Yleistä keskustelua autoista

Varmaan ihan ok jos ostaa itselle ja pitää kauan. Mihinkään liikkeeseen et tuota saa vaihdossa annettua, yleensä näyttävät jo kaukaa oven suuntaa jos sellaisen kanssa paikalle erehtyy :)
Kyllä niitä liikkeetkin vaihdossa ottaa. Ja tuon ikäisen sitten myyt vaikka itse huutokaupassa. Takuuvarmasti saat menemään järkihintaan.

Edit: Ikäisen -> Hintaisen.

Eri asia joku 30 000e perhevaihdokki.

Suurimmalta osin toki kosmeettisia vaivoja, turhauttavaa vaan jos itse vaihtaa uuden sivuvilkun tai peilin hajonneen tilalle ja innokas katsuri merkkaa siitä prosentit(olikohan 1,3 vai 2%):rolleyes:
Mun tietääkseni pakollisten varusteiden uusimisesta ei mene prosentteja. Niitähän saa uusia ja parantaa myös muutenkin ihan turvallisuuden nimissä.

Itsekin ajattelin tämän ostoa lähinnä siltä kantilta, että viiden vuoden päästä sen hinta ei todennäköisesti eroa juurikaan muista vastaavista, eli persnettoa vähemmän. Kävin tänään ajamassa autoa ja muuten tuntui ihan ookoolta, mutta veteli kiihdytyksissä todella pahasti ja reagoi tien kallistuksiin myös vahvasti. Todennäköisesti alustajumppaa pitäisi harrastella reilulla kädellä, tai sitten kori oli kiero ja hommalle ei voi mitään. Enpä tiedä, melutasoltaan ja mukavuudeltaan vanha ruosteinen paska tuntui tämän kanssa hyvinkin kilpailukykyiseltä, eli minkäänlaista omistamisen halua ei kyllä auto onnistunut aiheuttamaan. Rengasmeteliä oli jopa enemmän, kuin nykyisessä. Kyllä se vain niin taitaa olla, että fiilispuolen tyydyttäminen vaatii lompakon kaivamista syvemmältä.

Olisi kyllä tosi innokas katsastaja :rofl:

edit: taisit tarkoittaa jotain museoautoa?

Mun tietääkseni pakollisten varusteiden uusimisesta ei mene prosentteja. Niitähän saa uusia ja parantaa myös muutenkin ihan turvallisuuden nimissä.
Ei varmaan nykyään enää tule noista vilkuista jne prosentteja. Muistan joskus 2005 kun -93? nissan sunnyyn piti vaihtaa vilkku ja peili niin katsuri merkkasi ne otteeseen vaihdetuiksi osiksi. Pari muutakin autoa on ollut sen jälkeen jossa oli vastaavia merkintöjä otteessa. Tuntui jo silloinkin idioottimaiselta touhulta.

Statistiikka

Viestiketjuista
305 381
Jäsenet
82 670
Uusin jäsen
memumo

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom