Sony alkaa kuulostaa jo hyvältä... Missä käytössä siis muodostui kaulaa olediin?
LG C2 on täällä näyttönä ja olen siihen todella tyytyväinen, mutta olohuone kaipaisi kipeästi päivitystä Philipsin 58" lcd tilalle, kun katseluetäisyyttäkin on 3,20m. 75" oledien hinnat karkaa kuitenkin käsistä.
Mulla toi 75" siis olkkarissa ja kiinni siinä ps5 ,series x , uhd soitin ja nvidia shield.... Lg ltä mulla oli 65" koossa bx että cx.
Pelikäytössä cx oli ehkä piirunverran parempi kuvanlaadultaan ( enemmän poppia, mutta ei sony kauas jää...xr prossu tosi hyvä) , mutta taas siinä oli tosi paljon enemmän black crushia.... Normaalissa telkkarin katselussa( kaapelikanavat) sony vie lg tä ihan sata nolla...liiketoisto on vaan valovuoden edellä.
Mulla paljon netistä otettuja omia 4 k leffoja ym. Tulee leffoja katseltua paljon niin sony näyttää ne järjestään paljon parempana ...taas tulee tämä liiketoisto/ blackcrush.
Sonyssa on out of the box paljon paremmin kalibroitu kuva (luonnollinen kuva).... Eli ei tarvi kalibroida sitä mikä melkein pakko noissa lg oledeissa.
Paneeleihin sen enempää menemättä ( niin yksilöstä kiinni) niin joka oledissa mitkä mulla oli löytyi häiritsevää vertical bandingiä mitä sonyssa ei ole tippaakaan. Onneksi tuo oma yksilö on dse n suhteen myös huippuyksilö.
Ja viimeinen ero tulee kirkkaudesta ja valonlähteestä...lg n oledit on oikeasti peilejä.... Mulla olkkarissa iso ikkuna sivulla niin turha päiväs aikaan mitään katsoa tai pelata jos haluaa jotain nähdäkkin oledista... Pimeässä man cave huoneessa oled loistaa mutta ero kirkkaudessa sonyyn aika hurja).
Sony toimii kaikessa ...niin kirkkaassa kuin pimeässä...vaikka vähän zoneja faldiksi niin algorytmit toimii. Musta on mustaa. Ok.... Jossain pelin latausvalikoissa ym. Voit nähdä sivusta pilveilyä mutta oikealla matskulla ei vaivaa ikinä.
Paras telkkari mikä mulla ikinä ollut kaikkeen matskuun.( Äänentoistona mulla samsungin q950 t saundbar) ja toimii yhteen loistavasti.
Itsy myös tykkään android käyttiksestä enemmän kuin lg n webos mut se on taas makukysymys....ei webos ole myöskään huono.