Yleinen TV:n hankinta- & säätöketju

Jos ultimaattinen penninvenyttäjä on niin c845 on ollut about samaa hintaluokkaa aikaisemmin, ja halvempikin parhaimmillaan, ehkä hinnat laskee taas marraskuun lopulla..
1049€ taitaa olla verkkokaupan matalin hinta 75'' mallille, joten onhan tuossa mahdollisuus että laskevat tuohon samaan bf tarjouksissa

edit. tosin verkkokaupan varasto näyttää ei oota ja gigantin hinta ei ole noin matalalla käynytkään
 
oon nyt päätynyt siihen että seuraava telkkari on tcl c745 tai c845, missä eniten häviää ottamalla halvemman, jos käyttö on ps5:lla pelaamista, hiukan telkkaria, youtubes ja suoratoistopalveluita perus full hd tarkkuudella?

Oon siis tod näk puusilmä vielä tän suhteen, kun tällä hetkellä käytössä yli 10v samsungi jonka kuvalaatu on ihan hyvä omaan silmään :lol:
Jos hintaeroa jää muutama satanen, niin C845. On huomattavasti parempi tv kuvaltaan.
 
Ehdottomasti tämä. Itselleni oli huomattava parannus laadussa ostaa alle 400€ 50" LG missä kuitenkin 4K, HDR, sisäänrakennettuna useita (toimivia) sovelluksia kuten Netflix, YouTube, Yle Areena, Ruutu, mtv, Viaplay, Spotify Music, CMore, Amazon Prime Video, Google Play Movies, SF Anytime, Blockbuster, Deezer, HBO Max, Disney+. Sisälsi Chromecastin millä voin esim. kännykän kautta toistaa juttuja jne jne.. vaikka aiemmin oli 10v vanha "paras" Sony Bravia (48" HD) TV mihin oikein hyvin pystyi HDMI kaapelin kautta siirtämään (kolmos monitorina) MAX:n tarjontaa luultavasti 720P tjsp selaimen avulla..

Olin siihen tyytyväinen mutta tämä laatu tuntuu huomattavasti paremmalta. Eron huomaa ihan 4K elokuvia ja HDR juttuja katsoen vaikka ei ehkä olekaan niin "kallis" merkki kuin Sony. Olisiko parempi jos olisin maksanut päälle 2000€ seuraavasta (kolmannesta) Sony Braviasta ja ehkä 55"? Luultavasti mutta väitän silti että nykyinen on laadukkaampi kuin se 10v vanha Sony...

Onhan se aikalailla selvää että nykyinen 4k töllön kuvanlaatu on parempi kuin 10 vuotta vanhassa Sonyssa.

Viimeisen 5 vuoden aikana on töllö tekniikka kehittynyt aika vauhdilla.

Mutta se että huomaisko tavan tallaaja 500 euron Lg:n 4k tai Samsunnin 4k tai 1000 euron Sonyn 4k kuvanlaadussa eroja, en usko.

Luulen että molemmissa yhtä hyvä kuvanlaatu meille normaaleille ihmisille jotka ei etsi virheitä paneeleista
 
Hakusessa 75" tv. Budjetti 1000€ nurkilla. Ei tule pelaamiseen, lähinnä youtube ja suoratoistot käytössä.
Tietenkin urheilua jonkun verran. 60hz riittänee?
 
Hakusessa 75" tv. Budjetti 1000€ nurkilla. Ei tule pelaamiseen, lähinnä youtube ja suoratoistot käytössä.
Tietenkin urheilua jonkun verran. 60hz riittänee?
Just pari viestiä aiemmin mainittu tcl 745 75" 999e verkkiksessä varmaan fiksuin jos nyt heti oot ostamassa eikä venttailla mitään bf aleja. 144hz fald jne

 
Onhan se aikalailla selvää että nykyinen 4k töllön kuvanlaatu on parempi kuin 10 vuotta vanhassa Sonyssa.

Viimeisen 5 vuoden aikana on töllö tekniikka kehittynyt aika vauhdilla.

Mutta se että huomaisko tavan tallaaja 500 euron Lg:n 4k tai Samsunnin 4k tai 1000 euron Sonyn 4k kuvanlaadussa eroja, en usko.

Luulen että molemmissa yhtä hyvä kuvanlaatu meille normaaleille ihmisille jotka ei etsi virheitä paneeleista

Jos HDR kuvassa pistetään vierekkäin joku high end OLED/Miniled ja hinnat alkaen töllö, niin sokea lepakkokin näkee niiden eron välittömästi. Sen sijaan jos katsotaan uutisia TV-lähetyksenä, niin välttämättä ei. Riippuu tosiaan käytöstä. HDR puolella erot joka tapauksessa ovat oikeasti isoja.
 
Just pari viestiä aiemmin mainittu tcl 745 75" 999e verkkiksessä varmaan fiksuin jos nyt heti oot ostamassa eikä venttailla mitään bf aleja. 144hz fald jne

Ei oo pakko ostaa nyt, mutta tässä syksyn aikana/alkutalvesta
 

Statistiikka

Viestiketjuista
256 791
Viestejä
4 461 132
Jäsenet
73 834
Uusin jäsen
Timppast

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom