Youtube keskustelu

Youtube on alkanut näköjään valvomaan tarkemmin noita premium-tilauksia. Oli tullut viesti: "Your YouTube Premium membership was canceled because we believe the signup country of Argentina was inaccurate."

Koitin tilata uudelleen vpn:n kautta, mutta nyt maksutapana on ainoastaan luottokortti ja tarkastavat luottokorttiin liitetyn maan. Testattu ukraina ja vietnam, kummallakin sama herja OR_RECR_05

Vinkkejä tähän kenelläkään? Family tilaukselle olis tarvetta, mutta suomihinta on jäätävä, jotta ei ole mainoksia tv:ssä.
EDIT: Romanialla meni läpi, toki hinta on merkittävästi kalliimpi kuin argentiinassa (2,5€ vs 7,8€) mutta suomen 19€ on kyllä hirveä hinta...

Vieläköhän tuo Romania menisi läpi kun pitäisi Youtuben mukaan vaihtaa Turkin Tube joko Suomeen tai sitten loppuu Premium. Saako tuohon SmartTubeen liitettyä Google-tilin, jotta tilaukset säilyy? Harmi kun Liteä ei toistaiseksi saa, koska Spotifyn takia en tuota Music ominaisuutta tarvi.

Asensin eilen Samsung Browserin Android-puhelimeeni ja huomasin, että YouTubestani taisi tulla YouTube Premium.

Minulla on siis maksuton versio, käytössä AdGuard Mainosesto ja nyt kun Chrome-selainta en enää käytä, niin YouTubessa toimii myös taustatoisto Samsung-selaimella. Voin siis jatkaa videon kuuntelua, vaikka näyttö olisi kiinni. Periaatteessa voisi irtisanoa Spotifyn ja alkaa kuunnella musiikkia YouTubesta. Suosittelen kokeilemaan tätä selainta Samsungilta, jos haluaa YouTube Premiumiumin maksutta.

Ihan ei aukea miksi YouTube ei salli taustatoistoa omassa selaimessaan, mutta Samsungissa voin vaikka surffailla samalla ja kuunnella YouTubesta sisältöä.

Ihan ei aukea miksi YouTube ei salli taustatoistoa omassa selaimessaan, mutta Samsungissa voin vaikka surffailla samalla ja kuunnella YouTubesta sisältöä.
Eikös tuo toimi siinä ilmaisversiossakin?
"Aito" taustatoisto on sitä, että puhelimen voi laittaa lukitustilaan ja näytön pois päältä, ja toisto jatkuu silti.

Eikös tuo toimi siinä ilmaisversiossakin?
"Aito" taustatoisto on sitä, että puhelimen voi laittaa lukitustilaan ja näytön pois päältä, ja toisto jatkuu silti.
Mun mielestä ei toimi... kuin kannettavalla/PC:llä.

YouTuben sovellusta en käytä Androidissa, se on disabloitu. Tuon maksullisen Premiumin yksi etu on, että tosiaan sovellus on mainokseton ja pystyy laittamaan taustalle, eli lukitustilaan luurin. No, Chromessa se tekee puhelimessa samoin, lukuun ottamatta AdGuardin mainospoistoa. Kokeeksi disabloin Chromen ja asensin Play Kaupasta "Samsung Browserin", en tiedä saako sitä muuhun kuin Samsung-puhelimeen, sen lisäksi että mainokseton YouTube - voin surffailla kuunnellessa tai laittaa puhelimen lukitustilaan ja YouTube-toisto jatkuu silti. Minulla ei ole kokeilujaksoa tai Premiumia.

Tuohan on käytännössä kuin YouTube Premium, ainoastaan soittolistojen lataus ei toimi. Eilen kuuntelin YouTubesta podcastia siivotessa, puhelin lukittuna taskussa.

Ja siis nimenomaan Samsung Browserilla toimii tuo taustakuuntelu, ilman mitään Premium-härpäkkeitä. Ei muuta kuin asentelemaan.

Mie oon käyttäny AdGuard-sovellusta ja Brave-sovellusta yhtäaikaa.
Toimii youtube vaikka sulkee kännykän ruudun.

/offtopic:
brave-selaimella jos kirjoittaa: www.spotify.fi ja laittaa soimaan se kysyy silloin "widevine"-lisäosasta,
joka täytyy ottaa käyttöön, niin bravella voi kuunella spotifytä ilman spotify-sovelluksen avautumista.
...mutta jos menet googlen hakutuloksen kautta sivustolle: open.spotify.fi, silloin se avaa kännykästä spotify-sovelluksen.

Viimeksi muokattu:
Androidin Vivaldilla toimii Youtube-videoiden taustasoitto. Sen mainoestokin pääsääntöisesti toimii, mutta ei ihan aina.

Itse en tuota ominaisuutta kyllä juuri ikinä käytä, koska lähinnä tietokoneella videoita katselen. Matkalle lähtiessä päivitän puhelimen ReVancedin, jolla homma hoituu sujuvammin. Tai junamatkalle huonoin yhteyksin esim. Grayjay voi olla kiva, niin voi ladata videot puhelimeen ennakkoon.

Itse en tuota ominaisuutta kyllä juuri ikinä käytä, koska lähinnä tietokoneella videoita katselen.

No, itse en käytä puhelinta oikein mihinkään, kun tarkemmin mietin.
Olen kytkeny sen vain Windows-linkillä tietokoneeseen ja soitan headsetillä puhelut kotona tietokoneen kautta tai auton handsfreellä.
Suurin asia oikeastaan on käyttää puhelinta ABC-sovelluksella tankkaamisessa sekä pankkikorttina kaupoissa, ja näyttämään ilmoitukset älykellossa. Lisäksi se yhdistyy Android Autoon, jotta navigaattori ja Spotify alkavat soimaan.

Meni nyt hiukan ohi raiteen keskustelu, kun niin harvoin tulee youtubea loppuunsa kuunneltua puhelimella. Oikeastaan vain silloin jos on jokin podcastin-tyylinen video, missä kerrotaan tarinoita tai vastaavaa ja haluan mennä ulos kävelemään.

Statistiikka

Viestiketjuista
257 906
Jäsenet
74 028
Uusin jäsen
Karski85

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom