Pieni avautuminen Power saagasta. Kaikki on ollut niin päin persettä asiakaspalvelun näkökulmasta alusta saakka.
Eilen kävelin Poweriin ostamaan Samsungin 55Q70T televisiota. Hyllyssä oli 2kpl kyseistä teeveetä, molemmat jo kalibroitu valmiiksi. Tästä siis tulee lisähinta 129e. Sanoin että en ole kiinnostunut maksamaan kalibroinnista. Myyjä ei suostunut antamaan kaupanpäälle sitä, vaikka se niissä televisioissa oli jo (uponnut kustannus). Hänen mielestään oli parempi idea, että hän käy ottamassa kalibroinnin pois jotta asiakas vaan ei saa sitä ilmaiseksi. Voidaan hetki pohtia hiljaa, että kuinka järkevää tämä edes oli. Power olisi voinut A) antaa sen kalibroinnin kaupan päälle kun se jo TV:ssä oli ja kalibroimattomia ei hyllyssä ollut. Lopputulemana hyvä fiilis asiakkaalle ja varmasti asioi uudelleen. B) Powerin myyjä käy ottamassa kalibroinnin pois koska asiakas ei halunnut siitä maksaa
...
Sitten kotona huomasin television takakatteen repsottavan ja myös melko suurta valovuotoa juuri alareunassa. Otan seuraavan päivänä (tänään) aamulla yhteyttä chattiin. Ok, sanovat että Power X on yhteydessä. No ei ollut. Mainitsin vielä chatissa että auto käytössä vain 16:00 jota ennen yhteydenotto pitäisi tapahtua. Otan uudelleen chattiin yhteyttä -> sama vastaus. No viimein 15:30 power X laittaa SÄHKÖPOSTIA asiasta. Ei edes hemmetti voi soittaa niin asiat selviäisivät nopeammin. Ainiin, ja Powerin tiettyjä myymälöitä on muuten aivan mahdoton saada kiinni, kun joku yleinen maksullinen numero.
Noh power X sähköpostin vastaus: "Ota yhteyttä samsungin chattiin ja he tulevat tutkimaan televisioita"... Kyllä, minulla asiakkaana on oikeus ottaa yhteyttä myymälään mistä se on ostettu. Se on taas Powerin ja samsungin välinen juttu miten hoitavat tämän valmistusvirheen televisiossa. Noh vastasin että, minulla on tästä 60pv palautusoikeus. Power X: "Tuotteen tulee olla myyntikunnossa jotta sen voi palauttaa. Nyt se ei ole myyntikunnossa. Ole yhteydessä samsung...". No mitä helvettiä, ei se televisio ollut myyntikunnossa sillon kaan kun te sen minulle myitte? Sitä paitsi powerin 60pv palautustekstissä mainitaan, että tuotteen tulee olla palautettaessa samassa kunnossa KUIN SE ON OSTOHETKELLÄ. Sehän oli ostohetkelläkin virheellinen.. No ei enää vastausta sähköpostiin.
Tämän jälkeen pakkasin television ja hurautin Power X. Rahoja en ilmeisesti saa takaisin, ennen kuin heidän asentaja on sen tarkistanut (ensi viikolla). Pitää kuulemma tsekata onko takakatteen repsoittaminen aiheutunut minun toimesta. Hauskintahan tässä on se, että Power X on itse avannut television kalibroidessaan, ja sen jälkeen ottaessaan kalibroinnin pois
. Jos toteaisivat että vika olisi minun, miten voivat tietää onko vika aiheutunut minun puoleltani vai heidän kun ovat 2x sen avanneet paketista.
Aivan älytöntä touhua kaiken kaikkiaan. Nyt siis minulla ei ole enää autoa käytettävissä, tarjous kys. teeveestä enää tämän viikon + se on loppuun myynnissä eli voi loppua minä hetkenä hyvänsä. Ei nyt kuitenkaan uskalla vain uutta hakea jos näiden kanssa joutuu taistelemaan vielä enemmänkin rahojen palautuksesta... Teksti oli varmasti sekavaa, mutta ei tässä vitutuksessa järkevämpääkään settiä saa aikaan.