Yleinen TV:n hankinta- & säätöketju

viime telkkarin ostosta yli kymmenen vuotta, joten oon pihalla, tämmöseen iskin silmät elisalta asiakasetuhintaan 1299€

 
S94C versiota myös samaan hintaan gigsulla. Sama postituspelleily tälläkin näköjään.

Sama juttu Mikkeliin. Ei kumpaakaan s90c ja s94c. Toisessa lukee saatavilla ja toisessa tilattavissa. Turhauttavaa. Sama ongelma oli pari kuukautta sitten tcl98 kanssa. Kuulema ei lähialueen gigantissa oli silloin vastaus. Kyttäsin eilen niin hetken oli powerissa, josta sain tilattua. Verkkokaupassa hinta kalliimpi. Aiemmin kun oli s90 tarjous gigantissa niin tiputtivat chatissa hinnan tasan kahteen tonniin. Kuulema eivät vastanneet silloin koska oli etukoodilla 1799 hintaan.
 
Toi kanariansaarten aikavyöhyke on kyllä hauska bugi kohdalle osuessaan. Itellä ollu ja työkaverilla. Pystyy konffimaan samsung puhelimella kuntoon, mutta tv:n ui:n kautta ei sit mitenkään. Ihan käsittämätön lapsus sampalta ja ollu jo pitkään riesana.
No ois luullu et sampan tekninen tuki tuli olisi jotenkin osannu tämänkin kanssa auttaa jos tätä ollut muillakin....mutta tuli fiilis että eivät ole moisesta ikinä kuulleetkaan. No pääasia että töllö vihdoin kunnossa kaikinpuolin:thumbsup:
 
viime telkkarin ostosta yli kymmenen vuotta, joten oon pihalla, tämmöseen iskin silmät elisalta asiakasetuhintaan 1299€


En tiedä tuosta tarkemmin mitkä speksit tuossa on, kun ei tuo tuotekuvaus oikein kerro yhtään mitään. Mutta jos tuo on perus LED ilman paikallishimmennystä, QLEDiä tai mitään, niin en kyllä osaisi olla järin innostunut tuosta. Tuossa kun tosiaan samalla keskustellaan Samsung S90C:stä 1799e hintaan, joka todennäköisesti vie tuota kuin kahden litran mittaa.
 
Toi kanariansaarten aikavyöhyke on kyllä hauska bugi kohdalle osuessaan. Itellä ollu ja työkaverilla. Pystyy konffimaan samsung puhelimella kuntoon, mutta tv:n ui:n kautta ei sit mitenkään. Ihan käsittämätön lapsus sampalta ja ollu jo pitkään riesana.
Nonni, tämähän on tosiaan viturallaan. Mites toi tehdään? Samsung Smart thingin apista en löytänyt säätökohtaa...
 
Onko kukaan google tvn käyttäjä tietoinen kuinka tuon vihreän pisteen saa pois ruudun oikeasta ylänurkasta? Mikrofonin disabloimalla se onnistuu, mutta kun se mikrofoni olisi kätevä käytössäkin kun tekee äänihakuja. Ei nyt Googlella löytynyt äkkiä helppoa ratkaisua.
 
viime telkkarin ostosta yli kymmenen vuotta, joten oon pihalla, tämmöseen iskin silmät elisalta asiakasetuhintaan 1299€

Oon Philipsejä käyttänyt viimeisen 10vuotta taustaledien ja hyvien kokemusten myötä. Nyt on tuttu Android käyttis käyttis muuttunut Titan OS, joka näyttää/voi näyttää mainoksia.. jos olen oikein ymmärtänyt niin valmistaja pystyy myymään mainosaikaa ja tv työntää jollain tavoilla mainoksia käyttäjälle.
Onko tästä Titan OS käyttiksestä kokemuksia?
 
Nonni, tämähän on tosiaan viturallaan. Mites toi tehdään? Samsung Smart thingin apista en löytänyt säätökohtaa...
Voi perkale ku ny muistas taas tarkemmin. Muistaakseni se meni niin et tehdas asetuksien ajamisen jälkeen siinä ekan käynnistyksen yhteydessä telsu juttelee tuon smart things puhelin apin kanssa ja tuota asennusta voi ajaa puhelimelta. Puhelin lienee oltava samassa verkossa telsun kans. Siellä tulee sit vastaan se valikko jossa aikavyöhykkeen saa valittua. Tehdas asetuksien ajo tietty aikas tympeetä ku pitää sit kaikki kanavat yms asetella uusiksi. Mä en oo ihan varma et vaivaako tää pelkästään harmaatuotuja samppoja vai koko populaatiota, omani on verkkiksestä qn95b.
 
Viimeksi muokattu:
Nonni, tämähän on tosiaan viturallaan. Mites toi tehdään? Samsung Smart thingin apista en löytänyt säätökohtaa...
Kokeile tuota. Malli tossa on 80C mutta sama Tizen:hän Sampoissa on. Tolla saaneet vaihdettua regionin.
"Reset your whole tv and when you are on the screen that says “Enjoy a wide range of smart features”, do the Mute - Volume up - Channel up - Mute .
Then a window with the country selection will appear
"

 
En tiedä tuosta tarkemmin mitkä speksit tuossa on, kun ei tuo tuotekuvaus oikein kerro yhtään mitään. Mutta jos tuo on perus LED ilman paikallishimmennystä, QLEDiä tai mitään, niin en kyllä osaisi olla järin innostunut tuosta. Tuossa kun tosiaan samalla keskustellaan Samsung S90C:stä 1799e hintaan, joka todennäköisesti vie tuota kuin kahden litran mittaa.
enempää en nyt haluaisi lähteä panostamaan, joten tää thomson vaikuttaa äkkiseltään hyvältä vaihtoehdolta:

 

Statistiikka

Viestiketjuista
255 686
Viestejä
4 441 431
Jäsenet
73 605
Uusin jäsen
rokokoo

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom