On se epg onneton, hidas ja äänet mykistetään. Lataaminen kestää kauan. Tänään aamulla katselin satelliittikanavia niin kello oli tunnin edellä, vaihdoin kaapelipuolelle ja takaisin satelliittiin niin kello oli kunnossa.
Katselin ennen enigma2-boksilla jossa oli kaapeli-satelliittiviritin mutta se hajosi kesällä. Ostin uuden pelkän kaapeliboksin, mutta kypsyin tuohon anteroon ja huomenna pitäisi postin tuoda enigmaboksi satelliitti- ja kaapelivirittimillä. Sitten on taas kanavanvaihdot nopeita, kellon saa näkyviin yhdellä napin painalluksella, epg tulee näkyviin heti ja on ajantasalla, back-näppäimellä pystyy vaihtamaan kaapeli ja satelliittikanavien välillä. EPG:tä löytyy aikajana, yksittäinen kanava ja sanomalehtityyppinen palsta malli, kanavalistassakin saa joillakin skineillä hiukan epg:tä näkyviin. Kun epg:tä katselee niin äänet kuuluu ja siihen pikkukuva livenä. Anteron satelliittipuolen on tehnyt joku, joka ei ole koskaan käyttänyt satelliittikanavia.
Mua ei häiritse nuo muuta mainitsemasi ongelmat, kellokin on mulla aina oikeassa. Mua häritsee ainoastaan tuo kuinka nuo ohjelmat näkyy ja kuinka epäloogisesti kanavia selatessa ylös ja alaspäin tuo "valintaruutu" liikkuu. Ulkoinen boksi ratkaisemaan ongelmaani ei tule kysymykseen.