Eiköhän nuo ole kyseisen tekniikan ominaisuuksia. Käy hakeen OLED tilalle.![]()
Vaikea uskoa että olis tekniikan ominaisuus koska ei mun missään muussakaan ei-oled näytössä tai telkkarissa ole tuolllaista ollut, ennemmin veikkaan että juurisyy löytyy TCL:n tavasta käsitellä Dolby Visionia. Ärsyttävää tässä on toki se että tv pakottaa DV:n päälle jos se on tarjolla eikä voi päättää itse haluaako käyttää sitä vai jotain muuta.
Toi yhden Futuraman jakson taustoissa havaittu vihertävyys kyllä voi olla paneelista riippuvaista mutta sitäkään ei näkynyt tasaisella harmaalla, tuli vain tuolla kuviollisella harmaalla pinnalla esiin.
Oledit olin alkujaan jättänyt sinne ”ei jatkoon” kategoriaan lähinnä burn-inin takia, mutta kieltämättä näiden täällä läpikäytyjen keskustelujen ja tirppyn aiemmin linkkaamien kestotestien pohjalta sitäkin vois ehkä harkita jo nykyään kun pahimmat kiinnipalo-ongelmat on ilmeisesti jo saatu selätettyä. Nythän tota LG B4 oledia sais jo monestakin paikkaa tänä päivänä 1199 eurolla, eli samaan rahaan kuin sen Samsungin QN85D:n. Tai tais verkkis myydä Samppaa 1099 eurolla mutta lienee vähän eri malli kuin muilla myyjillä Suomessa.
Pitää nyt hetki makustella mitä teen. Ylittääkö tämä töllö ärsytyskynnyksen niin paljon että vien takaisin ja hankin jonkun muun tilalle. Ymmärsin että pari viikkoa aikaa Gigantilla palauttaa jos ei olekaan tyytyväinen.