Pakko kysyä seka varoittaa Elcare nordic firmasta (philips takuuhuolto, aikaisempi nimi infocare), onko tuosta kenelläkään hyviä kokemuksia? Vaiko itsellä sattunut menemään vaan kaikki päin persettä? Ruutu nyt ollut siellä tasan 5 viikkoa huollossa, philipsillä kaikki asiointi sujui erittäin hyvin ja nopeasti, mutta kun ne tän elcaren laittoi ruudua korjaamaan ni siihen loppu huumori, firma ei kertaakaan ole ottanut minkäänlaista yhteyttä minuun missään asiassa joten tästä syystä : TV eka nouto yritys meni heti perseelteen, myös toisella nouto kerralla ei viittiny kukaan mulle ilmottaa että ovat jo postilta tulossa ruutua noutamaan, tästä meni 14 päivää ennekuin huolto seurannassa näkyi että "saapunut huoltoon", juu ja en myöskään saanut huollon seuranta koodeja vaan jouduin ne itse sieltä kysymään, olivat sitten tilanneet varaosan jonka saapumiseen meni tasan viikko, nyt on varaosa odottanut siellä 15 päivää että joku sen viitsisi asentaa, joten piti kysyä taas että kauankohan mahtaa vielä mennä koska eipä sieltä kukaan ole viitsinyt mulle kertoa yhtään mitään oli vastaus : varaosa on saapunut, 1-2viikkoa.
Ei kai siinä, odotellaan vielä alkaako siellä mitään tapahtumaan, onneks vahingossa ostin uuden ruudun vaikka oletin että huoltoon menis "tavoitevaste aika huolloissa 5päivää" + varaosan tilaukseen menevä aika... Vuosia sitten tais olla digi service kun yhden philipsin korjasi takuuseen, se oli kyllä 5/5 palvelu, hakivat kotoa heti, toivat vielä vara telkkarin huollon ajaksi, ja huoltoon meni 2 päivää, ajat on muuttunu joo...