"In line with upcoming regulations, like the European Union’s Audiovisual Media Services Directive (AVMSD), we will also be introducing a new age verification step over the next few months. As part of this process some European users may be asked to provide additional proof of age when attempting to watch mature content. If our systems are unable to establish that a viewer is above the age of 18, we will request that they provide a valid ID or credit card to verify their age."
Today, we’re announcing a continuation of these efforts to live up to our regulatory obligations around the world and to provide age-appropriate experiences when people come to YouTube.
blog.youtube
Onkohan mulla sitten niin vanha ja käytetty tili että eivät sen takia ole pyytäneet vahvistamaan ikääni? Vai tuleeko toi portaittain ja kohta se sitten napsahtaa omallekin kohdalle? Entä pystyykö tuon ohittamaan käyttämällä VPN-palvelua?
Joined Aug 12, 2006. Heh, itse tilikin on 15 vuotta vanha.
En tiiä onko sillä merkitystä, että mulla on ollu joskus google account ja youtube account erikseen ja sitten joskus yhdistin ne, mutta pidän youtubessa eri nimeä ja se on kuitenkin oma tilinsä ja haluun pitää sen omana tilinä.
Ja jos meen youtuben accountin kautta kohtaan "View or change your Google Account settings" ja sieltä personal info, niin siellä ei ole edes basic infossa syntymäpäivä kohtaa.
Sit taas siinä accountissa mihin tää youtube account on yhdistetty on syntymäpäivä kohta.
Jos kattoisin youtubee sillä mun google accountilla mikä on yhdistetty siihen youtube accounttiin, niin luultavasti sillon ei tulis noita ikäkyselyitä, kun siellä basic infossa on kohta mihin voi laittaa iän.
Nyt pitäis vaan jotenkin keksiä miten siihen youtube accounttiin sais sinne basic infoon myös sen syntymäpäivän laitettua.
Jos nyt kukaan edes ymmärsi mitä tarkotan.
edit: tässä vielä google accountin basic info
ja tässä youtube accountin basic info
Enkä löydä mistään mistä voisin lisää youtube accounttiin sen iän.
edit2: No, kiersin tämän ongelman asentamalla tampermonkey lisäosan ja
https://github.com/zerodytrash/Simp...Simple-YouTube-Age-Restriction-Bypass.user.js hommelin siihen.