelottavia. Voi olla hyötyä jopa tosielämässä.

Jet Islandista oli minulle eniten apua. Alkupaniikkien jälkeen huimaus alkoi laantua ja menosta alkoi nauttia kunnolla. Toki on tarkoituskin, että kilometrien korkeudella maanpinnasta pupu on pikkaisen pöksyssä. Aloittelijalle peli voi olla silti liian hurja.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 536
Viestejä
4 499 334
Jäsenet
74 216
Uusin jäsen
TTeuras

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom