Ei kannata koosta tinkiä, voin ihan kokemuksella sanoa. Mulla olis 65" tohon tasolle täydellinen, mutta ostin 55" OLEDin siihen. Tolla katseluetäisyydellä toi 55" kyllä riittää, mutta varaa ei olis kasvattaa yhtään. Ennemmin itkee ja säästää pikkasen kauemmin ja hommaa sit tosiaan sen mihin voi oikeasti olla tyytyväinen, eikä tee kompromisseja siihen väliin jotka jää kuitenkin loppupeleissä harmittamaan.Tämä käyttötarkoituksesi huutaa niin kovaan ääneen OLEDia, että oikeasti miettisin budjetin venyttämistä tai 55" kokoon tyytymistä. Pimeä huone HDR kuvalla on niin armoton, että vain OLED selviää siitä puhtain paperein. Erityisesti jos olet allerginen taustavalon pilveilylle tai uniformity-ongelmille. Arvelisin LG CX putoavan johonkin 1800€ aika pian. BX tulee olemaan halvempi, mutta sen HDR-kuva jää vissiin vähän valjuksi kirkkauden osalta.
Itse mielummin maksaisin 1800€ jostain mihin olen äärimmäisen tyytyväinen, kuin 1400€ jostain, mikä jää vähän harmittamaan.
65" CX saa nyt heti tänään 1840€ hinnalla, joka tulee varmasti olemaan about se BF hinta mihin se asettuu. En tiiä miks porukka muistelee et BF olis ollu jotain jättitarjouksia, kun viimevuonna sen jo näki et samat tarjoushinnat pitkälti oli kun normaalistikkin. Myönnettäköön tosin et TV:eitä en ite sillon kattonut ollenkaan, joten niistä paha sanoa et onko isompia tarjouksia kun normaalisti, mutta ei tossa ainakaan paljoa ota takkiin jos ton ostais nyt vrt kuun lopussa.
Ja mitä tohon B ja C sarjan HDR eroihin tulee, niin ite ainakin koen B9S HDR toiston riittäväks. Kyllä silläkin silmiä pääsee siristelemään oikeen pimeessä huoneessa, mut toisaalta tässäkin on varmaan kyse siitä et paremmasta ei oo toisaalta tietoakaan.