Mitäs mieltä raati on. Onko kaikki alle 100hz skeidaa? Olin jo lähes bf tarjouksista hakemassa uutta töllöä kun kaveri sanoi ettei sitten missään nimessä alle 100hz paneelilla. Päätin sitten odottaa ja myssytellä vielä hetken hankintaa, kunnes meillä vanha 60" 1080p LG plasmatelkkari aloitti varoittelemaan menemällä välillä ruutu mustaksi niin että ääni vain kuului ja pari päivää sitten se kirjaimellisesti pamahti lopullisesti. Kuului pam ja enään ei sano mitään. Töpseli irti ettei syty palamaan ja uutta katselemaan.
Budjetti on 999€ max. Mielellään vähän isompi kuin nykyinen ja 4k.
Itse tykkään tuosta Philipsin ambilightisa mitä kavereilla katsellut ja myös sisäänrakennettu chromecast olisi plussaa (ei mikään korvaava vaan nimenomaan chromecast että Quest2 voisi suoraan lähettää töllöön)
Vaihtoehtoina olen katsellut Philipsin:
70"e; Philips PUS9005 4K UHD -älytelevisio vetää sinut toiminnan keskelle kuvalla, joka tuntuu hyppäävän ulos ruudulta. Televisio on varustettu Dolby Atmos ja Dolby Vision -teknologioilla, HDR-tekniikalla sekä Android TV -käyttöjärjestelmällä.
www.gigantti.fi
Tuossa olisi Ambilight, sisäänrakennettu Chromecast ja iso ruutu mistä tykkäisin, mutta "vain" 50Hz paneeli
Toinen vaihtoehto olisi Samsungin:
Giganttinen valikoima parhaita televisioita parhaimmilla hinnoilla! Oli toiveissasi millainen TV hyvänsä, meiltä löydät takuulla sinulle sopivimman mallin.
www.gigantti.fi
Tuossa olisi 120Hz paneeli, muttei Chromecastia eikä ambilightia.
Minulla ei ole ps5 eikä xbox eikä ole tulossa, eikä varmasti pitkään aikaan tietokonetta jota käyttäisin telkun kanssa mikä kykenisi puskemaan 4k:ta yli 100fps ulos. Onko tuosta 120Hz minulle mitään hyötyä kun pääasiallinen käyttö on vain leffojen ja sarjojen katselua?