Miten sähköauton B-mode käytännössä toimii?
Pohdiskelen skenaariota, jossa B-modella lähestytään risteystä. Kaasujalan nostamalla auto hidastuisi liian vikkelästi, joten kevyellä kaasulla voi hallita lähestymisnopeutta. Mittaristo näyttää akun regeneroivan energiaa hidastuessa, joten säädetäänkö tällöin kaasulla vain jotenkin jarrun tehokkuutta vai syötetäänkö moottorille virtaa, jolloin kiihdytetään ja hidastetaan samanaikaisesti?
Pohdiskelen skenaariota, jossa B-modella lähestytään risteystä. Kaasujalan nostamalla auto hidastuisi liian vikkelästi, joten kevyellä kaasulla voi hallita lähestymisnopeutta. Mittaristo näyttää akun regeneroivan energiaa hidastuessa, joten säädetäänkö tällöin kaasulla vain jotenkin jarrun tehokkuutta vai syötetäänkö moottorille virtaa, jolloin kiihdytetään ja hidastetaan samanaikaisesti?