Mä luin testin enkä kritisoi oikeastaan muuta kuin äänen typerän suurta painoarvoa. Sen voisi ihan suosiolla laskea 15 -> 5 % ja painottaa raakaa kuvanlaatua voimakkaammin. Jos sitä telkkua ylipäänsä arvioidaan leffakäyttöön, äänet otetaan AINA ulos muualta kuin telkkarin omista kajareista. Tai no voin osittain kritisoida myös "toiminnot ja liitännät" -kohtaa. Ei siinä mitään, että toiminnot arvotetaan, tosin kuuluu minusta samaan "päivittäiseen käyttöön", mikä on arvosteltu erikseen. Liitännät on minusta vain korkeintaan maininnan arvoinen asia. Joko niitä on tai ei ole. Jos ei tarvitse kaikkia liitäntöjä, maksaa turhasta. Jos joku oleellisen tärkeä liitäntä puuttuu, ostaa telkkarin, missä se on. Mutta eihän tuo ole mistään kotoisin, että joku random-generaattori päättää, että nyt lähti liitännöistä pisteitä.
Kaikkein parasta olisi, että ne painotukset voisi itse valita ja paiskata jonkkaan ne, millä ei ole itselle mitään merkitystä. Ostopäätöksiin noilla vaikutetaan ja sekundääriset argumentit vain sotkevat valintaa. Mua ei voisi vähempää kiinnostaa pelaaminen tai HDR-sisältö. Äkkiäkös noi heittäisin exceliin ja saisin datan haluamassani muodossa ulos, kun ne pisteet toki ovat näkyvissä. Mutta sitten pitäisi tarjota noita toimintojen sun muiden pisteet huomattavasti tarkemmin eriteltynä. Mä en esim. antaisi selaimelle yhtään ainutta pistettä, koska sen käyttöarvo on aika liki nollaa.
Kaikkein parasta olisi, että ne painotukset voisi itse valita ja paiskata jonkkaan ne, millä ei ole itselle mitään merkitystä. Ostopäätöksiin noilla vaikutetaan ja sekundääriset argumentit vain sotkevat valintaa. Mua ei voisi vähempää kiinnostaa pelaaminen tai HDR-sisältö. Äkkiäkös noi heittäisin exceliin ja saisin datan haluamassani muodossa ulos, kun ne pisteet toki ovat näkyvissä. Mutta sitten pitäisi tarjota noita toimintojen sun muiden pisteet huomattavasti tarkemmin eriteltynä. Mä en esim. antaisi selaimelle yhtään ainutta pistettä, koska sen käyttöarvo on aika liki nollaa.