Niinpä, ja jokainen tännekin kirjoittava tuskin pitää 10 vuoden taukoa ennen kuin seuraavan kerran se lapsenomainen hinku uuteen telkkuun. Itsellä se innostus herää tässä 2-5 vuoden sisällä taas. Tai onhan se päällä jo että pysyy hereillä mitä markkinoilla on. 58" voi siirtyä pojalle, taikka makkarin seinälle, on niitä vaihtoehtoja sille että saa kotiutettua uuden telkun tarvittaessa.Onhan se kiva välillä vähän lapsenomaisestikin innostua jostain uudesta hömpötyksestä![]()
Olethan käynyt liikkeessä 58" katsomassa?
Kun itse ostin mun Philipsiä niin liikkeessä vertailin vierekkäin 55" ja 58" siitä reilusta kahdesta metristä ja se oli viimeinen niitti että 3" tekee paljon. Pois suljin samalla pienenkin ajatuksen siitä että olisin sijoittanut 55" telkkuun mitä oli markkinoilla pilvin pimein.
Ja korostetaan nyt vielä kerran sitä että se parempien teeveiden kuvan laatu pitää myös realisoida jotta telkuissa olisi paljon eroja. VA -paneeli ja hyvä kuvanparannuspiiri voi vaikuttaa paljonkin kun katsoo noita perussuoratoistoja mitä itselläkin jatkuvassa arkikäytössä ainakin se 4-6 erilaista. Itse en pyöritä bluray-levyjä, enkä tällä hetkellä maksa 4k:sta.
Viimeksi muokattu: