Yleinen TV:n hankinta- & säätöketju

Liittynyt
11.12.2016
Viestejä
826
Jos tuo UN8500 VA/IPS-paneeli juttu menee, kuten esim. viime vuoden 7600-sarjan kanssa, niin 65" ja 75" on IPS-paneelilla ja muut VA-paneelilla. Gigantti, Power, LG ja verkkokauppa mainostavat noita silti kaikkia kokoja IPS malleina. Poikkeuksena Verkkokauppa korjasi ainakin jossain kokoluokassa IPS:n pois.

Ärsyttää suunnattomasti, kun Samsung tai LG ei osaa sivuillaan selkeästi laittaa mallien eroja, vaan telkkarin ostaminen menee tyylillä tietäjät tietää..
 
Liittynyt
07.06.2020
Viestejä
7
Jos tuo UN8500 VA/IPS-paneeli juttu menee, kuten esim. viime vuoden 7600-sarjan kanssa, niin 65" ja 75" on IPS-paneelilla ja muut VA-paneelilla. Gigantti, Power, LG ja verkkokauppa mainostavat noita silti kaikkia kokoja IPS malleina. Poikkeuksena Verkkokauppa korjasi ainakin jossain kokoluokassa IPS:n pois.

Ärsyttää suunnattomasti, kun Samsung tai LG ei osaa sivuillaan selkeästi laittaa mallien eroja, vaan telkkarin ostaminen menee tyylillä tietäjät tietää..
Joo siis korjasivat tuon 82" kohdalta kun ilmoitin heidän virheestään, mutta en syytä heitä koska LG Suomen sivuillakin lukee tuolle IPS 82" kohdalla.
 
Liittynyt
01.01.2020
Viestejä
176
Ärsyttää suunnattomasti, kun Samsung tai LG ei osaa sivuillaan selkeästi laittaa mallien eroja, vaan telkkarin ostaminen menee tyylillä tietäjät tietää.
(Yleinen retorinen kysymys)
Kerropa TV:n - tai laajemmin ihan minkä tahansa markkinoilla olevan teknisen vempaimen - valmistaja, joka itse osaa tämän kertoa... Ja sen jälkeen jälleenmyyjä, joka pystyy sen valmistajan antaman tiedon perusteella kohtaamaan asiakkaan asiakaslähtöisesti.

:rofl:
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
4
Tässä pitkällisen harkinnan jälkeen lopulta päätynyt 55" OLED telkkarin ostoon.

Onko LG OLED55B9S hintansa väärti vai kannattaako panostaa 250€ parempaan prosessoriin, joka löytyy LG OLED55C9?

Vai onko muilla valmistajilla parempia (oled) vaihtoehtoja? PS5 tulee kyllä joskus tulevaisuudessa hommattua, joten hdmi 2.1 on plussaa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 840
Tässä pitkällisen harkinnan jälkeen lopulta päätynyt 55" OLED telkkarin ostoon.

Onko LG OLED55B9S hintansa väärti vai kannattaako panostaa 250€ parempaan prosessoriin, joka löytyy LG OLED55C9?

Vai onko muilla valmistajilla parempia (oled) vaihtoehtoja? PS5 tulee kyllä joskus tulevaisuudessa hommattua, joten hdmi 2.1 on plussaa.
Ottaisin LG:n niin HDMI-asiat kunnossa, mutta en ottaisi C9:ää tuolla hintaerolla. Meillä on vierekkäin B7 ja C8 ja noidenkin väliltä eroja saa hakemalla hakea. Toki meillä ollaan ns. puristeja, eli katsotaan sitä alkuperäistä kuvamateriaalia eikä telkkarin kuvanhuononnuspiirien vääristymiä.
 
Liittynyt
11.04.2020
Viestejä
100
Tässä pitkällisen harkinnan jälkeen lopulta päätynyt 55" OLED telkkarin ostoon.

Onko LG OLED55B9S hintansa väärti vai kannattaako panostaa 250€ parempaan prosessoriin, joka löytyy LG OLED55C9?

Vai onko muilla valmistajilla parempia (oled) vaihtoehtoja? PS5 tulee kyllä joskus tulevaisuudessa hommattua, joten hdmi 2.1 on plussaa.
Selaa pari kolme sivua taaksepäin. Monta kertaa vastattu tuohon.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
8 411
Tässä pitkällisen harkinnan jälkeen lopulta päätynyt 55" OLED telkkarin ostoon.

Onko LG OLED55B9S hintansa väärti vai kannattaako panostaa 250€ parempaan prosessoriin, joka löytyy LG OLED55C9?

Vai onko muilla valmistajilla parempia (oled) vaihtoehtoja? PS5 tulee kyllä joskus tulevaisuudessa hommattua, joten hdmi 2.1 on plussaa.
Tuolla hintaerolla c, reilusti kirkkaampi, parempi interpolointi.
 
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
2 149
Liittynyt
23.11.2017
Viestejä
1 888
Kaveirlla olisi 55" TV:lle tarvetta (menossa ns kakkosteeveeksi), budjetti n. 500e. Onko LG 55&quote; UN71 4K UHD Smart TV 55UN7100 - Televisiot tai LG 55&quote; SM80 4K NanoCell TV 55SM8050 - Televisiot parhaat vaihtoehdot? Nyt mitkään OLEDit eivät ole vaihtoehto tosiaan.

Vai TCL 50 QLED800 4K LED Smart TV 50QLED800 - Televisiot tai Samsung 50&quote; Q60T 4K UHD QLED Smart TV QE50Q60TAU - Televisiot
Mielummin tuo Philipsi kuin oikeastaan mikään noista. Erityisesti TCl ja LG kannattaa tuossa hintaluokassa väistää.
 
Liittynyt
19.12.2018
Viestejä
117
Jees, kiitos, suosittelin tuota kaverille.

Kysyin toisessakin ketjussa jo, mutta jos katseluetäisyys on n. 2,1m, onko 65" liian iso?
Minulla on 65" 2.3m katseluetäisyydellä ja on juuri passeli. Tuntuu vähän samalta kun istuisi elokuvateatterissa.
 
Liittynyt
23.11.2017
Viestejä
1 888
Katsotko ollenkaan urheilua? Lähinnä mietityttää, onko liian iso jääkiekon katsomiseen.
65" ei ole liian iso käytännössä millekään normaalista olohuoneesta löytyvälle katseluetäisyydelle. 55" vastaavasti on aina aavistuksen liian pieni.
 
Liittynyt
14.08.2017
Viestejä
2 379
Tuo katseluetäisyys ei todellakaan ole aivan niin yksinkertaista kuin voisi kuvitella. Meillä 55C9 2,5m etäisyydellä sohvasta ja lisätuumia kaipaa lähinnä sisällössä, joiden katseluun tarvii oikeasti keskittyä (leffat, dokumentit). Uutisiin ja sarjoihin tuo on juuri sopiva, koska yleensä tulee tehtyä samalla jotain muutakin ja merkittävässä roolissa on puheen kuunteleminen. Vaikuttaahan se sisällön laatukin aika paljon, kuinka monta tuumaa kannattaa hankkia. Isompi telkkari näyttää virheet isommin.

Urheilulähetyksissä tuo on taas vähän kaksipiippuinen asia. Isommalta ruudulta vaaditaan hienompaa liikkeenkäsittelyä 25 fps lähetyksissä. Käytännössä siis 55" tv:lle riittää huonompi rauta, mutta 65" tarvii parempaa rautaa, jotta näyttäisi edes yhtä hyvältä kuin 65".

Samalla telkkarilla tulee väännettyä XBX:llä Codia noin 60 cm etäisyydellä o_O
 
Liittynyt
24.12.2016
Viestejä
791
Leffoissahan todellinen tuumakoko on noin puolet todellisesta koska ne on kuvatta eri kuvasuhteessa.
 
Liittynyt
16.06.2020
Viestejä
17
Nyt kaipailisin apua viisaammilta kun täällä tuntuu tietämystä löytyvän hyvinkin laajalti. Olen päivittämässä 10v vanhan 40" sonyn full hd töllön nykyaikaiseen. Oma käyttö ps4 pelaamista ja leffoja, aikanaan tarkoitus ostaa ps5. Kovasti olen eri vaihtoehtoja tutkinut ja viime metreillä jatkossa on lg bs9 65" ja panasonicin tx-65gz960e. KumpMolemmat tarjouksessa saman hintaisia. Onko näin että panassa hdmi 2.1 osalta vain allm? Kumpaa suosittelisitte? Onko samassa 1500e hintaluokassa muita harkinnanarvoisia töllöjä tai kannattaako edes miettiä muita kuin oledia?
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
8 411
Nyt kaipailisin apua viisaammilta kun täällä tuntuu tietämystä löytyvän hyvinkin laajalti. Olen päivittämässä 10v vanhan 40" sonyn full hd töllön nykyaikaiseen. Oma käyttö ps4 pelaamista ja leffoja, aikanaan tarkoitus ostaa ps5. Kovasti olen eri vaihtoehtoja tutkinut ja viime metreillä jatkossa on lg bs9 65" ja panasonicin tx-65gz960e. KumpMolemmat tarjouksessa saman hintaisia. Onko näin että panassa hdmi 2.1 osalta vain allm? Kumpaa suosittelisitte? Onko samassa 1500e hintaluokassa muita harkinnanarvoisia töllöjä tai kannattaako edes miettiä muita kuin oledia?
Pelikäyttöön lg.
 

Eternal64

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
14.03.2020
Viestejä
402
Hei,

Tilanne on tämä. Minulla on LG:n OLED 65C9. Elikkä haluaisin kokeilla laittaa peli-pc:n kiinni teeveeseen. Eli ilmeisesti HDMI 2.1 piuha? Sitten kokeilla esim. Nex Machina niin tukeeko TV:ni G-Sync tai pyöriikö peli 120fps? Jos PC:stä löytyy tehoja. Niin ja ilmeisesti Steam päälle ja peilaan kuvan teeveeseen vai...

Missaanko jonkun pointin? Ajattelin kytkeä pönttöön kiinni pienen vastaanottimen ohjaimelle ja sitten vain langaton ohjain käteen.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 403
Hei,

Tilanne on tämä. Minulla on LG:n OLED 65C9. Elikkä haluaisin kokeilla laittaa peli-pc:n kiinni teeveeseen. Eli ilmeisesti HDMI 2.1 piuha? Sitten kokeilla esim. Nex Machina niin tukeeko TV:ni G-Sync tai pyöriikö peli 120fps? Jos PC:stä löytyy tehoja. Niin ja ilmeisesti Steam päälle ja peilaan kuvan teeveeseen vai...

Missaanko jonkun pointin? Ajattelin kytkeä pönttöön kiinni pienen vastaanottimen ohjaimelle ja sitten vain langaton ohjain käteen.
Ei kuvaa tarvitse mitenkään peilata, vaan ajattelet TV:n ihan normaalina PC-monitorina, jonka kytket HDMI:llä.
G-sync tunnistuu automaattisesti, mutta sen voi tarkistaa vielä Nvidian ohjauspaneelista Määritä G-SYNC -välilehdeltä.
HDMI 2.1 piuhaa et vielä tässä kohtaa tarvitse, sillä mikään näytönohjain ei moista vielä omaa. Nykyisillä näytönohjaimilla voit käyttää C9:n kanssa maksimissaan 3840x2160@60Hz tai 2560x1440@120Hz tiloja (CX tukisi myös 4K@120@4:2:0).
Edit: Juuri tuossa muutaman päivän oli oma PC kiinni 65C9:ssä ja toimivat kyllä erittäin hyvin yhdessä. Xbox One ohjain on kytkettynä langattoman donglen kautta pelailuja varten Microsoft Xbox Wireless Adapter f/ Windows, hinta 23€
 
Viimeksi muokattu:

Eternal64

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
14.03.2020
Viestejä
402
Juu, pohdin tässä sitä ovatko PS5 pelit 60fps / 4K. Jos ovat niin PC + TV pystyy suunnilleen samaan. Ainakin tuo oma LG65C9.

Valitettavasti vain TV + PC niin yleensä tulee jotain screen tearingia kun liikuttaa hiirtä, ihan jo Civilization 6 kohdalla. Elikkä pitäisi saada kuva myös tosi sulavaksi. Ehkä tuo on aikanaan johtunut juuri että olen jotenkin peilannut kuvan teeveeseen.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 403
Juu, pohdin tässä sitä ovatko PS5 pelit 60fps / 4K. Jos ovat niin PC + TV pystyy suunnilleen samaan. Ainakin tuo oma LG65C9.

Valitettavasti vain TV + PC niin yleensä tulee jotain screen tearingia kun liikuttaa hiirtä, ihan jo Civilization 6 kohdalla. Elikkä pitäisi saada kuva myös tosi sulavaksi. Ehkä tuo on aikanaan johtunut juuri että olen jotenkin peilannut kuvan teeveeseen.
Tuon G-syncin pitäisi eliminoida tearing, jos FPS heittelee alle v-sync rajan ja se toimii ainoastaan suoralla HDMI yhteydellä.
Toinen vaihtoehto poistaa tearing on käyttää v-synciä, jolloin pelin asetuksia saattaa joutua ruuvaamaan, että pysyy stabiilisti yli 60 FPS.
 

Eternal64

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
14.03.2020
Viestejä
402
Okei, minusta ehkä kannattaa tosiaan tehdä niin että iskee tv:n kiinni HDMI-piuhalla PC pönttöön. Voi alkuun kokeilla ihan langattomalla hiirellä miten toimii. Esim. nyt Steamissa demoja 900 kappaletta. Muun muassa:

- Everspace 2
- Rift Breaker
- The Dungeon Of Naheulbeuk: The Amulet Of Chaos

Kokeilen näillä tuleeko ruudunpäivitys ongelmaa.
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
2 120
Juu, pohdin tässä sitä ovatko PS5 pelit 60fps / 4K.
Tuotahan minäkin toivoin, no itse asiassa 1440p/60Hz olisi riittänyt minulle.
Ennakot ovat jo tehneet asian selväksi, samaa 30Hz roskaa sieltä tulee seuraavassakin sukupolvessa :(

Free-/G-sync poistaa repeilyt.
 

Eternal64

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
14.03.2020
Viestejä
402
Tuotahan minäkin toivoin, no itse asiassa 1440p/60Hz olisi riittänyt minulle.
Ennakot ovat jo tehneet asian selväksi, samaa 30Hz roskaa sieltä tulee seuraavassakin sukupolvessa :(
Mistä tuo tieto on?

Esim. Redditissä moni puhuu että suurin osa peleistä olisi 60fps / 4K. Tämä on aika oleellinen juttu kun miettii laitanko pc:n kiinni teeveeseen vai PS5. Pitääkö tässä uusi pc hommata vai.
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
2 120
Mistä tuo tieto on?

Esim. Redditissä moni puhuu että suurin osa peleistä olisi 60fps / 4K. Tämä on aika oleellinen juttu kun miettii laitanko pc:n kiinni teeveeseen vai PS5. Pitääkö tässä uusi pc hommata vai.

Lisäksi esim siinä Series X peliesittelyssä olleen pelin (en muista mikä, muija jossain kirkon pihalla jne) pelin kehittäjä totesi, että 30fps mennään, että saadaan grafiikka kauniimmaksi.

Eli pääosa tuntuu tulevan samalla ihanalla 30 fps rajalla...
 

IcyT

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
663
Mistä tuo tieto on?

Esim. Redditissä moni puhuu että suurin osa peleistä olisi 60fps / 4K. Tämä on aika oleellinen juttu kun miettii laitanko pc:n kiinni teeveeseen vai PS5. Pitääkö tässä uusi pc hommata vai.
Kylmä realiteetti nyt vain on se, että useimmat PC:t eivät pysty 4K/60fps, jolloin ei ole toivoakaan, että konsolit tähän pystyisivät läheskään kaikkien pelien osalta. Tätä tukee esim. PS5 entisen principal engineerin twiitti siitä kuinka 30fps on "artistien valinta" :think::
 
Liittynyt
24.12.2016
Viestejä
791
Toi 30 fps on kyllä oikeasti tosi harmi. Mulla on kyl aika huippu pelikone, mutta kyllähän tolla PS5 olisi voinut jotain joskus pelailla. 30fps on ihan älytön koska jo 60fps tuntuu siltä, ettei ole oikein kunnolla hallintaa siihen pelihahmoon. 30fps on jo ihan oikeasti siis tökkivää. Toiseekseen konsoleilla lisäksi vielä laitetaan motion blur päälle ja fov säädetään tosi pieneksi. Tätä kirjoittaessa muistankin miksi olen pc-pelaaja :D. Tietokoneella olen huomannut, että se on jossain 90-100fps kohdalla kun alkaa tuntumaan sulavalta.
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
2 120
Toi 30 fps on kyllä oikeasti tosi harmi. Mulla on kyl aika huippu pelikone, mutta kyllähän tolla PS5 olisi voinut jotain joskus pelailla. 30fps on ihan älytön koska jo 60fps tuntuu siltä, ettei ole oikein kunnolla hallintaa siihen pelihahmoon. 30fps on jo ihan oikeasti siis tökkivää. Toiseekseen konsoleilla lisäksi vielä laitetaan motion blur päälle ja fov säädetään tosi pieneksi. Tätä kirjoittaessa muistankin miksi olen pc-pelaaja :D. Tietokoneella olen huomannut, että se on jossain 90-100fps kohdalla kun alkaa tuntumaan sulavalta.
Jep, nykyään itsellä tyssää aika monen konsolipelin pelaaminen siihen, kun ei kestä sitä 30 fps:n nykimistä. Raskas ohjaustuntuma ja karseat liikkeet... Se on todella harmi, että samalla linjalla jatketaan...
 

Asmola

Molander
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 217
Sehän on loppupeleissä pelin tekijöistä kiinni panostaako ne enemmän hienouksiin->alhainen fps vai sulavuuteen -> korkea fps. Paras olisi kun pelaaja voisi itse valita jomman kumman.
 
Liittynyt
10.11.2016
Viestejä
1 692
No enpä minäkään enää tässä ketjussa arvosta HDMI 2.1 future proof-featureita tulevaisuuden konsolipelaamiseen. Uskomatonta että 30 fps on edelleen se baseline - ja kun PC masterrace vs konsolit-sodat tiedetään, 30fps puolustelijoita löytyy seuraavat 4-8 vuotta. Ajattelin että 4k/120fps voisi vähitellen tulla sitten PS5 Pro:n mukana yleisempään käyttöön, mutta tämä pelintekijöiden "elokuvallinen" koulukunta joka ei välitä pelattavuudesta tuhoaa kaiken toivon edistyksestä.
 

Eternal64

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
14.03.2020
Viestejä
402
Onko kuitenkin niin että ihan kaikkien pelien kohdalla se (fps) luku ei ole niin suuressa roolissa? Vaikkapa nuo PS5 julkaisu pelit? Gran Turismo on 4K / 60fps ja ajaminen näytti oikein sulavalta TV:llä?

Rachet and Clank oli myös hieno, tarviiko sen olla 60fps? Miten näkyy pelattavuudessa. Puhun nimen omaan jos hommaisen LG65C9 kylkeen PS5 Digital Editionin.
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
565
Onko kuitenkin niin että ihan kaikkien pelien kohdalla se (fps) luku ei ole niin suuressa roolissa? Vaikkapa nuo PS5 julkaisu pelit? Gran Turismo on 4K / 60fps ja ajaminen näytti oikein sulavalta TV:llä?

Rachet and Clank oli myös hieno, tarviiko sen olla 60fps? Miten näkyy pelattavuudessa. Puhun nimen omaan jos hommaisen LG65C9 kylkeen PS5 Digital Editionin.
Itseäni hiertää lähinnä tuo harhaanjohtaminen ja suoranainen valehtelu luotaessa julkaisua edeltävää hypeä. Aina sama juttu, että maalaillaan konsolista kuvaa kolminkertaisesti kalliimman PC:n veroisena myllynä.
 

Eternal64

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
14.03.2020
Viestejä
402
Itseäni hiertää lähinnä tuo harhaanjohtaminen ja suoranainen valehtelu luotaessa julkaisua edeltävää hypeä. Aina sama juttu, että maalaillaan konsolista kuvaa kolminkertaisesti kalliimman PC:n veroisena myllynä.
Juu, mutta katsoitko julkaisupelit? Nekö ovat sitten ihan eri näköisiä parin kuukauden kuluttua?
 
Liittynyt
21.12.2016
Viestejä
20
Tässä ketjussa pystyi käsittääkseni kysymään mikä TV minulle yms? Näillä näkymin olisi tarkoitus syksyllä ostaa PS5 ja täten päivittää TV nykyaikaan. Käytössä tällä hetkellä ovat Samsungin UE40EH5305 ja UE32H5000AW. UE40 ostin muistaakseni 2011 tai 2012 ja UE32 ~2015 mikäli oikein muistan joten olenko oikeassa olettaessani, että mikä tahansa 300€ ylöspäin oleva TV on parempi kuin vanhani? Tarkoituksena päivittää todennäköisesti vain UE40 näin aluksi. Tuli mieleen kysäistä sillä, tuli tämmöinen vastaan Philips 55" 4K UHD LED Smart TV 55PUS6704/12 . Päivityksellä ei sinällänsä ole kiirettä, joten minulla on aikaa odotella jos valmistajilta tulee vielä tämän vuoden malleja lisää.
 

Eternal64

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
14.03.2020
Viestejä
402
Tässä ketjussa pystyi käsittääkseni kysymään mikä TV minulle yms? Näillä näkymin olisi tarkoitus syksyllä ostaa PS5 ja täten päivittää TV nykyaikaan. Käytössä tällä hetkellä ovat Samsungin UE40EH5305 ja UE32H5000AW. UE40 ostin muistaakseni 2011 tai 2012 ja UE32 ~2015 mikäli oikein muistan joten olenko oikeassa olettaessani, että mikä tahansa 300€ ylöspäin oleva TV on parempi kuin vanhani? Tarkoituksena päivittää todennäköisesti vain UE40 näin aluksi. Tuli mieleen kysäistä sillä, tuli tämmöinen vastaan Philips 55" 4K UHD LED Smart TV 55PUS6704/12 . Päivityksellä ei sinällänsä ole kiirettä, joten minulla on aikaa odotella jos valmistajilta tulee vielä tämän vuoden malleja lisää.
Jos haluat PS5 + hyvä peli TV + hyvä leffa TV + loistava yleis TV - - - > YLE Areena, YouTube, Netflix, iTunes, Spotify jne. Niin tämä on ehdottomasti yksi parhaista etenkin pelaamiseen. 55 tuumaa on tosi pieni. Monet sen hankkivat ja sitten kelaavat hitto kun en ostanut 65 tuumaista.


Voin sanoa että et tule pettymään. Osamaksulla vaikka jos ei pysty kerralla maksamaan. Kaiuttimet tarvitset TV:n kanssa myös ja suosittelen näiden kanssa KEF LSX.


Näihin saa hienot lattiajalustat esim.
 
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
2 149
joten olenko oikeassa olettaessani, että mikä tahansa 300€ ylöspäin oleva TV on parempi kuin vanhani? Tarkoituksena päivittää todennäköisesti vain UE40 näin aluksi. Tuli mieleen kysäistä sillä, tuli tämmöinen vastaan Philips 55" 4K UHD LED Smart TV 55PUS6704/12 . Päivityksellä ei sinällänsä ole kiirettä, joten minulla on aikaa odotella jos valmistajilta tulee vielä tämän vuoden malleja lisää.
Olet oikeassa. Jos haluaa pysyä lähellä edullista hintaa, mutta haluaa enemmän rahoille vastinetta tuossa on paras vaihtoehto:

Uudet mallit ovat pääsääntöisesti sitten kalliimpia ennen taas ensi kesää.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 403
Elikkä ambient valoa tv:n taakse ja sitä rataa? Eikö täällä haluta hyvää peli tv:tä PS5 kanssa?
Jos kysyjä itse puhuu 300€+ laitteista linkaten 400€ vekottimen, niin tuskin haussa on (uutuuttaan ylihintaista) 3000€ CX + 1200€ kaiuttimet -komboa, vaan jotain ehkä 300-600€ hintaluokassa.
Mitään huipputelevisiota ei tosiaan pienellä budjetilla saa, mutta kysyjän nykyisiin televisioihin verrattuna on menty melkoinen harppaus eteenpäin mm. input lagin suhteen, joten pelaamiseen miltei mikä tahansa televisio lienee jo parannus.
 

Eternal64

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
14.03.2020
Viestejä
402
No osamaksukin on tänä päivänä ihan hyvä vaihtoehto. Edulliset 400 euron tv:t ja siinä PS5 kiinni? Ambient valo takana. Ei erillisiä kaiuttimia. Asento! Lepo. Taakse poistu!
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 680
Viestejä
4 208 290
Jäsenet
70 934
Uusin jäsen
pite

Hinta.fi

Ylös Bottom