Nyt tarvittais enemmän tietävien apua ja jelppiä eli rohkeesti vaan kun en näistä tiiä mitään
Kummipojalle pitää tosiaan kasata tonnin pelikone, koppa, poweri ja näyttö siltä löytyy joten sisuskaluja vaan tarvii laittaa uusiksi. Kerkesin kehuskella että eiköhän me saaha uudella atamoonilla sille mukava kone kasaan ja olin suunnitellut paketti tyyliin rusina 5 3600 + msi:n 450 tomahawkki ja sitä rataa mutta eihän tätä betatestailua ja sekoilua taida uskaltaa sille puskea kun mun pitää sitten juosta sen luona sitä setvimässä jos ei toimi.... huoh
Joten rupesin sitten miettimään ja laskemaan mitä saisin aikaiseksi Inteliltä ja hätäratkaisu näyttäs tämmöseltä:
- 9600K proshopissa tarjouksessa 249€ eli about sama ku 3600X plus joku rupeli tuohon, toimiskohan se 30€ hera3 tjms
- Asus TUF Z390-PLUS GAMING on verkkiksessä vaan 129€. Tuossahan ois jopa m2 ssd:n jäähytyslätyskä ja koppatuuletin puhaltas siihen eikä ois näyttiksen ja prossun välissä.
Mutta kun tää vrm -hommeli on täyttä hepreaa mulle edelleen, ainoo mitä oppinu kun bulzoidi kehunu jotain tomahawkin lowside fettejä 2.8ohmia ja ripoja
Revikkaa ei löytyny muutaku allaoleva ja sielä oli jopa jotain kuviaki kun ymmärtäis... googgelin venäjästä suomeksi -käännös kaljan kera on tietenki viihyttävää
ja tää testi nyt löyty asuksen omilta sivuilta
Огляд і тестування материнської плати ASUS TUF Z390-PLUS GAMING: доплатити або заощадити?
Melkein tekis mieli oma sändyki vetästä tämmöseksi mutta tää rojekti eka.
Kummipoitsu ei sitten kellottele mutta tuo hintaero johonkin i9400:seen kannattais varmaan maksaa kun 9600k:ssa peruskello ja puusti varmaan korkeemmat.
Tämmöstä ropleemaa täällä muhii ja toi proshopin 249€ tarjoushinta vaan tämän viikonlopun niin pikainfo ois tervetullutta joten kiitos etukäteen