Yleinen TV:n hankinta- & säätöketju

Liittynyt
06.06.2020
Viestejä
925
Kuten yllä todettiin, tuo on täysin looginen paikka ja erittäin hyvä kun ei tarvitse koskaan katsoa kaukosäädintä perustoimintoja tehdessä kuten useita muita kaukosäätimiä, ohjekirjasta löytyy opas kaukosäätimen käyttöön jos ei itse osaa/löydä jotain toimintoa.
No ei se kauhean looginen ole kun missään muualla ei ole tullut vastaan. Guide-teksti tai kuvake ko.napin vieressä olisi sentään saattanut antaa jotain vinkkiä aiheesta, mutta sellaistakaan ei ole. Käytin sen puoli tuntia nappien läpikäynnin lisäksi juurikin tuohon ohjekirjaan, jossa ei kaukosäätimen käyttöön liittyen ollut mitään muuta kuin ohjeet sen parittamiseen.

Ymmärrän kyllä ajatuksen minimalismista, jolloin tärkeät toiminnot on helppo löytää. Siinä on kuitenkin neljä turhaa nappia Netflixille, Primelle, Disneylle ja Samsung TV:lle, jotka eivät ole likikään yhtä kovassa käytössä, viimeinen tuskin kenelläkään edes käytössä, jotka kuitenkin nekin löytyvät sieltä pimeässä ihan hienosti kun muita nappeja ei juuri ole. Mutta ei siinä, ihan asiallinen toiminto sinänsä, mutta paskasti vedetty ohjeistus Samsungilta.

Niin triviaaliin laitteeseen kuin tv ei pitäisi tarvita missään vaiheessa manuaalia, ja tässä tapauksessa se manuaalikin oli vesiperä. Samsungin paskaan käyttöliittymään on jo totuttu aiemmin, joten sikäli tämä pieni kukkanen oheislaitteissakaan nyt ei varsinaisesti yllättänyt. Itse vekotin on ensipuraisulla ihan hyvä ja kaukosäädinkin on tuo ohjeistus pl. hyvä (=>voi ohjata chromecastia, joka on omalla kohdallani se käyttöliittymä) vrt. ne vanhat hirvitykset, joten vielä mennään plussan puolella.
 
Liittynyt
06.06.2020
Viestejä
925
Oman Sonyn säätimen osaan ulkoa, eikä tarvitse vilkuilla näppäimiä.
Samsungissa tuo uusi oli kuitenkin upgrade. Se vanha oli karsea ja ainoa, jossa en tosiaan ikinä oppinut muistamaan niitä nappeja ulkoa pl. Guide, jota tästä uudesta jouduin etsimään. Sonya on itsellänikin ollut ikävä, mutta jostain syystä olen nyt jatkuvasti löytänyt itseni jonkun Samsung-kamppiksen uhrina, vaikka laitteissa ei ole miellyttänyt mikään muu kuin ainakin näennäisesti halvin hinta suhteessa spekseihin.
 
Liittynyt
02.10.2018
Viestejä
519
Itse pidän Samsungin kaukosäädintä erinomaisena ja sen vähien nappuloiden oppimiseen ei kauaa mennyt. En vaihtaisi enää normaaliin kaukosäätimeen mistään hinnasta. Plussaa antaisin vielä radiotaajuusyhteydestä, niin ei tarvitse sohia telkkarin suuntaan. Mitä samsungin käyttöliittymään tulee, on sekin täysin toimiva. Uusinta versiota en ole tosin kokeillut, eli taantumista on voinut tapahtua.
 
Liittynyt
27.01.2017
Viestejä
8
Moi,
apua tarvittaisiin TV:n valintaan myös täällä.
75" haussa, ja käyttö pääosin normilähetysten katsomista ja viikonloppuisin elokuvia.
jonkin verran PS5 käytössä myös.
Kirkkaassa olohuoneessa valot päällä, mutta leffat sitten tietty pimeämmässä valaistuksesssa.
Onko noissa ~1600€ hintaluokassa hyvää valikoimassa?

Näitä olen katsellut vaihtoehdoiksi:
QE75Q75BATXXC
TCL QLED870 <-- onko tämä nyt sama kuin C845 näin myyjä väitti.
Pitääkö tässä nyt vain malttaa odotella Black Fridayta?

kiitos avusta jo etukäteen :)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 569
Moi,
apua tarvittaisiin TV:n valintaan myös täällä.
75" haussa, ja käyttö pääosin normilähetysten katsomista ja viikonloppuisin elokuvia.
jonkin verran PS5 käytössä myös.
Kirkkaassa olohuoneessa valot päällä, mutta leffat sitten tietty pimeämmässä valaistuksesssa.
Onko noissa ~1600€ hintaluokassa hyvää valikoimassa?

Näitä olen katsellut vaihtoehdoiksi:
QE75Q75BATXXC
TCL QLED870 <-- onko tämä nyt sama kuin C845 näin myyjä väitti.
Pitääkö tässä nyt vain malttaa odotella Black Fridayta?

kiitos avusta jo etukäteen :)
QLED870 on tosiaan C745 jos tätä on uskominen

Verkkiksellä näkyy olevan vielä pieni erä Q80B:tä 1399€ hintaan, joka on sentään FALD toisin kuin Q7xB
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 569
onko tuo verkkokaupan malli sama kuin rthingsin arvosteluista löytyvä?
Linkkasit vanhemman T-mallin, mutta B-mallin arvostelussa:
"As Samsung's European lineup is different, these results are only valid for the North American Q80B and not the European version."

Displayspecificationin mukaan tosin melko lähellä ainakin toisiaan (IPS paneeli jne., QN = pohjois-amerikka, QE = eurooppa)
Edit: tuostakin tiedosta tosin ei voi varmaksi sanoa kuinka paikkaansa pitävää, Kitele sivusto sekä verkkiksen kommenttiosio sanoisi olevan VA-paneelilla.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
27.01.2017
Viestejä
8
Nuo verkkokaupan televisiot eivät taida olla kalibroituja?
Elikkäs rthingsin kautta kuvalle asetukset televisioon näkyi löytyvän, meneeköhän kauhean metsään oletus, että noilla arvoilla normikatsoja pärjää?
Onko kukaan vielä tuota TCL 845 / QLED870 televisiota ostanut?
( kokemuksia mielellään lukisi )
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 569
Nuo verkkokaupan televisiot eivät taida olla kalibroituja?
Elikkäs rthingsin kautta kuvalle asetukset televisioon näkyi löytyvän, meneeköhän kauhean metsään oletus, että noilla arvoilla normikatsoja pärjää?
Normaali Teuvo Televisionkatselija käyttää televisiotaan kuten se on suoraan paketista, joten kyllä noilla Rtingsin tai minkä tahansa muun tahon perusasetuksilla sitä jo hyvin katselee.
Valkotasapaino (white balance) asetuksia ei tosin tulisi kopioida, koska voivat olla ihan laitekohtaisia, mutta voi niitäkin halutessaan kokeilla miten sopii omaan silmään.
Kalibroinneissa lähes aina tosin käytetään Warm2 värilämpötilaa, joka on ainakin omaan makuun liian punainen/keltainen, joten tämä myös oman mielen mukaan.
 
Liittynyt
04.01.2022
Viestejä
4
Onko kuinka normaalia, että ohuehkon television paneeli on vähä kiero? Kyseessä samsungin qn95b 75”.
Asensin tuon samsungin slimfit seinätelineen television vesa kiinnikkeen kohdille keskelle, enkä sinne reunaan missä oli kyllä paikat, mutta silloin en olisi saanut seinäkannakkeita yhteenkään koolaukseen porattua, mutta mielestäni tällä ei kyllä pitisi olla merkitystä, koska yhtälailla jos laittaisin yleismallin seinätelineen ja ne tulisivat noihin 400x400 vesa reikien kohdalle olisi tilanne sama.
Tämä on nyt toinen televisio, ensimäisessä oli keskeltä kehikko lommolla ja erittäin kiero paneeli tästä johtuen.
 

Liitteet

Liittynyt
10.10.2023
Viestejä
13
Budjettini on 1000e ja hakusessa olis 65 tuumainen televisio. Powerissa olis lg:n 876 qned miniled ja avaamattoma paketin sais 899e. Qnedillä ei ole paras maine vissiin ips. paneelien vuoksi, mutta kaupassa kun vertasin muihin saman hintaluokan telkkareihin niin näytti omaan silmään todella hyvältä, ja youtubessa arvosteluissa saa yllättävän paljon kehuja. Onko tämä paras vaihtoehto tällä hintaa vai olisko joku muu parempi?

 
Liittynyt
16.03.2022
Viestejä
808
Budjettini on 1000e ja hakusessa olis 65 tuumainen televisio. Powerissa olis lg:n 876 qned miniled ja avaamattoma paketin sais 899e. Qnedillä ei ole paras maine vissiin ips. paneelien vuoksi, mutta kaupassa kun vertasin muihin saman hintaluokan telkkareihin niin näytti omaan silmään todella hyvältä, ja youtubessa arvosteluissa saa yllättävän paljon kehuja. Onko tämä paras vaihtoehto tällä hintaa vai olisko joku muu parempi?

Vertaa nyt ainakin TCL C745:een, jonka saa Verkkiksestä samalla hinnalla.
 
Liittynyt
10.10.2023
Viestejä
13
Vertaa nyt ainakin TCL C745:een, jonka saa Verkkiksestä samalla hinnalla.
Mitkä on näiden suurimmat erot. Tuo tcl ei taida ainakaa olla mini led? Suoria vertauksia ei löytynyt mistään, missä joku paremmin tietävä eroista kertoo. Pidän saaa tvtä 5-8v nii säilyykö noissa tcl: merkkisissö televisioissa yhtä hyvin tuki sovelluksiin kuj näillä isommilla merkeillä? Osaatko kertoa jotain vertausta näistä tai mihin kiinnittää huomiota verratessa?
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
355
Budjettini on 1000e ja hakusessa olis 65 tuumainen televisio. Powerissa olis lg:n 876 qned miniled ja avaamattoma paketin sais 899e. Qnedillä ei ole paras maine vissiin ips. paneelien vuoksi, mutta kaupassa kun vertasin muihin saman hintaluokan telkkareihin niin näytti omaan silmään todella hyvältä, ja youtubessa arvosteluissa saa yllättävän paljon kehuja. Onko tämä paras vaihtoehto tällä hintaa vai olisko joku muu parempi?

Minähän tosiaan viime viikolla ostin tästä ton 75" mallin.
Mun mielestä tuo rtingsin arvostelu pitää aika hyvin paikkaansa.

+ tosi vähän bloomingia
+ hyvä kirkkaus
+ ihan OK heijastuksia peittää (meillä aikaisemmin ollut iso ongelma, kun 8 ikkunaa olohuoneessa)
+ mustan taso yllättävän hyvä. Ajattelin että olediin tottuneena se olisi ihan kuraa, mutta ylättyin erittäin positiivisesti
- värit (värit ei ihan niin hyvin tule esiin, kuin esim. meidän toisessa lg b1 telkkarissa)
- yleisesti ei niin detaili kuva, kuin b1:ssä

Kokonaisuuteen olen todella tyytyväinen ja telkkari on juuri sellainen, kuin toivoinkin sen olevan.
Tcl 745/845 mietin myös, mutta olen niin tykästynyt LG:een käyttöliittymän ja kaukosäätimeen, etten jaksanut käydä edes liikkeessä tutustumassa em. telkkareihin.
 
Liittynyt
10.10.2023
Viestejä
13
Minähän tosiaan viime viikolla ostin tästä ton 75" mallin.
Mun mielestä tuo rtingsin arvostelu pitää aika hyvin paikkaansa.

+ tosi vähän bloomingia
+ hyvä kirkkaus
+ ihan OK heijastuksia peittää (meillä aikaisemmin ollut iso ongelma, kun 8 ikkunaa olohuoneessa)
+ mustan taso yllättävän hyvä. Ajattelin että olediin tottuneena se olisi ihan kuraa, mutta ylättyin erittäin positiivisesti
- värit (värit ei ihan niin hyvin tule esiin, kuin esim. meidän toisessa lg b1 telkkarissa)
- yleisesti ei niin detaili kuva, kuin b1:ssä

Kokonaisuuteen olen todella tyytyväinen ja telkkari on juuri sellainen, kuin toivoinkin sen olevan.
Tcl 745/845 mietin myös, mutta olen niin tykästynyt LG:een käyttöliittymän ja kaukosäätimeen, etten jaksanut käydä edes liikkeessä tutustumassa em. telkkareihin.
Kiitos vastauksestasi!
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
10.10.2023
Viestejä
13
Minähän tosiaan viime viikolla ostin tästä ton 75" mallin.
Mun mielestä tuo rtingsin arvostelu pitää aika hyvin paikkaansa.

+ tosi vähän bloomingia
+ hyvä kirkkaus
+ ihan OK heijastuksia peittää (meillä aikaisemmin ollut iso ongelma, kun 8 ikkunaa olohuoneessa)
+ mustan taso yllättävän hyvä. Ajattelin että olediin tottuneena se olisi ihan kuraa, mutta ylättyin erittäin positiivisesti
- värit (värit ei ihan niin hyvin tule esiin, kuin esim. meidän toisessa lg b1 telkkarissa)
- yleisesti ei niin detaili kuva, kuin b1:ssä

Kokonaisuuteen olen todella tyytyväinen ja telkkari on juuri sellainen, kuin toivoinkin sen olevan.
Tcl 745/845 mietin myös, mutta olen niin tykästynyt LG:een käyttöliittymän ja kaukosäätimeen, etten jaksanut käydä edes liikkeessä tutustumassa em. telkkareihin.
Eikö värikylläisyyttä saa lisättyä asetuksista jossei oo riittävä, vai pilaako tää kuvanlaatua muuten? Omaan silmään näytti hyvältä kaupassa, muttei sie ollu esimerkiks tätä tcl:lää oo ollenkaa mihin verrata. Mukava kuulla, että oot ollu tyytyväinen ostokseesi!
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
355
Eikö värikylläisyyttä saa lisättyä asetuksista jossei oo riittävä, vai pilaako tää kuvanlaatua muuten? Omaan silmään näytti hyvältä kaupassa, muttei sie ollu esimerkiks tätä tcl:lää oo ollenkaa mihin verrata. Mukava kuulla, että oot ollu tyytyväinen ostokseesi!
Tuohon en oikein osaa vastata mitään, kun ei ole ikinä tullut noita kokeiltua säädeltyä minkään television kanssa..
Ja toki oletus on, että kyllähän nuo eri kaliiberin televisioita on. En siis oletakkaan kuvanlaadun olevan samalla tasolla, kuin B1:ssä.

Edit. Ja tuosta "riittävyydestä". Kyllä se siis omaan makuun täysin "riittävä" on. Itse vain eron huomaan, kun lukenut arvostelun ja sitten kun vertaa tuohon B1 kuvaan.
Jos en olisi arvostelua lukenut tai minulla ei olisi tuota B1:stä, niin en osaisi tällaiseen asiaan kiinnittää huomiota..

En ole mikään kultasilmä, mutta uskon että kiinnitän kuitenkin huomiota laatuun enemmän, kuin ihan tavallinen käyttäjä. (Ainakin jos vertaan itseäni omaan kaveripiiriin)
Ja täysin mahdollista että tcl:ssä itse kuva voi olla parempi kuin tässä qned87 mallissa, mutta tosiaan mm. tuttu hyväksi todettu käyttöliittymä ja kaukosäädin vaikutti ostopäätökseen.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
10.10.2023
Viestejä
13
Tuohon en oikein osaa vastata mitään, kun ei ole ikinä tullut noita kokeiltua säädeltyä minkään television kanssa..
Ja toki oletus on, että kyllähän nuo eri kaliiberin televisioita on. En siis oletakkaan kuvanlaadun olevan samalla tasolla, kuin B1:ssä.

Edit. Ja tuosta "riittävyydestä". Kyllä se siis omaan makuun täysin "riittävä" on. Itse vain eron huomaan, kun lukenut arvostelun ja sitten kun vertaa tuohon B1 kuvaan.
Jos en olisi arvostelua lukenut tai minulla ei olisi tuota B1:stä, niin en osaisi tällaiseen asiaan kiinnittää huomiota..

En ole mikään kultasilmä, mutta uskon että kiinnitän kuitenkin huomiota laatuun enemmän, kuin ihan tavallinen käyttäjä. (Ainakin jos vertaan itseäni omaan kaveripiiriin)
Ja täysin mahdollista että tcl:ssä itse kuva voi olla parempi kuin tässä qned87 mallissa, mutta tosiaan mm. tuttu hyväksi todettu käyttöliittymä ja kaukosäädin vaikutti ostopäätökseen.
Jep tottahan tuo, ettei voi noita oikee hinnassakaa verrata keskenää.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 955
Philips 58PUS9005/12 tv hävisi kuva,ruutu pysyy tumman sinisenä tai mustana,tv kavien vaihdot toimii ja äänet kuuluu.Mitähän tuosta hajosi ja kannattaako tuota korjauttaa? Ostettu Gigantista 30.12.2020.
 
Liittynyt
10.10.2023
Viestejä
3
Onko kuinka normaalia, että ohuehkon television paneeli on vähä kiero? Kyseessä samsungin qn95b 75”.
Asensin tuon samsungin slimfit seinätelineen television vesa kiinnikkeen kohdille keskelle, enkä sinne reunaan missä oli kyllä paikat, mutta silloin en olisi saanut seinäkannakkeita yhteenkään koolaukseen porattua, mutta mielestäni tällä ei kyllä pitisi olla merkitystä, koska yhtälailla jos laittaisin yleismallin seinätelineen ja ne tulisivat noihin 400x400 vesa reikien kohdalle olisi tilanne sama.
Tämä on nyt toinen televisio, ensimäisessä oli keskeltä kehikko lommolla ja erittäin kiero paneeli tästä johtuen.
Sama ruutu juuri hankittuna ja vastaava vaiva. TV vielä omalla jalustalla, mutta tarkoitus oli laittaa seinälle. Teline vielä hankkimatta. Alareuna on suora, mutta ylhäällä kaarevuutta on 5 mm. Ei näytä mitenkään taittuneelta vaan pyöreämmin kaartaa. Kiinnostaisi kanssa kuulla onko nämä aina tällaisia ja onko saatu vaihtoon. Melko vetelähän tuollainen iso ja kohtuu ohut ruutu on.
 
Liittynyt
24.02.2017
Viestejä
3 010
Sama ruutu juuri hankittuna ja vastaava vaiva. TV vielä omalla jalustalla, mutta tarkoitus oli laittaa seinälle. Teline vielä hankkimatta. Alareuna on suora, mutta ylhäällä kaarevuutta on 5 mm. Ei näytä mitenkään taittuneelta vaan pyöreämmin kaartaa. Kiinnostaisi kanssa kuulla onko nämä aina tällaisia ja onko saatu vaihtoon. Melko vetelähän tuollainen iso ja kohtuu ohut ruutu on.
Joissakin Samsungin malleissa on jonkin verran ollut tuota taipumista.
 

Asmola

Molander
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 361
Joissakin Samsungin malleissa on jonkin verran ollut tuota taipumista.
Melkein kaikissa ohuissa televisioissa tuota ilmennyt jonkin verran. Tuossa LG OLED.

Tuossa keskustelu AVSForumilta:
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
574
Oletteko muuten liimailleet led valonauhoja telkkun taakse? Aliexpressillä olisi tarjolla mutta löytyiskö sellaista settiä jossa olisi mahdollista leikkata nauhat ja semmoisilla connectorilla saa taiteiltua kulma käännöt?
 
Liittynyt
16.02.2018
Viestejä
847
Oletteko muuten liimailleet led valonauhoja telkkun taakse? Aliexpressillä olisi tarjolla mutta löytyiskö sellaista settiä jossa olisi mahdollista leikkata nauhat ja semmoisilla connectorilla saa taiteiltua kulma käännöt?
Ostin pari viikkoa sitten Goveen T1 sarjan 69€ hintaan, ja voin kyllä suositella kyseistä tuotetta. Parempi kuin uskalsin toivoa ja kaikin puolin laadukkaan oloinen tuote. Staattista valoa en ruudun taakse itse halunnut, kuvan mukaan säätyvä Ambilight siis omaan silmään parempi ratkaisu. Staattiset valaistukset toki sitten varmasti edullisempia.
 
Liittynyt
31.01.2019
Viestejä
96
Ostin pari viikkoa sitten Goveen T1 sarjan 69€ hintaan, ja voin kyllä suositella kyseistä tuotetta. Parempi kuin uskalsin toivoa ja kaikin puolin laadukkaan oloinen tuote. Staattista valoa en ruudun taakse itse halunnut, kuvan mukaan säätyvä Ambilight siis omaan silmään parempi ratkaisu. Staattiset valaistukset toki sitten varmasti edullisempia.
Mistä hommasit? Ottaako tämä virran tv:en usbista?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 569
Oletteko muuten liimailleet led valonauhoja telkkun taakse? Aliexpressillä olisi tarjolla mutta löytyiskö sellaista settiä jossa olisi mahdollista leikkata nauhat ja semmoisilla connectorilla saa taiteiltua kulma käännöt?
Hue Lightstrip oli ennen paneelinvaihtoa vielä kiinni 3M:n minikoukuilla, jotka oli helppo nyppiä sitten siististi vielä irti.
Lightstripin jatkopalan mukana ainakin tulee tuollainen kulmajohto, mutta en muista tuliko peruspaketissa toinen (2m + muuntaja paketti siis).

Näille löytyy tarvittaessa myös oma ketjunsakin
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
574
Ostin pari viikkoa sitten Goveen T1 sarjan 69€ hintaan, ja voin kyllä suositella kyseistä tuotetta. Parempi kuin uskalsin toivoa ja kaikin puolin laadukkaan oloinen tuote. Staattista valoa en ruudun taakse itse halunnut, kuvan mukaan säätyvä Ambilight siis omaan silmään parempi ratkaisu. Staattiset valaistukset toki sitten varmasti edullisempia.
Miten tossa kulmat saadaan nätisti taiteltua?
 

FinMaky

Tekee sitä ATK:ta
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
710
Oma LX1 taittuu kulmissa ihan nätisti. Ei täydellinen, mutta omatekemäksi tosi hyvä :D

20231012_090959.jpg
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 955
Philips 58PUS9005/12 tv hävisi kuva,ruutu pysyy tumman sinisenä tai mustana,tv kavien vaihdot toimii ja äänet kuuluu.Mitähän tuosta hajosi ja kannattaako tuota korjauttaa? Ostettu Gigantista 30.12.2020.
Näytönohjaimen kondensaattori oikosulussa,korjautui sen vaihdolla aikaa meni reilut pari tuntia ja maksoi 70€ .Iso peukku Savon Elekroniikkahuollolle
 
Liittynyt
16.02.2018
Viestejä
847
Tämäpäs on mielenkiintoinen. 55-65" versio ei maksa paljoa mitään. Pitää tilata ihan huvikseen testiin.
Tuotteeseen vielä lisähuomio, kameran voi myös asentaa tosiaan ruudun alalaitaan, jolloin on mielestäni vähemmän silmiin pistävä. Jos joku päätyy ostamaan ja ihmettelee asennusta/asetusten säätöä niin multa voi vaikka kysellä YV:llä.
 
Liittynyt
08.08.2017
Viestejä
1 869
Tuotteeseen vielä lisähuomio, kameran voi myös asentaa tosiaan ruudun alalaitaan, jolloin on mielestäni vähemmän silmiin pistävä. Jos joku päätyy ostamaan ja ihmettelee asennusta/asetusten säätöä niin multa voi vaikka kysellä YV:llä.
Huomasin tuon. T2-seuraajamallissa tuota alalaidan tukea ei tainnutkaan enää suoraan olla.
 
Liittynyt
08.08.2017
Viestejä
149
Uusi telkkari hakusessa 65-70" koossa. LG ilmeisesti nyt kova tekijä näissä? Osaako joku sanoa minkälainen tämä on?

Saa asiakasetuhintaan 899€, itse en näissä enää mukana ole pysynyt pitkään aikaan, enkä mikään hifisti ole, mutta suurinpiirtein tuossa hintaluokassa olisi kiva olla, käyttö melko valoisassa tilassa urheilua, disney ym. Ei pelejä
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 569
Uusi telkkari hakusessa 65-70" koossa. LG ilmeisesti nyt kova tekijä näissä? Osaako joku sanoa minkälainen tämä on?

Saa asiakasetuhintaan 899€, itse en näissä enää mukana ole pysynyt pitkään aikaan, enkä mikään hifisti ole, mutta suurinpiirtein tuossa hintaluokassa olisi kiva olla, käyttö melko valoisassa tilassa urheilua, disney ym. Ei pelejä
QNED866 lienee riittävän lähellä kyseistä mallia, joten osviittaa voi katsoa tästä arvostelusta

Hyvä vaihtoehto lienee Samsungilta Q80B samaan hintaan
 
Liittynyt
10.10.2023
Viestejä
13
Uusi telkkari hakusessa 65-70" koossa. LG ilmeisesti nyt kova tekijä näissä? Osaako joku sanoa minkälainen tämä on?

Saa asiakasetuhintaan 899€, itse en näissä enää mukana ole pysynyt pitkään aikaan, enkä mikään hifisti ole, mutta suurinpiirtein tuossa hintaluokassa olisi kiva olla, käyttö melko valoisassa tilassa urheilua, disney ym. Ei pelejä
Itse jokunen päivä taaksepäin pohdiskelin samaa kysymystä kun 7v vanha samsungi tuli elinikänsä päähän. Ostin itse juuri tuon saman lg telklarin 899 hintaan ja oon enemmän ku tyytyväinen ostokseen. Kuvanlaatu omaan silmään ainakin miellyttävä ja isona positiivisena yllärinä tuli LG:n käyttöjärjestelmä ja kaukosäädin. Täällä ehdoteltiin samaan hintaan verkkokaupassa olevaa tcl 745 mallia, mutta molempia kävin liikkeessä kattoo ja päädyin ostamaan lgn ja tyytyväinen päätökseeni.
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
355
Itse jokunen päivä taaksepäin pohdiskelin samaa kysymystä kun 7v vanha samsungi tuli elinikänsä päähän. Ostin itse juuri tuon saman lg telklarin 899 hintaan ja oon enemmän ku tyytyväinen ostokseen. Kuvanlaatu omaan silmään ainakin miellyttävä ja isona positiivisena yllärinä tuli LG:n käyttöjärjestelmä ja kaukosäädin. Täällä ehdoteltiin samaan hintaan verkkokaupassa olevaa tcl 745 mallia, mutta molempia kävin liikkeessä kattoo ja päädyin ostamaan lgn ja tyytyväinen päätökseeni.
Pystytkö yhtään samaistumaan noihin meikäläisen kommentteihin, mitä alkuviikosta kirjoittelin? :hmm:
 
Liittynyt
10.10.2023
Viestejä
13
Pystytkö yhtään samaistumaan noihin meikäläisen kommentteihin, mitä alkuviikosta kirjoittelin? :hmm:
Toi mustan taso enemmän kun yllätti itseni enkä bloomingia ole itse havainnu, käyttöjärjestelmä on tässä vehkeessä omaan makuun kyllä aivan viimesen päälle. Asetuksista tietenki heti tein kuvan itselle mielkkäämmän näköiseks, mihin kuulu hitusen värikylläisyyden lisäämistä ja värit aivan loistavat omaan silmään tämän jälkeen, tosin vertaus itsellä vanha romuni js kaupassa nopeesti mitä vieressä oli, kun sulla tais olla oled tv myös käytössä niin varmasti ei värit samaan yltä oled tasoon ikinä.
 
Liittynyt
24.02.2017
Viestejä
3 010
Onko tää malli 745 ja 845 välimsastossa?
Tuossa testiä.
 
Liittynyt
08.08.2017
Viestejä
149
Itse jokunen päivä taaksepäin pohdiskelin samaa kysymystä kun 7v vanha samsungi tuli elinikänsä päähän. Ostin itse juuri tuon saman lg telklarin 899 hintaan ja oon enemmän ku tyytyväinen ostokseen. Kuvanlaatu omaan silmään ainakin miellyttävä ja isona positiivisena yllärinä tuli LG:n käyttöjärjestelmä ja kaukosäädin. Täällä ehdoteltiin samaan hintaan verkkokaupassa olevaa tcl 745 mallia, mutta molempia kävin liikkeessä kattoo ja päädyin ostamaan lgn ja tyytyväinen päätökseeni.
Okei, kiitos. LG:n käyttistä moni kyllä kehuu ja ilmeisesti ihan syystä
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 569
Hobbyhallissa QN900B melkoisessa tarjouksessa. Ilmeisesti 2022 malli, mutta onko tämä tähän hintaan jo pakko-ostos vai saako samaan rahaan parempaa?

Kyllähän tarjous saadaan näyttämään hyvältä, kun OVH on mitä on näiden 8K ruutujen kohdalla.

4K versiot QN90B ja QN95B alkaa tosin olemaan kadonnut jo kauppojen varastoista, mutta ehkä esim. verkkis vielä loppuerän tuossa black fridayna myy edullisesti pois, kun on jo aiemmin 1299€ käynyt
 
Liittynyt
30.07.2023
Viestejä
10
Kyllähän tarjous saadaan näyttämään hyvältä, kun OVH on mitä on näiden 8K ruutujen kohdalla.

4K versiot QN90B ja QN95B alkaa tosin olemaan kadonnut jo kauppojen varastoista, mutta ehkä esim. verkkis vielä loppuerän tuossa black fridayna myy edullisesti pois, kun on jo aiemmin 1299€ käynyt
Joo jäi väliin tämä tarjous. Turhapa sitä on maksaa 8k töllöstä jos 8k materiaalia ei juurikaan ole.
Taidankin odottaa black fridayta
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
245 853
Viestejä
4 291 297
Jäsenet
71 742
Uusin jäsen
AzzA

Hinta.fi

Ylös Bottom