Yleinen TV:n hankinta- & säätöketju

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 829
Tilasin philips pus 8808 tv:n Veikon koneesta ja tv toimi puolituntia, sammutin kaukosäätimestä ja parin tunni päästä piti laittaa päälle niin ei enään käynnistynyt. Pitäisikö pyytää uutta telkkaria ja viedä tämä liikkeeseen takaisin kun oli toimitus liikkeeseen, tämä olisi nopein konsti jos siihen suostuvat, huoltoon lähettely vie varmaan pitkänkin ajan... minkähän laisia käytäntöjä näissä tapauksissa on ollut?
Philipsin softat tuntuvat menevän hieman solmuun välillä ja siksi en niitä nykyisin enää kenellekään juuri suosittele, mutta kokeilehan tuulettaa töpseliä hetken aikaa josko virkoaisi.
 
Liittynyt
05.08.2020
Viestejä
21
Onhan siinä järkeä, jos haluaa huolettomasti käyttää televisiota seuraavat 5 vuotta, sillä kattaa kiinnipalamiset ja pikselivirheet lisäksi.
Hieman päältä 30€/vuosi ei kummoinen hinta ole.

Pitänee jälleen mainita tuo oma kokemus viime kesältä, kun juurikin Gigantin jatkotakuun turvin 3,5 vuotiaan LG C9:n paneeli tultiin kotiin vaihtamaan.
Paneelin saapumisessa kesti tovi, mutta muutoin kaikki sujui ilman vääntöä ja vänkäämistä.
Kyllä. Varsin kattavat edut ja selvät ehdot näytti sisältyvän takuuseen. Sitä mietinkin onko esimerkkejä tai kokemuksia siitä, että huoltoasiat on myös sujunut ongelmitta. Tämä oli hyvä kuulla. Toivottavaa toki olisi, ettei mitään vikoja ilmene :)
 
Liittynyt
17.12.2018
Viestejä
120
Philipsin softat tuntuvat menevän hieman solmuun välillä ja siksi en niitä nykyisin enää kenellekään juuri suosittele, mutta kokeilehan tuulettaa töpseliä hetken aikaa josko virkoaisi.
Tää on kyllä kokeiltu, kun yritin käynnistää kaukosäätimellä niin telkkarissa paloi vaalea ledi, sitten otin töpselin irti minuutin parin päästä laitoin takaisin niin sitten ei palanut mikään ledi eikä myöskään käynnistynyt.
 
Liittynyt
16.10.2018
Viestejä
485
Muita LG C3 (tai muiden LG WebOS töllöjen) omistajia, joilla Disney+ ja Max lakanneet toimimasta tässä hiljattain? Katalogeja pystyy kyllä selaamaan, mutta yrittäessä avata videon kumpikin suoratoistopalvelu antaa kutakuinkin tämän virheen: "Laitteesi kanssa ilmeni ongelma".

Kokeiltu sovellusten uudelleenasennusta, telkkarin virroista pois käyttämistä ja seuraavaksi ilmeisesti pitäisi nollata koko WebOS, mutta sitä en ole vielä viitsinyt tehdä, kun menee ikä ja terveys säätää kaikki töllön asetukset takaisin paikoilleen.

Ja molemmat palvelut toimivat kyllä muilla laitteilla!
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
253 187
Viestejä
4 408 187
Jäsenet
73 104
Uusin jäsen
kledju

Hinta.fi

Ylös Bottom