Ei kyllä ole ollenkaan sellainen fiilis, että nilkka on missään jännityksessä. Vähän kun sanoisi, että sinun niska on koko ajan jännityksessä, kun pääsi pysyy pystyssä. Se on ihan sama juttu. Kun siihen nopeasti tottuu, ei se enää ole missään jännityksessä.
Pitäähän sinun kaasupoljinta painaessasikin pitää nilkka "jännityksessä" jos ajat niin ettei vauhti jatkuvasti seilaa, ainoastaan vauhtia hidastaessa sen sijaan että nostat jalan ylös, siirrät jalkaa, ja painat jarrua, OPD:llä annat polkimen vaan tulla hieman ylös. Tai jos haluat hidastaa rullaamalla, niin jos on rullaus, otat varmaan jalan polkimelta kokonaan. Jos haluat hidastaa OPD-autolla "rullaamalla", niin otat vaan hitaaaaaasti jalkaa pois polkimelta. Se on yhtä oikeaa rullaamista kuin "rullaus"autoissa, joissa on kestomagneettimoottori. Ja ilman niskan ja nilkan jännitystä, kun siihen on tottunut.
Nyt kun ajaa autoilla jotka rullaa, on suorastaan käsittämätön olo, että näinkö sillä autolla ennen ajettiin. Kiihdytetään ensin vauhti ja sitten on paussi kun vaihdetaan poljinta, sitten hidastetaan, sitten taas vaihdetaan poljinta, että kiihdytetään. Sitten rullataan ja mietitään, että ah, nyt rullaan mahdollisimman pitkään (jotta päästäisiin edes lähelle parhaiden sähköautojen kulutuksia, joissa on sattumoisin OPD). Ja sitten taas tökitään jompaa kumpaa poljinta. Kyllä tämä on ainoastaan muutosvastarintaa, ei järkeä, tämä rullailun puolustelu.